Lähihoitajat!
Kuinka paljon lähihoitajille on tarjolla nykyään keikkatyötä? Olen lähihoitajaopiskelija ja haluaisin tehdä keikkaa mutta mietin paljonko keikkaa on tarjolla esim iltaisin ja viikonloppuisin. Entä jos tekisi työkseen pelkkää keikkaa, elättääkö sillä itsensä?
Kommentit (9)
Minä asun pääkaupunkiseudulla, olen lähihoitaja ja keikkailen kätilöopintojen ohessa lähihoitajana pääkaupunkiseudun kaupunginsairaaloiden ja lähikuntien terveyskeskussairaaloiden vuodeosastoilla, ja keikkaa on kyllä tarjolla niin paljon kuin jaksaa tehdä. Muun Suomen tilanteesta en kyllä osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun pääkaupunkiseudulla, olen lähihoitaja ja keikkailen kätilöopintojen ohessa lähihoitajana pääkaupunkiseudun kaupunginsairaaloiden ja lähikuntien terveyskeskussairaaloiden vuodeosastoilla, ja keikkaa on kyllä tarjolla niin paljon kuin jaksaa tehdä. Muun Suomen tilanteesta en kyllä osaa sanoa.
Lisään tähän vielä että myös aikanaan lh-opiskelijana pienemmälläkin paikkakunnalla Pirkanmaalla asuessa keikkaa riitti heti opintojen alusta asti sen verran että sillä pärjäsi opinnot läpi hienosti. Silloin toki ei voinut olla niin nirso keikkapaikoista kun nykyään, vaan välillä joutui tehdä töitä myös vanhainkodeissa ja muissa palveluasumisyksiköissä jollaisiin en nykyään enää mene.
Kiitos, olisiko lisää kokemuksia :)
-ap
Asun 20 000 tuhannnen ihmisen kaupungissa. Keikkaa olen tehnyt vain paikassa jossa suoritin hohun harkan+tein näytön. En ole edes hakenut muualta hommia, koska kyseisessä paikassa on paljon keikkaa tarjolla,puhelin soi viikottain.Tiedän että meidän kaupungissa on muuallakin paljon keikkahommia tarjolla.
Kesätöitä olisin saanut kahdesta paikasta, sieltä missä keikkailen tai kaupungilta. Valitsin keikkailupaikan.
Mukautettu arvosana on tarjolla lähihoitajalle kaikista opinnoista paitsi lääkehoidosta.
Pyydä kirjallisesti mukautettua arvosanaa rehtorilta.
Valita AVI:oon jos mukautettua arvosanaa et rehtorilta saa.
Ota kaikki arvosanat mukautettuna ja pääset lähihoitajan töihin isommin ponnistelematta opiskeluissasi.
Anna viisaampien, sairaanhoitajaksi haluavien opiskella 100% läsnäololla.
Kyllä Oulussakin keikkaa riittää, jos ei ole turhan nirso. Muutamassa paikassa kun käyt keikkaa ja lyhyitä sijaisuuksia tekemässä ja saat vähän jalkaa oven väliin niin kyllä niitä työtunteja alkaa vähitellen kertymään. Siis ainakin jos olet hyvä työssäsi, osaamatonta tai laiskaa keikkalaista harvoin pyydetään uudestaan.
Missä päin asut?