Autismi aloitukset
Onko täällä nyt joku teemailta kun jatkucasti tulee aloituksia autismi sitä autismi tätä?!
Kommentit (10)
Jollain on joku ongelma, kun ottaa asiaa koko ajan puheeksi. Varmaan joku kuka on ihatunut autistiin eikä ole saanut vastakaikua. Purkaa pahaa oloaan täällä...
Vierailija kirjoitti:
Jollain on joku ongelma, kun ottaa asiaa koko ajan puheeksi. Varmaan joku kuka on ihatunut autistiin eikä ole saanut vastakaikua. Purkaa pahaa oloaan täällä...
Kuka muka ihastuu autistiin? Joku toinen autisti korkeintaan
Kuka voi olla varma siitä, ettei ole autismin kirjolla, jos ei ole käynyt tutkimuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun on kyllä ihastunut muutkin kuin toiset autistit.
Onkos tuo alkoholi, kannabis jankkaaja autisti vai hullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun on kyllä ihastunut muutkin kuin toiset autistit.
Ja mä olen ihastunut autisteihin vaikka itse en ole autisti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi olla varma siitä, ettei ole autismin kirjolla, jos ei ole käynyt tutkimuksissa?
Yleensä henkilö tietää sen itse ja tutkimus on vaan virallinen vahvistus.
Millaisia autismi -aloituksia?
Yleensä kun oon osallistunut johonkin autismi/asperger -aiheiseen keskusteluun täällä, niin siihen on tullut joku sekopää ihme autistivihaansa purkamaan, ja sitten koko ketju on poistettu.
Ihmiset innostu trollaamaan nyt kun oli tuo autistiketju. Käy sääliksi oikeita autisteja, typerät trollit.