Sara sieppi häiriköi asukkaita
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706052200186060_vd.shtml
Sara taitaa ollakin aika ylimielinen...
Kommentit (252)
Tiesiköhän Sara mikä on sieppo? Siis viinasieppo?
Nimettömien lappujen laittajat ovat noloja.
Tässäkin tapauksessa olisi voinnut soittaa ovikelloa ja pyytää hiljaisempaa juhlimista. Saralla ei ole hullun kirvesmurhaajan mainetta.
Saralta noloa käsitellä asia julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tajunnu hävetä ja pyytää anteeks. Häpene Sieppo
"Hävetä" ei kuulu näiden tyttösten ja pissisemon sanavarastoon.
Olinkin vähän liian optimistisella mielellä liikkeellä
Ei se mitään, niinhän me kaikki yleensä ollaan. Ja optimismi on hyvä asia.
Tämä porukka on kuitenkin lyönyt niin kovaa realismilla vasten kasvoja, että valoisinkin optimisti joutuu taipumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nimettömien lappujen laittajat ovat noloja.
Tässäkin tapauksessa olisi voinnut soittaa ovikelloa ja pyytää hiljaisempaa juhlimista. Saralla ei ole hullun kirvesmurhaajan mainetta.Saralta noloa käsitellä asia julkisuudessa.
Mitä noloa julkisuudessa on? Tärkeintä on se, että pääsee otsikoihin, hyvällä tai pahalla.
Sara on valinnut jälkimmäisen, ja kas, sehän toimii.
Voisin viedä mölynaapureille täysin vastaavan lapun. Harmi, ettei sukunimi ole sama, koska voisin kopioida Sieppi-lapun.
Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka Sieppi on.
Vierailija kirjoitti:
Voisin viedä mölynaapureille täysin vastaavan lapun. Harmi, ettei sukunimi ole sama, koska voisin kopioida Sieppi-lapun.
Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka Sieppi on.
Joku sieppo vissiin, ku tunnisti itsensä lapusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa kannattaa laittaa lappu seinälle ja kertoa että tänään tulee enemmän porukkaa joten ääntä voi kuulua. Joten anteeksi jo etukäteen ja nimi. Siellähän oli naisia kun merenmutaa ja naisista lähtee ääntä ilman skumppaakin.
Maininta että vietetään synttäreitä ja kuka mitä milloinkin
Pääasia vissiin se, että alentuu kerrostalokyttääjien sääntöihin ja selittelemään tekemisensä että saa kerrostalokyttääjät tiedonhalunsa tyydytettyä... ei se sitä äänen määrää vähennä vaikka laittaisi minkälaiset plakaatit alaoven viereen rappukäytävään.
Noloa "näpäytellä" jonnekkin someen kun tietää että noi paskalehdet tekee siitä uutisen. Sara saa jokaisesta IL/IS uutisesta palkkion kun hänen sometili liitetään siihen, kaikki tietää tän. Halus selkeesti tehdä naapuristaan naurunalaisen mutta itse näen vain sisältä ruman pikkulikan.
Asian olis voinu käsitellä naapurin kanssa tai laittaa vaikka vastauksena oman lapun. Ihan sama mikä se todellinen volyymi on ollut, fiksu olisi vaan kuitannut "anteeksi jos aiheutui haittaa, katotaan jatkossa tarkemmin". Mutta Sara sai tuonkin jutun myymällä rahaa kruununsa kiillotteluun.
Mikä siinä on, että kaikilla kerrostaloasukkailla on sunnuntaiaamuisin aikaisin töitä? Asutaan Helsingin keskustassa, jossa on vuodet ympäriinsä melua, mutta muutama tunti jonkun juhlimista on ylipääsemätön ongelma. Eikä nämäkään neidot luultavasti paljoakaan ole juoneet ihan vaan lihomisen pelosta.
Juhlat loppuvat muutamassa tunnissa, mutta tiukkapipoisesta kyyläävästä naapurista on haittaa pitkäksi aikaa. Sara vaikuttaa muutenkin olevan paljon matkoilla, joten paljon myös poissa.
Ettei ole vaan Cheyennen masinoima mustamaalaamiskampanja tämä ketju, kun jäi kutsutta?
Lehdet noteeraa KAUNIIN Saran edesottamukset instramista.
Vierailija kirjoitti:
Noloa "näpäytellä" jonnekkin someen kun tietää että noi paskalehdet tekee siitä uutisen. Sara saa jokaisesta IL/IS uutisesta palkkion kun hänen sometili liitetään siihen, kaikki tietää tän. Halus selkeesti tehdä naapuristaan naurunalaisen mutta itse näen vain sisältä ruman pikkulikan.
Asian olis voinu käsitellä naapurin kanssa tai laittaa vaikka vastauksena oman lapun. Ihan sama mikä se todellinen volyymi on ollut, fiksu olisi vaan kuitannut "anteeksi jos aiheutui haittaa, katotaan jatkossa tarkemmin". Mutta Sara sai tuonkin jutun myymällä rahaa kruununsa kiillotteluun.
Typerää pikemmin olla hyödyntämättä tilaisuus, jos kerran sillä pystyy tienaamaan. Ei ihme, jos on niin paljon köyhiä kun rahantienaamista pidetään nolona. Fiksuna hän kääri naapurinsa kustannuksella rahat.
Nimettömien heippalappujen kirjoittajat ovat noloja. Ei sen vertaa selkärankaa, jotta voisi ihan kasvotusten sanoa, jos joku mättää.
Sara on tekemässä itsestään blondia. Hitto, että naapuria nyt naurattaa. Sieppo Sara Sieppi.
Typykkähän oikein imuroi negatiivista julkisuutta itseensä. Nyt olisi jo korkea aika miettiä, kannattaako tuolla tavalla elantoaan tienata.
Sieppo ei ole koskaan vaikuttanut siltä, että ylimmässä kerroksessa palaa valot ja jos onkin joskus palanut himmeästi, niin nyt on lopullisesti pimeetä.
Mennyt täydellisesti maku kyseisestä tyttösestä. Itse pilannut imagonsa, mutta kun valot ei pala, niin ne ei pala.
Naurunalaisen Sara tekee itsestää näillä päivityksillä.
Onkohan ollut vielä Sieppo tunnelmissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää pikemmin olla hyödyntämättä tilaisuus, jos kerran sillä pystyy tienaamaan. Ei ihme, jos on niin paljon köyhiä kun rahantienaamista pidetään nolona. Fiksuna hän kääri naapurinsa kustannuksella rahat.
Nimettömien heippalappujen kirjoittajat ovat noloja. Ei sen vertaa selkärankaa, jotta voisi ihan kasvotusten sanoa, jos joku mättää.
Jooh, tottakai hän ne rahat käärii. Asiaa kuvaa paremmin toinen sana: halpaa.
No mutta! Järvinenhän on osunut napakymppiin lausunnollaan. Hänen ei tarvinnut Salmisen haastattelussa nimetä edes ketään, vaan missi ykkössieppo tuo asian koko ajan itse framille.
Voi kun ootte niin kateellisia. 😀😀😀
Alli
Sara on mun ikäinen mutta en ikimaailmassa haluaisi ansaita rahaa hänen tavallaan. "Kattokaa, kattokaa mua! Mun valkoinen koti, mun rasittava mies, mun alusvaatteet, mun perse, mun naama, mun MEIKITÖN NAAMA!" Tienaan saman verran tekemällä paskaduunia mutta ainakaan en myy itteäni halvalla. Mulla on yksityisyys ja itsetunto. Tämä taas osoitti kuinka vähän iltapaskan työllistämät ö-mapin julkut arvostavat itseään.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttösiä. Käyttäytyvät kuin teinit ja tekevät vielä pilaa siitä, kun siepoksi kutsutaan. Pahinta itsensä häpäisyä, kun menee ja julkaisee tuon heippalapun.
Eikö olisi jo aikuistumisen aika.
Jos kaikki kerrostalon asukkaat pitäisivät samanlaisia juhlia pitkin vuotta, niin jokainen voi vaan kuvitella kohdillaan, minkälaista siinä talossa olisi asua.
Tuskin ovat edes tajunneet, mitä tarkoittaa sieppo.
Kohdista A-E ajattelen, että Siepon saama kritiikki sieppaa sinua sydämestä. Älä silti vallan masennu tuosta heippalapusta.