Sara sieppi häiriköi asukkaita
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706052200186060_vd.shtml
Sara taitaa ollakin aika ylimielinen...
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sieppi on joka päivä jossain iltapäivälehdessä lärvinsä kanssa? Eix sillä oo mitään töitä? Menis vaikka vapaaehtoiseksi vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia.
Pitäähän se jo Jannasta huolta. Siinä on taakkaa kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sieppi on joka päivä jossain iltapäivälehdessä lärvinsä kanssa? Eix sillä oo mitään töitä? Menis vaikka vapaaehtoiseksi vanhainkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia.
Pitäähän se jo Jannasta huolta. Siinä on taakkaa kerrakseen.
Biin ja siitä, ettei Roope syö herkkuja.
Sieppi itse tai joku naislaumasta tuon kirjoittanut. Lapun painaumista näkee, että on ensin harjoiteltu kirjoittamista. Huomiollahan hän elää, kun satunnaisista meikkitaiteiluista saa vain taskurahoja.
Hyvä reittihän se nuo postit laputkin on kavuta seurapiireihin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa siellä on Janna "laulanut" synttärisankarille.
Niin ja onnittelulaulun lisäksi intoutunut tilanteessa esittämään megasuperhittinsä Tytöt lähtee tanssimaan. :D
Millä muulla tavalla kyseinen missi saisi lisää julkisuutta? Kun ei tule hyvällä, niin sitten pahalla. Pääasia, että jollain :)
Jos Sara itse, tai kaverinsa kirjoittaneet tuon heippalapun, niin se meni kyllä yli ajatellen talon asukkaita. Kännissä sekoilleet, jos noin on ja kanojen kikatus ylittänyt desibelirajan.
Ihan meikkitaiteilija! Jessus mikä titteli ei-millekään. Mistä näitä tyrkkyjä aina vain riittää...?
Toinen viittävaille meikkitaiteilija, viittävaille personal trainer ei-mihinkään valmistunut Sohvi-rouva ei ollutkaan bileissä?
Taisi olla muutama kilo silikonia tossa jengissä jos punnittais.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5591 kirjoitti:
Voi kun ootte niin kateellisia. 😀😀😀
Minulla ei ainakaan ole mitään syytä kadehtia. Minua on pyydetty, suorastaan rukoiltu malliksi ja mainoksiin, lukuisia kertoja eri tahoilta vuosien mittaan, mutta en ole suostunut. Tähtäimeni on ollut ihan jossain muualla. Työskentelen nyt erittäin hyvinpalkatussa asiantuntijatyössä, jossa voin tehdä etäpäiviä aivan, kuten itse haluan. Niin nytkin, kahvitauko menossa. Olen päässyt asemaani, jota ei mikään helposti keikuta, älykkyyteni avulla (kotoa käsin työskennellessäni kukaan ei ei edes näe minua:) ) Tuloni ovat varmasti suuremmat kuin yhdelläkään Siepolla tai hänen kavereillaan. Itsekunnioitukseni on korkealla, minun ei ole ollut tarvetta käyttää ulkonäköäni tai suhteita päästäkseni tähän tilanteeseen. Olen käyttänyt yläpäätäni.
Kateuskortti on muutenkin niin last season. Kuka täysjärkinen haluaisi missiksi tai muuten vaan julkisuuden henkilöksi? Tutkimuksista käy ilmi , että julkisuusammatteihin hakeutuvilla on useimmiten muita enemmän narsistisia piirtetitä.
Minua ei kukaan ole rukoillut malliksi tai mainoksiin, mutta muuten tämä sama. Miten kukaan, joka opiskelee vuosia, luo uraa ja rakentaa elämästään määrätietoisesti sellaista kuin on halunnut ja viimein on sitä mitä on toivonut ja on saavuttanut se, mitä on halunnut, voisi olla kateellinen siis misseydestä? Siis jos ajatellaan, että lukion jälkeen vaikka lähtee suuntaamaan kohti päämäärää X, ei hae missikisoihin, ei hae seiskajulkkikseksi vaan hakee sitä päämäärää X niin jos saavuttaa X:n niin miksi olla kateellinen jollekin, joka on sellaista, mitä ei ole koskaan haikaillut? Tai jos ei saavuta X:ää niin miksi silloinkaan olla kateellinen jollekin joka on jotain sellaista, mitä ei ole koskaan haikaillut? Silloin pitäisi olla korkeintaan kateellinen niille, jotka ovat saavuttaneet X:n. Ja kuinka monen suuri ja tavoiteltu X todella on olla seiskajulkkis? Onko kenenkään teistä? Mä luulen, että ei.
Esimerkki: jos en olisi saavuttanut X:ää niin voisin olla kateellinen korkeintaan niille, joille erään tietyn tiedekunnan ovet vuosittain aukeaa, mutta miksi Siepille?
Ongelmateinit pitävät saamiaan varoituksia ylpeydenaiheina.
Heippalaput ovat turhia, parempi tehdä oikea valitus. Ei niitä montaa tarvitse, että tyhjäntoimittaja saa kenkää.
Kyllä te olette NIIIIIIIN kateellisia Saralle! 😀😀😀😀😀😀 turha selittää muuta.
Alli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa siellä on Janna "laulanut" synttärisankarille.
Niin ja onnittelulaulun lisäksi intoutunut tilanteessa esittämään megasuperhittinsä Tytöt lähtee tanssimaan. :D
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että näitä bileitä olisi ollut useamminkin ja naapurin kippo meni nyt nurin.
Onhan tietysti sekin mahdollista, että naapuri on pikkumainen ja laittaa lapun jo ensimmäisellä kerralla, kun ääntä kuuluu. Satunnaisestihan saa juhlia pitää myös kerrostalossa. Hyviin tapoihin toki kuuluu "varoittaa"'naapureita niistä etukäteen.Ei ole naapurin laittama lappu. Sara itse kirjoittanut, että hänen juhlansa huomioidaan.
Ja mitä sanoo C. Järvinen?
Luultavasti juuri näin, lappu on joko Siepon itsensä tai lähipiirin väsäämä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuvat pitävän tuollaista lappua ihan ookoona? Jos naapuri mölyää, niin asiaa olisi sivistynyttä lähestyä asiallisesti. Tuollainen henkinen "juoppo ulos täältä" -oksennus ei ole mitenkään päin asiallinen tapa hoitaa asioita. Päinvastoin, asiaton ja moukkamainen.
Niin, paitsi tästä taas nähtiin että näille julkkiksille kun ei uskalla mennä oikein mitään sanomaan, ettei heti oo someen itkemässä asiasta. SIinä vaiheessa kun ois asiasta menny sanomaan niin ois joku pahimmillaan ollu heti puhelin kädessä kuvaamassa ja kohta somessa onkin video siitä miten ilkeä naapurinsetä tulee pilaamaan juhlat. Kiva siinä sitten, itse en ainakaan tuollaista julkisuutta halua
Kyllä tuo Sara Sieppi ja Roope Salminen tarvitsivat jo oikeaa julkisuutta. Melkoisia huithaipeleita.
Kylläpä kynsinauhat repeilee tossa kuvassa.
Synttärijuhlat ovat normaaleja elämisen ääniä, kunhan eivät osu päällekkäin hiljaisuuden kanssa.
Toki jos jatkuvasti bilettää niin ei se silloin enää lukeudu normaaleihin elämisen ääniin. Kohteliasta kertaluontoisten juhlien kohdalla on "varoittaa" naapureita esim. Lapulla tai kertoa kasvotusten juhlista ja rohkaista, että jos meteli nousee liian kovaksi jossain välissä, niin saa tulla sanomaan, jolloin hiljennetään volyymiä.
Seiväs pois takamuksesta, älä asu kerrostalossa jos muut ihmiset rasittavat niin paljon.
Tommosia pissiskotkia ei kiinnosta muu kuin oma napa, siinä saa naapurit vapaasti kärsiä.
Jos asiallinen keskustelu ei onnistu, niin silloin valitetaan isännöitsijälle tai soitetaan poliisille. Ei kirjoitella jotain epämääräisiä haukkumislappuja, joista ei ole YHTÄÄN MITÄÄN HYÖTYÄ. Isännöitsijälle tehty valitus jää sentään näytöksi tulevaisuuden varalta.