Voi jee.. Työkaveri on vetänyt herneen nekkuun, enkä tiedä miksi.
Nyt ei tervehdi minua enää, ja muutenkin esittää kuin minua ei olisi. Se ei sinällään haittaa, sillä en tarvitse häntä mihinkään. Mutta olisihan se kiva, kun voitaisi käyttäytyä normaalisti.
Ja minulle on sanottu, että olen loukannut häntä. Ja on kerrottu se tilanne missä näin tapahtui. Hassua vaan on, että tämä kerrottu ajankohta on sellainen, jolloin en edes ollut työpaikalla. Enkä kyllä muutenkaan tunnista sitä koko tilannetta. Kun kuulin siitä, niin ihmettelin, että puhutaanko nyt tosiaan minusta. Kun kaikki kerrottu oli minulle aivan vierasta.
Yritin selvittää asiaa omalta osaltani, ja olin pahoillani toisen huonoista fiiliksistä. Mutta ilmeisesti huonoin tuloksin, kun työkaveri ei nyt tervehdi minua. Kylläpä on kökkö tilanne. Enkä keksi mitä muuta enää voisin tehdä. Pitää kai antaa toisen murjotella aikansa ja odottaa, että kai se siitä tasoittuu.
Kommentit (3)
En ole mikään rempseä totuuden torvi vaan ihan tylsä tunnollinen rivityöntekijä. Ap
Jotkut on tollasia. Jos et ole sinä jolle murjottaa niin jollekin toiselle. Aikuinen selvittää välinsä kyllä.
Kohtele myös kuin ilmaa - jos et ole hänelle olemassa niin ei hänkään ole sinulle olemassa. Täysin neutraalisti ilman vihaa.
No mitä sulle on sanottu että sinä olet tehnyt?
Ajankohta ei kiinnosta vaan teko, miten olet loukannut toista heidän mielestään?
Tervehtiikö ne muut sinua?
Oletko luonteeltasi ' totuuden' laukoja? Moni ajattelee että voi sen nimissä sanoa ihan mitä tahansa.