Sara sieppi häiriköi asukkaita
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706052200186060_vd.shtml
Sara taitaa ollakin aika ylimielinen...
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Janna on pitänyt konsertin bileissä, ei ihme, jos naapuri hermostuu.
Nyt taisit iskeä naulan kantaan. Toisaalta, jos sellaista saastaa olisi siellä esitetty, olisi oven takana ollut melko varmasti mellakkapoliisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuvat pitävän tuollaista lappua ihan ookoona? Jos naapuri mölyää, niin asiaa olisi sivistynyttä lähestyä asiallisesti. Tuollainen henkinen "juoppo ulos täältä" -oksennus ei ole mitenkään päin asiallinen tapa hoitaa asioita. Päinvastoin, asiaton ja moukkamainen.
Eihän me tiedetä, miten asiaa on jo aiemmin hoidettu.
Niinpä, me emme tiedä, joten ei myöskään voi tämän perusteella ajatella, että naapuri olisi aiemmin ottanut asiallisesti yhteyttä. Ehkä tämä lappu oli naapurin ensimmäinen ulostulo?
Ja vaikka ongelmia olisi ollut ennenkin, niin mitä ihmeen hyötyä tuollaisesta junttilapusta olisi? Isännöitsijälle valituksia ja soittoa poliisille, jos hänen elämisensä oikeasti on häiriköivää ja asiallisilla yhteydenotoilla ei ole ollut vaikutusta.
Älä nyt tule pilaamaan mammojen kun ovat saaneet kunnolla verenmaun suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuvat pitävän tuollaista lappua ihan ookoona? Jos naapuri mölyää, niin asiaa olisi sivistynyttä lähestyä asiallisesti. Tuollainen henkinen "juoppo ulos täältä" -oksennus ei ole mitenkään päin asiallinen tapa hoitaa asioita. Päinvastoin, asiaton ja moukkamainen.
No kuinka asiallista oli laittaa lappu someen ja huomiohuorata sen avulla pisisistagejen kanssa? Kuinka asiallisen keskustelun luulet tuollaisen kanssa onnistuvan? Miten oikeesti kehtaa käyttäytyä tuolla tavalla? 26-vuotias jo! Aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppo on Saran itsensäkin käyttämä lempinimi, selatkaa vaikka sen instaa. Itselleni tuli kyllä heti mieleen että joku kaveri on tuon jättänyt vitsillä. Toki tästäkin piti tehdä iso "uuutinen".
Puli puli uimaan. Täällä oli Sarasta ja Roopesta myös kuva. Olohuoneen pöydällä kaljapulloja. En enää muista, mikä ketju.
juuri tuonnäköistä naista olen haaveillut vaimoksi en oo vielä löytänyt
Eli Sieppi tietää, mikä on sieppo. Ja vitsailee sillä.
Jos tällä Saralla olis ollut yhtään järkeä päässä, ja kun oli pakko huomiota kerjätä edes jollain tavalla, niin paras olis ollut sellainen nöyrä, leikillinen pahoittelu enemmin tuon lapun kanssa. Vaikka "Sieppo pahoittelee juhlimisesta aiheutunutta mielipahaa ja jättää Siepottelun tästä lähtien vähemmälle kerrostalossa" tai joku hauska kuva siitä sieppolinnusta tai jotain..mut ei. Antoi tosi moukkamaisen kuvan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuinka asiallista oli laittaa lappu someen ja huomiohuorata sen avulla pisisistagejen kanssa? Kuinka asiallisen keskustelun luulet tuollaisen kanssa onnistuvan? Miten oikeesti kehtaa käyttäytyä tuolla tavalla? 26-vuotias jo! Aikuinen nainen.
No jos ei lehdistö ollut kiinnostunut bileistä.
Nyt soi Irwinin biisi päässä. Siellä eronneet muijat ja turvenuijat kaljaansa maistelee.
olette halpoja kirjoitti:
Entäs jos ulko-ovessa lukee vaikka Möttönen tai Lahtinen. Joka viikonloppu ukko tulee kotiin kilisevän kassin kanssa. Pian kaatuu kirjahylly. Epämääräistä töminää ja pauketta. Karjumista, naisen kiljuntaa, lasten pelokasta itkua. Astiat lentää ikkunasta jne. Soitan poliisit, äijä putkaan, sama seuraavana viikonloppuna. Yritän tehdä aloitetta talon asukkaille nimilistaa varten isännöitsijälle - kukaan ei ole kuullut mitään. Ketään ei ole häiritty!
Annas olla jos asunnossa asuu joku sarasieppi tms. ns julkkis-NAINEN, siellä vietetään synttärijuhlat, koko kortteli pyhää vihaa kiehuen kimppuun! Kysymys kuuluu miksi?
Siksikö, että kyseessä on nuori kaunis nainen, julkisuudessa, vaikka turhastakin, mutta kuitenkin "enemmän" kuin Maija Möttönen rappusiivooja. Tai Kullervo Lahtinen, katkera naiseton reppana? Kateus? Katkeruus?
Miksi sillä julkkis-NAISELLA olisi sun mielestä oikeus häiriköidä enemmän kun möttösellä? Itse soitat poliisit mölyävien perään, miksi tuosta mölyämisestä ei saisi hermostua??
Ja cheekille kävi ihan samalla tavalla, kun mölyapinoi, joten ei ole kyse siitä että kyseessä oli nyt NAINEN
Jotenkin tuntuu, että näitä bileitä olisi ollut useamminkin ja naapurin kippo meni nyt nurin.
Onhan tietysti sekin mahdollista, että naapuri on pikkumainen ja laittaa lapun jo ensimmäisellä kerralla, kun ääntä kuuluu. Satunnaisestihan saa juhlia pitää myös kerrostalossa. Hyviin tapoihin toki kuuluu "varoittaa"'naapureita niistä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Arkaan paikkaan taisi Sieppo sana osua. Eikö se tarkoita juoppoa. Kuinka kehtasi edes antaa julkisuuteen?
Sara itse vitsailee sieppo nimellä, sen oma snäppitili on ollut jo vuosia sieppo.
Ymmärrän kyllä naapurin tuohtumuksen juhlinnasta, mutta silti välillä mietin, että jotkut ihmiset on kyllä pikkumaisia. Asun kerrostalossa itsekin ja olen sen jo tänne muuttaessani tajunnut, että kerrostalossa kuuluu elämisen ääniä. Jos joku naapurini pitää kerran vuodessa isot synttärikemut niin se ei minua haittaa. Itse asiassa yläkerran naapurini kuuntelee välistä todella isolla voluumilla rokkia ja se ei haittaa. En jaksa niuhottaa. Olisi inhottaa jos joku naapureistani valittaisi, kun silloin tällöin kutsun ystäviäni istumaan iltaa luokseni, kun kuitenkin aina ennen puolta yötä olemme lähteneet ulos.
Jos jotain häiritsee niin paljon elämisen äänet kerrostalossa niin suosittelen hankkimaan omakotitalon. Välistä tuntuu, että kerrostaloissa elää ne kaikista pahimmat kyylät ja nipottajat. Ikkunoista kyylätään koska naapurin Pertsa saapui kotiin baarista ja kuinka se rymisteli rappukäytävässä. Tälläisillä ihmisillä on välistä liian vähän tekemistä ja liikaa aikaa valvoa muiden tekemisiä.
Kuka on mitannut desibelit, millä Sara ystävineen on 'häiriköinyt'? Vai onko naapuri ollut juomalasi seinässä ja toinen puoli korvassa kuuntelemassa?
Meitä kun on joka lähtöön. Koita nyt Sara olla vähän hiljempaa ja isommat bileet pitää muualla. Harmi kun taitaa olla uusi koti teillä siellä, vasta olette muuttaneet. Olisihan kievempi kun tuntisi olonsa tervetulleeksi uuteen taloon. Isännöitsijä varmaan tietää onko tuo lapuntekijä henkilö joka aina huomauttelee kaikista naapureista, heitäkin nimittäin on.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että näitä bileitä olisi ollut useamminkin ja naapurin kippo meni nyt nurin.
Onhan tietysti sekin mahdollista, että naapuri on pikkumainen ja laittaa lapun jo ensimmäisellä kerralla, kun ääntä kuuluu. Satunnaisestihan saa juhlia pitää myös kerrostalossa. Hyviin tapoihin toki kuuluu "varoittaa"'naapureita niistä etukäteen.
Ei ole naapurin laittama lappu. Sara itse kirjoittanut, että hänen juhlansa huomioidaan.
Ja mitä sanoo C. Järvinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimettömien lappujen laittajat ovat noloja.
Tässäkin tapauksessa olisi voinnut soittaa ovikelloa ja pyytää hiljaisempaa juhlimista. Saralla ei ole hullun kirvesmurhaajan mainetta.Saralta noloa käsitellä asia julkisuudessa.
Mitä noloa julkisuudessa on? Tärkeintä on se, että pääsee otsikoihin, hyvällä tai pahalla.
Sara on valinnut jälkimmäisen, ja kas, sehän toimii.
Itse en kyllä uskaltaisi kasvotusten mennä tämmösen lehdessä pyörivälle ihmiselle sanomaan että voisko bilettää hiljempaa. Tiedä vaikka näpsisi kuvia "häirikkönä" joka leviäisi pitkin uutisia seuraavana päivänä kun henkilö jakanut ne somessa.
Käyttäjä5591 kirjoitti:
Voi kun ootte niin kateellisia. 😀😀😀
Minulla ei ainakaan ole mitään syytä kadehtia. Minua on pyydetty, suorastaan rukoiltu malliksi ja mainoksiin, lukuisia kertoja eri tahoilta vuosien mittaan, mutta en ole suostunut. Tähtäimeni on ollut ihan jossain muualla. Työskentelen nyt erittäin hyvinpalkatussa asiantuntijatyössä, jossa voin tehdä etäpäiviä aivan, kuten itse haluan. Niin nytkin, kahvitauko menossa. Olen päässyt asemaani, jota ei mikään helposti keikuta, älykkyyteni avulla (kotoa käsin työskennellessäni kukaan ei ei edes näe minua:) ) Tuloni ovat varmasti suuremmat kuin yhdelläkään Siepolla tai hänen kavereillaan. Itsekunnioitukseni on korkealla, minun ei ole ollut tarvetta käyttää ulkonäköäni tai suhteita päästäkseni tähän tilanteeseen. Olen käyttänyt yläpäätäni.
Kateuskortti on muutenkin niin last season. Kuka täysjärkinen haluaisi missiksi tai muuten vaan julkisuuden henkilöksi? Tutkimuksista käy ilmi , että julkisuusammatteihin hakeutuvilla on useimmiten muita enemmän narsistisia piirtetitä.
Miksi toi Sieppi on joka päivä jossain iltapäivälehdessä lärvinsä kanssa? Eix sillä oo mitään töitä? Menis vaikka vapaaehtoiseksi vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sieppi on joka päivä jossain iltapäivälehdessä lärvinsä kanssa? Eix sillä oo mitään töitä? Menis vaikka vapaaehtoiseksi vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia.
Joku tiesi ketjun alussa kertoa, että hänen tulonsa ovat olleet todella pienet. Eli työt vähissä?
No eihän nykyään vanhuksia kunnioiteta millään tavalla.