Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara sieppi häiriköi asukkaita

Vierailija
05.06.2017 |

Kommentit (252)

Vierailija
241/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara vaan pysyy kauniina vuodesta toiseen. Hyvät geenit.

Vierailija
242/252 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä istutteet Saralla on poskissa? Kauneusvirhe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloon kuuluu elämän äänet, myös synttärikemut kerran vuodessa.

Kyllä mutta hiljaisuus alkaa kello 22, sen jälkeen saa ja voi soittaa poliisit paikalle jos naapuri ei itse hiljene. Mietis jos jokainen rapun ja talon asukas järjestää kerran vuodessa bileensä aamuyöhön, no niitä on sitten joka vkloppu. Tosi noloa meluta aikuisena hiljaisuuden jälkeen.Baarit jne ovat sitä varten.

Ollaanpas sitä nyt niin tarkkoja talon säännöistä jopa ylitulkiten niitä. Ei hiljaisuus kerrostalossa tarkoita töydellistä elämisen lopettamista.  Meille ainakin kuuluu jopa naapurin julmetun kova kuorsaaminen. Pitäskö tehdä siitäkin valitus kun kuuluu kerta.

Kun hauskanpidon äänet kuuluu vaikkapa samalla voimakkuudella, niin ketä se oikeasti edes häiritsee, paitsi tietysti juuri niitä yksinäisiä yrmyjä (kissalauman kanssa eläviä ja niiden palvelemiseen elämänsä kuluttaen?), jotka kuvittelevat että tässä elämässä yrmyilemällä ja elämällä askeettisesti sekä toisia vahtien ja paheksuen saa tuonpuoleisessa jotenkin paremman kohtalon itselleen.

Vierailija
244/252 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyky-yhteiskunnassa, joka pyörii lähes samanlailla yötäpäivää kellon ympäri, tulisi tuollaiset yörauhakäsitteet lopettaa kokonaan ja ulottaa sellainen kohtuullisuus elämisen ääniin myös päiväsaikaan.  Enään kun ihmiset ei nuku vain öisin, vaan suuri osa on pakotettuja nukkumaan myös päivällä vaikkapa yötöistä johtuen.

Vierailija
245/252 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara vaikuttaa niin älykkäältä, että olemme hänen älystään kateellisia.

Vierailija
246/252 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara, ku luet täällää, niin muista Roopen nimipäivä. Se on tänään.

Vierailija
247/252 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5591 kirjoitti:

KATEELLISET, koettakaa kestää. 😀

Jep, selailin tämän läpi ja tulin tulokseen että kaikki ovat kateellisia, jo se todistelu että et ole kateellinen kertoo kateuden määrän :D jaksuja kaikille mammoille :) paha olo menee ohi, viimeistään kun saadaan uusi seiskan jymy uutinen.

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku. Eli toki olen kateellinen Saralle. Täytyy vaan yrittää pyyhkiä kyyneleet lisensiaatin papereihini, aika paljon muhkeampaan tiliotteeseen ja tyytyä ajattelemaan positiivisesti kuinka minä olen työssäni arvostettu vielä 50-vuotiaana koska arvostus ei johdu millään muotoa ulkonäöstäni.

Mutta silti olet kateellinen Saran kauneudelle :) Vaihtaisit välittömästi mitättömän urasi kauniin naisen vartaloon jos voisi.

Vierailija
248/252 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vauva mammat taas niin kateellisia :) jaxuhaleja kaikille xoxo

Ei vaan olen helvetin kyllästynyt yöllisiin bilettäjiin. Olen itsekin asunut aina kerrostalossa, pitänyt bileitä, mutta säännöt huomioonottaen. Olenkin ihan stadilainen syntyjäni,toisin kuin landeSieppo joka ei varmaan ihmisten sääntöihin ole tottunut maaseudulla asuessaan. 

Se vaan on niin että jos bilettää haluaa yölläkin niin on muutettava ok- taloon. Tosi typerä eukko.

Niin ja tämä uutinen vaikutti sinun uniin kuinka paljon? Jos olet niin sympaattinen muita kohtaan niin voin vakuuttaa että maailmassa on isompiakin asioita kun Sara Siepin bileet ja siihen kantaan ottaminen vauva.fi:ssä

Ja silti sinäkin olet täällä. :-D

Vierailija
249/252 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5591 kirjoitti:

KATEELLISET, koettakaa kestää. 😀

Jep, selailin tämän läpi ja tulin tulokseen että kaikki ovat kateellisia, jo se todistelu että et ole kateellinen kertoo kateuden määrän :D jaksuja kaikille mammoille :) paha olo menee ohi, viimeistään kun saadaan uusi seiskan jymy uutinen.

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku. Eli toki olen kateellinen Saralle. Täytyy vaan yrittää pyyhkiä kyyneleet lisensiaatin papereihini, aika paljon muhkeampaan tiliotteeseen ja tyytyä ajattelemaan positiivisesti kuinka minä olen työssäni arvostettu vielä 50-vuotiaana koska arvostus ei johdu millään muotoa ulkonäöstäni.

Mutta silti olet kateellinen Saran kauneudelle :) Vaihtaisit välittömästi mitättömän urasi kauniin naisen vartaloon jos voisi.

mitä paskaa minä justiinsa luin? :'D eheheee... 

Vierailija
250/252 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin hälle kovin moni kateellinen on... aika ikävässä tilassa mm. parisuhde, raha-asiat... :(

Vierailija
251/252 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
252/252 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ruho jo 98 kg. Lattia tömisee. Kova huutamasn.