Kannattaisiko vain lakata olemasta vapaaehtoisesti lapseton?
Deittailu velana tuntuu olevan aivan mahdotonta. En ole yhtään kiinnostunut lapsista, en kaipaa perhe-elämää, olen itsekäs, mukavuudenhaluinen nautiskelija, ja ajatus elinikäisestä vastuusta lähnnä kauhistuttaa. Mutta pitäisikö silti sanoa seuraavallle deittikumppanille että on avoin lapsen hankkimiselle ja sitten vain alistua siihen, että ilman lasta et saa pitkää parisuhdetta? Mielipiteitä?
Kommentit (9)
A) älä muuta arvojasi koska olet yksinäinen.
B) älä hanki lapsia jos et niitä halua. Ajan myötä vain alkaisit katkeroitua ja vihata lapsia ja tästä kärsisi siis lapset.
Ole rauhassa, löydät vielä sellaisen miehen joka tykkää samoista asioista kuin sinä eikä halua lapsia.
Itse olen aina halunnut lapsia ja vuosia tapailin miehiä jotka eivät halunneet. Loppupeleissä satutin vain itseäni koska en kuunnellut omia sisäisiä halujani. Kuin sattumalta sitten tapasin miehen johon rakastuin ja paljastui että rakastamme samoja asioita ja molemmat halusivat lapsia.
Oma neuvoni naisille: älä ikinä muuta omia unelmia ja päämääriä tai periaatteita vain jotta saisit parisuhteen. Se ei ole sen arvoista. ❤
Vierailija kirjoitti:
A) älä muuta arvojasi koska olet yksinäinen.
B) älä hanki lapsia jos et niitä halua. Ajan myötä vain alkaisit katkeroitua ja vihata lapsia ja tästä kärsisi siis lapset.Ole rauhassa, löydät vielä sellaisen miehen joka tykkää samoista asioista kuin sinä eikä halua lapsia.
Itse olen aina halunnut lapsia ja vuosia tapailin miehiä jotka eivät halunneet. Loppupeleissä satutin vain itseäni koska en kuunnellut omia sisäisiä halujani. Kuin sattumalta sitten tapasin miehen johon rakastuin ja paljastui että rakastamme samoja asioita ja molemmat halusivat lapsia.
Oma neuvoni naisille: älä ikinä muuta omia unelmia ja päämääriä tai periaatteita vain jotta saisit parisuhteen. Se ei ole sen arvoista. ❤
Sinun deittipoolisi on kirjaimellisesti kymmenkertainen alottajaan nähden, joten et ehkä oikein hahmota, miten vaikeaa tuo on.
Saat kumppanin ja pääset mahdollisesti kokemaan suurimman rakkauden, mitä maailmassa on. Win–win.
Älä nyt jumalauta tee niin. Se on valitettavasti niin, että melkein kaikki haluaa lapsia, mutta on meitäkin jotka ei.
En tiedä, onnistuisiko edes oikeasti, vai tulisiko siinä vain valehdeltua itselleen.
Miten palstan vanhemmat olette saaneet itsenne psyykattua haluamaan lapsia? ap
Lapset ovat pieniä vain hetken.
Vanhana käy sitten joku katsomassa.
Äidin rakkaus on maailman hienoin kokemus.
Itsekkyys vähenee ja kasvat ihmisenä.
jne. jne.
Parikymppisenä halusin, mut nyt kolmekymmentä.
Ajatus lapsesta jota pitää vahtia 24/7 puistattaa.
Mut joku biologinen juttu joka kuitenkin sit ehkä haluis. Mut mut...oma vapaus, mies ja se kaikki ihana mikä mulla on nyt, pitääkö se pilata lapsella.Miehellä on jo kaks omasta takaa ja ne lapset on ärsyttäviä.
Myös sekin mietityttää haluanko lapsia tähän paskaan maailmaan. Maapallolla soditaan ja ilmastonmuutosta. Ties mitä kauheuksia sillon on 50v päästä.
Miehelläni on jo lapsia, eikä niitä halunnut lisää. Nekin jo teini-ikäisiä, muutaman vuoden päästä aikuisia. En suosittele sinua tekemään väkisin lasta jos et halua.. Kyllä se oikea kumppani sinullekin löytyy!
Meitä oli kaksi velaa kun yhteen mentiin, mutta on meillä nykyisin lapsi.