Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en uskalla mennä hammaslääkäriin

Vierailija
05.06.2017 |

Mulla on epämiellyttävä selkävaiva joka säteilee toiseen jalkaan ja nimenomaan silloin kun olen selälläni.
Pelkään siis että se puristava tunne tulee hammaslääkärin tuolissa kesken hoidon enkä pääse pois kun toimenpide on kesken.
Miten selviän tästä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskiasvaivaan saa helpotusta

Vierailija
2/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot ennen toimenpidettä hampilekurille selkävaivasta. Sopikaa että inahdat vaikka kesken porauksen jos pitää päästä jaloittelemaan/oikomaan selkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskiasvaivaan saa helpotusta

Miten?

Vierailija
4/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot ennen toimenpidettä hampilekurille selkävaivasta. Sopikaa että inahdat vaikka kesken porauksen jos pitää päästä jaloittelemaan/oikomaan selkää.

Kyllä. 20 minuuttia paikallaan ollen voi olla tukalaa.

Vierailija
5/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan hammaalääkärille, että pidetään tauko, tai siis nosta käsi ylös. Mulla meinas tulla epilepsiakohtaus, kun hammaslääkäri vähän innostui paikkauksen jälkeen vaihtamaan viereisen hampaan amalgaanipaikan pois. Meni vähän pitkä aika ja huomasin, että nyt alkaa tulla kohtauksenpoikasta. Käsi ylös vaan ja lopetettiin siihen. Jatkettiin sitten, kun mun olo tuli taas "normaaliksi" (jos se ny koskaan normaali onkaan :)).

Vierailija
6/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot vaan hammaalääkärille, että pidetään tauko, tai siis nosta käsi ylös. Mulla meinas tulla epilepsiakohtaus, kun hammaslääkäri vähän innostui paikkauksen jälkeen vaihtamaan viereisen hampaan amalgaanipaikan pois. Meni vähän pitkä aika ja huomasin, että nyt alkaa tulla kohtauksenpoikasta. Käsi ylös vaan ja lopetettiin siihen. Jatkettiin sitten, kun mun olo tuli taas "normaaliksi" (jos se ny koskaan normaali onkaan :)).

Niin. Eikös amalgaamipaikan poisto pidä tehdä hyvin suojattuna eikä noin vain yhtäkkiä?

Vierailija
7/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nivelrikko leukanivelessä ja sekä hygienisti että hammaslääkäri ottavat sen kyllä huomioon, ei tehdä pitkiä istuntoja, ja kyselevät jatkuvasti pitääkö lepuuttaa leukaa.

Eli suu auki vain, niin ottavat huomioon vaivasi.

Vierailija
8/8 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nivelrikko leukanivelessä ja sekä hygienisti että hammaslääkäri ottavat sen kyllä huomioon, ei tehdä pitkiä istuntoja, ja kyselevät jatkuvasti pitääkö lepuuttaa leukaa.

Eli suu auki vain, niin ottavat huomioon vaivasi.

Ok. Kiitti vastauksestasi.