Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maahan muuttaisit jos olisi pakko muuttaa pois Suomesta?

Vierailija
28.03.2006 |

Ja miksi se maa?

Itse muutaisin Italiaan. Aurinkoa, mukavia ihmisiä ja pidän Italian tavoista ja kulttuurista.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 01:28"]

Iso-Britanniaan koska ne puhuvat ihanasti, tykkään itse puhua englantia ja brittimiehet on hyvännäkösiä:D

[/quote]

BUHHAHHAAAA :) Koska ne hyvännäköisiksi on muuttunut? Itse asun Englannissa ja suurin osa 170 cm pitkiä hörökorvaisia ja huonohampaisia. Toki löytyy ihan komeitakin, mutta keskiarvo jää esim Suomesta erittäin kauas.

Vierailija
42/46 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:55"]

Englantiin tietty ja muutankin kohta. Olen siellä aiemminkin asunut ja tykkäsin. Nimenomaan Lontoon alueelta. Brittiläinen kulttuuri on lähellä sydäntäni ollut aina - nimenomaan viihde. Paras musa, parhaimmat näyttelijät, parhaimmat tv-sarjat, paras komiikka jne. Ja tavikset on ihanan taviksia, aksentilla tai ilman.

[/quote]Oliko tämä huumoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 01:36"]

Jonnekin missä asuu vain valkoisia ihmisiä. Tykkään Suomesta muuten, mutta ei-valkoisia on jo liikaa. Venäjä, Viro, Valkovenäjä, Ukraina, Puola jne. voisivat olla hyviä vaihtoehtoja.

-Mies 28v-

[/quote]

Tsekki on muuten todella hyvä vaihtoehto, kaikki toimii, todella kauniita ihmisiä, kaunis maa ja kaupungit, urheilumahdollisuuksia rajattomasti, loistava sijainti, eikä tosiaan paljoa ns loismamuja. Minulla siis Tsekki, Saksa, Kanada, Australia vaihtoehtoina.

Vierailija
44/46 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaisin Kanadaan (luonto lähellä Suomen luontoa) tai sitten Ruotsiin tai Norjaan (hyvinvointivaltioita, kulttuurisesti lähellä Suomea). Puhun ruotsia, englantia ja ranskaa niin, että tulisin näillä kyllä toimeen. Australiakin kiinnostaisi kovasti, mutta enpä tiedä, tottuisinko väärinpäin oleviin vuodenaikoihin ja esim. kuumuuteen jouluna.

Vierailija
45/46 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta, mutta helpointa olisi varmaan lähteä Pohjoismaihin. Sitten jos pitäisi karistaa todella nämä tomut jaloista, niin suunta olisi Uusi-Seelanti tai Australia. Pohjoismaat siksi, että siellä olisi tuttua ja turvallista. Noi kaksi muuta taas siksi, että ne ovat kuitenkin "länsimaita" ja siellä pärjää Englannilla. 

Vierailija
46/46 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuoden myos Englannissa, sinnekin vois menna takas, olisi ainakin lahempana Suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme