Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettakaa mulle voltti

Vierailija
04.06.2017 |

En ymmärrä millä voimalla ne jalat saa lähtemään kierteeseen. Kun pomppaan, pomppaan vain ylöspäin eikä mitään muuta tapahdu, missä vaiheessa muka jalat ja koko kropan pyörähdyksen saisi aikaan??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiessä liike lähtee ylöspäin ja vauhtia saa ”käsivedolla” (katsele videoista kun kädet lähtee ylös, korvat piiloon). Vasta lähellä lakipistettä ylhäällä tulee kerä ja pyörivä liike, jolloin kädet polviin. Ja kerä auki ajoissa ennen maahan tuloa.

Vierailija
22/33 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaksepäin on helpompi. se vaan tuntuu pelottavammalta. eteenpäinvoltti on todella vaikea tehdä maassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 voltti on 1 ampeeri kertaa 1 ohmi tai vaihtoehtoisesti vaikka puoli ampeeria kertaa kaksi ohmia

Vierailija
24/33 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vatsalihakset niin tulee sitä pyörimistä nopeasti.

Vierailija
25/33 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä suosittele. Tiiän paljon voimistelijoita jotka ovat halvaantuneet pieleen menneen voltin seurauksena. En suosittele edes trampoliinilla koska niissä on sattunu lukuisia onnettomuuksia.

Vierailija
26/33 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso sinne mihin haluat mennä.

Vierailija
27/33 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän perusteettomat riskit tuossa, jollei aio sirkukseen töihin.

Vierailija
28/33 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voltteja tehdään alakoulussa jo täyttä päätä, helppoa ja hauskaa.

Ei vaarallista todellakaan jos opetetaan oikein.

Vierailija
29/33 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta mä oon vuosikausia hyppiny trampalla ja mä osaan erittäin vaikeita voltteja ja kierteitä. Ja muitakin temppuja. Maassa menee myös hyvin vaikeita temppuja. Niin kuvitelkaa mut vesiurheilussa kesällä. Ja mä oon harrastanu kohta 7 vuotta parkouria. Muuten en harrastais mitään urheilua jos ei olis varaa eikä paikkoja missä harrastaa. Pelaisin vaan päivät pitkät.

Vierailija
30/33 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäät ihan kunnolla ylöspäin ja pyöräytät mihin tahansa suuntaan ilmassa ympäri niin että putoot takas jaloilles. Mikä temppu muodostuu, VOLTTI!!!!! Ei oo kovin vaikeeta. Mut mä varotan vain että älä jätä liikettä kesken tai oikeesti sattuu!!!!

Vierailija
31/33 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaperin voltti. Hyppää ylös, jalat koukkuun mahdollisimman lähelle rintaa ja käsillä niistä kiinni. (Näin pyörähtämisliike alkaa ja vauhti nopeutuu. Jalat koukkuun heti kun jalat irtoaa maasta) kun olet pää alaspäin, niin jalat 90 asteen kulmaan polvet suorana. (Liike hidastuu) tulet alas jaloillesi(tai pyllyllesi, kuten alussa aina käy)

Kokeilin tuota ja laskeuduin alas päälleni

Vierailija
32/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittamalla pelon ja uskomalla itseensä. Oon oppinu noi kaikki saamalla valmennusta ja sen jälkeen pitkään itse harjottelemalla. Ihan sama mikä voltti. Jos tietää miten homma menee niin pitää hyppää ilmaan ja pyörähtää ympäri niin että tippuu takas jaloilleen. Ja voin sanoo että älä jätä liikettä kesken tai oikeesti sattuu.

Vierailija
33/33 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan vaikka mitä temppuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän