Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-kokemuksia

Vierailija
04.06.2017 |

Kertokaas viimeaikaisista Tinder-kokemuksistanne. Onko kesän tullen säpinä lisääntynyt?

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan kaikille matcheille viestiä eli teen aloitteen, ja odotan pari päivää, jos ei vastaa, niin poistan. 

Vierailija
102/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ihan turhake ellei ulkonäkö vastaa Dressmanin kalsarimalleja.

Entä jos ulkonäkö on tuota luokkaa? Millaiset naiset kiinnostuvat? Pinnalliset, tietty. Ujot, tuskin. H orot taatusti. Entä ne "tavalliset", niitä ei tinderissä taida olla? Kokemuksia?

Kaveri sai kyllä aika laidasta laitaan matcheja, kun viimein onnistui saamaan itsensä stailattua kuvaan sopivan dressmannimaisesti eikä ensimmäinen hehkulampun alla otettu tavispallopääkuva tuottanut tulosta.

Vierailija
104/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ulkonäkö on tuota luokkaa? Millaiset naiset kiinnostuvat? Pinnalliset, tietty. Ujot, tuskin. H orot taatusti. Entä ne "tavalliset", niitä ei tinderissä taida olla? Kokemuksia?

Kaveri sai kyllä aika laidasta laitaan matcheja, kun viimein onnistui saamaan itsensä stailattua kuvaan sopivan dressmannimaisesti eikä ensimmäinen hehkulampun alla otettu tavispallopääkuva tuottanut tulosta.

Tarkoitus oli kyllä kysellä kokemuksia komeilta miehiltä, mutta ymmärrän toki, ettei täällä sellaisia pyöri. Itse olen vain ihan perkeleen ujo. Naiset ovat yleensä pelkän seksin perässä, mutta itse kaipaisin jotain syvempää mutta pinnallisten pissisten kanssa kovin vaikeaa.

Vierailija
105/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus tinderistä ollut ihan positiivinen. Ei se mikään aarrearkku ole, mutta ei tarvitse postata baarissa etsimässä miestä. Latasin Tinderin uudestaan lyhyen tindersuhteen jälkeen ja parissa päivässä tuli kymmeniä mätsejä ja 800 tykkäystä. Mätseistä useimmat ovat mykkiä tai hyvin vähäsanaisia. Parit treffit olen sopinut ensi viikolle. Olen 4/10 tai 5/10 ulkonäöllisesti. Ikää 40 ja nainen olen. Viimeksi tinderöidessä oli lähinnä seksin vonkaajia ja nyt sitten mukavampi meno.

Vierailija
106/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus oli kyllä kysellä kokemuksia komeilta miehiltä, mutta ymmärrän toki, ettei täällä sellaisia pyöri. Itse olen vain ihan perkeleen ujo. Naiset ovat yleensä pelkän seksin perässä, mutta itse kaipaisin jotain syvempää mutta pinnallisten pissisten kanssa kovin vaikeaa.

No kaveri oli selvästikin komea kun alkoi matcheja ropisemaan onnistuneella kuvalla roppakaupalla. Kai nyt komeakin mies voi itsestään huonon kuvan ottaa, vai meinaatko että sama mistä suunnasta vahingossa räppää niin menestystä pukkaa?

Vierailija
107/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta vastaan silti. Uskoisin että komea mies saa tinderissä aina paljon mätsejä, ihan laidasta laitaan. Sieltä vaan seulomaan, hyvällä tuurilla osuu kohdalle joku sopiva, joka etsii samoja asioita. Naisissa varmaan on paljon miehiä enemmän parisuhdetta etsiviä kyseisessä sovelluksessa, joten senkin puoleen kysyntää luulisi riittävän. Silloin kun olin sovelluksessa, tosissaan parisuhdetta etsivät komeat miehet olivat harvinaisuuksia. Jos siellä joku olikin, hän valehteli.

Vierailija
108/129 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta vastaan silti. Uskoisin että komea mies saa tinderissä aina paljon mätsejä, ihan laidasta laitaan. Sieltä vaan seulomaan, hyvällä tuurilla osuu kohdalle joku sopiva, joka etsii samoja asioita. Naisissa varmaan on paljon miehiä enemmän parisuhdetta etsiviä kyseisessä sovelluksessa, joten senkin puoleen kysyntää luulisi riittävän. Silloin kun olin sovelluksessa, tosissaan parisuhdetta etsivät komeat miehet olivat harvinaisuuksia. Jos siellä joku olikin, hän valehteli.

Niin, toi valehtelu varmaan ensimmäisenä ihmisillä mielessä. En ole koskaan nettideittaillut, niin hieman vierasta touhua. En kyllä koe pakottavaa tarvetta siihen, että jospa jatkan elämääni ilman moisia paineita. En koe sitä itselleni ominaiseksi jotenkin. Enkä toisaalta välttämättä tahtoisi törmätä ihmiseen, jolle se on arkipäivää. Jotenkin outoa koko kuvio.

Vierailija
109/129 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, toi valehtelu varmaan ensimmäisenä ihmisillä mielessä. En ole koskaan nettideittaillut, niin hieman vierasta touhua. En kyllä koe pakottavaa tarvetta siihen, että jospa jatkan elämääni ilman moisia paineita. En koe sitä itselleni ominaiseksi jotenkin. Enkä toisaalta välttämättä tahtoisi törmätä ihmiseen, jolle se on arkipäivää. Jotenkin outoa koko kuvio.

Tiedän mitä tarkoitat. Mullakaan ei nettideittailusta ole kokemusta, tinderistä pelkästään ja sieltäkin vain hyvin lyhyeltä ajalta. Nopeasti huomasin ettei ole minun juttuni. Voihan kumppanin löytää muutakin kautta, mutta ujolle uusiin ihmisiin tutustuminen esimerkiksi arjessa voi olla melko korkea kynnys.

Vierailija
110/129 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollut Tinderissä 38-42 vuotiaana mieheneä ja matchejä tulee mukavasti vaikken koe olevani missään mielessä mitenkään erikoinen. Ok ulkonäkö ja hyvät tavat. Profiilissa useampi kuva ja kunnolla tekstiä kuvaamaan itseäni.

Toki osa matcheistä ei ikinä vastaa avausviestiini tai jatkoviestiin. Joidenkin kanssa keskustelu tyrehtyy tai toinen osoittautuu sellaiseksi, etten usko meillä olevan edes syytä tavata. Tavatessa sitten toinen tai molemmat toteaa ettei ole syytä tavata uudestaan. Vaikkei viestittelyn pohjalta saisi innostua, niin välillä tuntuu yhteys löytyvän mikä sitten ei livenä olekaan todellista. Pahinta jos ensitreffit tuntuu menevän hyvin ja vaihdetaan numerotkin, mutta siten 1-4 päivän hiljaisuuden jälkeen toinen laittaakin viestiä ettei kiinnostanutkaan.

Oikeastaan todennut, että fiksuinta on suoraan hylätä kaikki profiilit missä ei ole kuvaa, kuva on epäselvä tai  ei kuvaa edes toista ollenkaan. Erittäin harvoin kukaan yllättää olemalla parempi kuin kuvansa. Samoin tekstin puute on riittävä syy siirtyä seuraavaan. Ellei toinen jaksa käyttää paria minuuttia itsensä kuvailuun, hän tuskin jaksaa vastatakaan. Toki matcheja tulee sitten vähemmän, mutta jos laatu paranisi. Ihan ensimmäinen otan kuitenkin useamman kuukauden tauon deittailuun.

Sinulla on aika samat hylkykriteerit kuin minullakin, silloin kun Tinderiä käytin. Toimi oikein hyvin. Olin oikeastaan vieläkin tiukempi: ei riittänyt että oli jotain tekstiä, vaan tekstin piti olla sellainen, josta aidosti innostun. Vain silloin pyyhin oikealle. Tosi mukavia miehiä pääsin tapaamaan ja yhden kanssa aloitin suhteenkin. Ikävä kyllä suhde on nyt ohi. Seuraavan kerran kun aloitan Tinderin käytön, tulen noudattamaan noita samoja kriteerejä taas.

N42

Vierailija
111/129 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miisu kirjoitti:

Naisena, olen kirjoittanut profiilitekstiä joskus enemmänkin, mutta sitten kun viestittely alkaa, niin huomaan että mies ei ole lukenut tekstiä ollenkaan, koska kysyy asioita, esim paikkakunta, joka lukee profiilissani. Sen vuoksi en enää paljoa kirjoita mitään profiiliin. Vastaan aina, ja joskus aloitan itse keskustelun, melkein aina jos itse naisena aloitan keskustelun, se ei johda mihinkään. Siksi nykyään odotan miehen aloitetta. Painan sydäntä vain ns normaalin näköisille, ns normaaleille profiileille, ei jaksa mitään kiiltokuvapoikia / paidattomia kuvia, superurheilijoita jne. Jos miehellä on vain 1 kuva, eikä mitään tekstiä, mielestäni tarkoittaa ettei jaksa yhtään panostaa. Jos ekassa kuvassa on aurinkolasit tai näkee että kuva on vanha - x. Jos hakee vain seksiä olisi kiva että se lukisi profiilissa, ettei tuhlata toisten / omaa aikaa :D 

Minä teen juuri päinvastoin, eli minulla on seikkaperäinen profiiliteksti, ja jos huomaan ettei mies ole lukenut sitä, poistan matchin. Toimii oikein hyvänä suodattimena, jolla saa urpoimmat tapaukset pois kyydistä. Riippuu toki mitä on hakemassa, mutta itse hain vakavaa suhdetta joka perustuu henkiseen yhteenkuuluvuuden tunteeseen eikä esim. ulkonäköön.

N42

Vierailija
112/129 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut suhteessa koko tinderin olemassa olon aikana, mutta hieman kiinnostaisi päästä kokeilemaan. Onko tinderistä mahdollista löytää ihan vain kavereita?

Vierailija
113/129 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas. Mies olen 4 päivää ja 1 match. Vuorokauteen ei match vastannu mitään niin poistin sen matchin. Tänään poistan profiilini sieltä. Oli eka ja vika kerta kun etsin naista mistään. Onnellinen voi onneksi olla ilmankin naista. Tinder oli vaan kokeilu kun en ole koskaan etsinyt.

Vierailija
114/129 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahuu kirjoitti:

Nostetaas. Mies olen 4 päivää ja 1 match. Vuorokauteen ei match vastannu mitään niin poistin sen matchin. Tänään poistan profiilini sieltä. Oli eka ja vika kerta kun etsin naista mistään. Onnellinen voi onneksi olla ilmankin naista. Tinder oli vaan kokeilu kun en ole koskaan etsinyt.

Tarkennetaan että se match oli myös ainoa tykkäys musta 4 päivän aikana.

Vierailija
115/129 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.4.2019 luulin tavanneeni tinderin umpirehellinen ja luotettavan ihmisen. Sovittiin yhteen yms. totuus on kumminkin aivan toista. Sain tämän henkilön puuhastelut selville. Pyörittää edelleen monta naista. Jokaiselle valehtelee kaikesta. Mies ei näe tehneensä mitään virheitä vaan virheet tein minä joka epäilin ja otin asioista selvää. Tein ilmoituksen tinderin ylläpitoon. Siellä sen naama edelleen loistaa. Ko. henkilö on myös facen sinkkuryhmissä. Meitä on monta petettyä. Nimimerkkinä sähköpostini jos joku luulee olevansa saman äijän joka asuu keskisuomessa ja haluaa lisätietoja

Vierailija
116/129 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä hyviä kokemuksia. Tosin en ole etsimässä parisuhdetta vaan antoisia hetkiä 20-25-vuotiaiden komeiden miesten kanssa. T. Mamma 38

Vierailija
117/129 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon mykkiä mätsejä... Odotan pari päivää ja poistan.

Vierailija
118/129 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käytä.

7 treffit ja vain yksi jatkoon.

Vika ei ole ulkonäkö vaan se , että miehet ovat olleet erilaisia kun viesteissä ja puhelimessa eli tylsiä.

Monen kanssa aloitettu juttelu päättynyt kun ukko on ollut liiankin innoissaan ja työpäivänkin aikana pommittanut , kertonut koska on kahvitauko , ruokatauko , wc tauko.

Yleensä muutenkin hyvin ylsinkeraisen oloisia nämä tinder miehet.

Juntteja!

Vierailija
119/129 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen ja en ole käyttänyt tinderiä pitkään aikaan, mutta... Mun mielestä näin miehenä on vaan huvittavaa lukea täältä näitä umpisurkeita keskustelu/treffi kokemuksia tinderissä naisten näkökannalta :D Siis kun täällä useammalla tullut vastaan tapauksia joissa mies esim ehdottelee heti ekoilla treffeillä, tai näitä mitkä laittaa viestiä toisensa perään jos ei heti vastata e.g. "mitäs sä", "mä oon töissä", "ootko jo kotosalla ;)", "huhuu", jne jne...

Mä en vaan jotenki pääse sisälle ollenkaan tuon tyyppisten miesten ajatusmaailmaan, että kuvittelevatko saavuttavansa jotakin olemalla creepyjä tai muuten vaan päällekäyviä pano ehdotuksineen heti ekoilla treffeillä :X (Eri asia tietysti jos molempien ajatus onkin tosiaan vain seksiseura). Silti, ei helvetti missä ladossa jotkut ihmiset on kavaneet :D

Vierailija
120/129 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.