Mitä helvettiä voi vastata "moi"-viestiin?
Saatana pää hajoo näiden moi-viestien takia. Siellä joku todella sisäänpäinkääntynyt kundi lähettää kolmen kirjaimen viestiä ja luulee että siitä alkaa nyt mahtava suhde vittu.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Monille naisille keskustelutaito on tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä, joten eihän se hyvää lupaa, jos ulosanti on tuota luokkaa. Vähemmän kilpailua toki meille, jotka osaamme kirjoittaa. Itse asiassa kaikki seurustelusuhteeni ovat tavalla tai toisella seurausta kirjallisista kyvyistäni. -27
Onneksi minulla on komea naama, niin ei ole tarvinnut harjoitella kirjallisia ja sanallisia taitoja suhteeseen päästäkseni. Olen melkein mykkä, mutta naamasta ne naiset näköjään eniten ovat kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
moi.
No moi! Kukas siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ne "oikeat" aloitusviestit sitten ovat, jos niistä pitää alkaa jo mahtava suhde? :O "Alaks oleen?"
Voi lärpätellä niitä näitä ja tehdä niihin näihin liittyviä kysymyksiä.Mutta jos sitä ennen tervehtii, niin tämä on mahdotonta?
Ei.... Vaan kirjoitat: Moi! Niitä näitä liiba laabaa lala lalal aaaa kälä kä jne. niin että mites sinun ja mites sinä ja kui???? Niin toisen on silloin helpompi vastata Moi! juu liiba laabaa yms. entäs sinä?
= Keskustelu
No onko se nyt sitten ihan mahdotonta vastata moi ja odottaa sitä liibalaabakäläkälä mites sinä kuita seuraavaan viestiin asti? :O Jos tapaat kaverin, kai annat hänen ensin tervehtiä takaisin, ennen kuin alat muuta höpöttelemään?
Vierailija kirjoitti:
Heh, itse jätin kerran vastaamatta. Muutaman tunnin päästä tuli uusi viesti "vit** mykkäkö se on sinustakin tullut" 😂
No ehkä tajusit mikä moukka toisessa pääsä on.
Minäkään en tiedä, mikä on oikea vastaus.
Onko "moi" käsky vai kutsu? Eli laitanko vain vastatervehdyksen, jotta eka moikkaaja voi ruveta juttelemaan kanssani oikein kunnolla (eli se hänen moikkauksensa vaan oli sellainen alkutarkistus, että olenko valmis keskusteluun), vai pitääkö minun ruveta heti jo itse keskustelemaan. Onko moi siis sama asia kuin "keksi puhuttavaa kanssani". Jos mulle sanotaan vain moi, niin koen sen ahdistavana vaatimuksena, että mun pitäis keksiä jotain. Yleensä en vastaa tuollaiseen mitään, koska en keksi mitään ja toisaalta pelkkä tervehdys tuntuu jotenkin laiskalta.
Ehkä yritän vastaisuudessa suhtautua rennommin ja lähetän vain moikkauksen takaisin. Ja rukoilen ettei jatko ole "Mitä kuuluu?" Siihen on minusta vaikea vastata. Tiedän että hyvää on se perusvastaus, mutta koen perusasioiden robottimaisen toistelun epämiellyttäväksi.
Keskusteluissa se alku on mulle ylivoimaisesti vaikein. Ahditus syntyy siitä, kun en tiedä mitä seuraa.
Lähetän itse muille viestejä vain jos tiedän mistä aion jutella. En koskaan lähetä pelkkää tervehdystä.
En ole Tinderissä.
Moi on viesti jolla koitetaan kepillä jäätä. Kertoo paljon ihmisestä miten vastaa tähän. Kannattaa panostaa vastaukseen.
niinpä, mitä helvettiä sit muuta pitäisi kirjoittaa alkajaisiksi? Älkää mussuttako että keksi jotain omaperäistä sen profiilin tai kuvien perusteella tms. EI TODELLAKAAN PIDÄ. Menee vaan paljon aikaa hukkaan kun yrittää keksiä jotain, sitten se kuulostaa oudon teennäiseltä laittaa tuollaista henkilölle jota ei vielä tunne, eikä useimmat akoista kuitenkaan mitään vaivaudu vastamaan. Ei kyllä ihme että moni jätkä alkaa sikailemaan lähettämällä kyrvänkuvia ja muuta kivaa.
Varmaan ap on joku sadan kilon keijukainen kouvolatukalla joka ei itse panosta mitään keskusteluun ja on nyt vihainen kun joku komee jätkä on kirjoittanut vaan moi sille eikä se itse keksi miten edetä. Ei ap tähänkään ketjuun ole mitään vaivautunut vastailemaan.
Vierailija kirjoitti:
niinpä, mitä helvettiä sit muuta pitäisi kirjoittaa alkajaisiksi? Älkää mussuttako että keksi jotain omaperäistä sen profiilin tai kuvien perusteella tms. EI TODELLAKAAN PIDÄ. Menee vaan paljon aikaa hukkaan kun yrittää keksiä jotain, sitten se kuulostaa oudon teennäiseltä laittaa tuollaista henkilölle jota ei vielä tunne, eikä useimmat akoista kuitenkaan mitään vaivaudu vastamaan. Ei kyllä ihme että moni jätkä alkaa sikailemaan lähettämällä kyrvänkuvia ja muuta kivaa.
Varmaan ap on joku sadan kilon keijukainen kouvolatukalla joka ei itse panosta mitään keskusteluun ja on nyt vihainen kun joku komee jätkä on kirjoittanut vaan moi sille eikä se itse keksi miten edetä. Ei ap tähänkään ketjuun ole mitään vaivautunut vastailemaan.
No juuri näin minustakin, vaikka olen nainen. Minusta on vain hirveän vaivaannuttavaa, jos joku kirjoittaa pitkät esitelmät itsestään ja tenttaa vaikka mitä edes tervehtimättä tms ensin.
.... ja älkää nyt naiset pelleilkö ettei se pelkkä moi riittäisi. Kyllä se ihan hyvin toimii jos jätkä on tarpeeksi namu tai ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tiedä, mikä on oikea vastaus.
Onko "moi" käsky vai kutsu? Eli laitanko vain vastatervehdyksen, jotta eka moikkaaja voi ruveta juttelemaan kanssani oikein kunnolla (eli se hänen moikkauksensa vaan oli sellainen alkutarkistus, että olenko valmis keskusteluun), vai pitääkö minun ruveta heti jo itse keskustelemaan. Onko moi siis sama asia kuin "keksi puhuttavaa kanssani". Jos mulle sanotaan vain moi, niin koen sen ahdistavana vaatimuksena, että mun pitäis keksiä jotain. Yleensä en vastaa tuollaiseen mitään, koska en keksi mitään ja toisaalta pelkkä tervehdys tuntuu jotenkin laiskalta.
Ehkä yritän vastaisuudessa suhtautua rennommin ja lähetän vain moikkauksen takaisin. Ja rukoilen ettei jatko ole "Mitä kuuluu?" Siihen on minusta vaikea vastata. Tiedän että hyvää on se perusvastaus, mutta koen perusasioiden robottimaisen toistelun epämiellyttäväksi.
Keskusteluissa se alku on mulle ylivoimaisesti vaikein. Ahditus syntyy siitä, kun en tiedä mitä seuraa.
Lähetän itse muille viestejä vain jos tiedän mistä aion jutella. En koskaan lähetä pelkkää tervehdystä.
En ole Tinderissä.
Siis miten se voisi olla käsky? :O Se on tervehdys!
Eilen varattu nainen sujautti minulle puhelinnumeronsa, kun vieressään istuva känniääliö poikaystävänsä katsoi muualle.
Laitoin vain viestin "moi". Oletko AP tämä tummahiuksinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille naisille keskustelutaito on tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä, joten eihän se hyvää lupaa, jos ulosanti on tuota luokkaa. Vähemmän kilpailua toki meille, jotka osaamme kirjoittaa. Itse asiassa kaikki seurustelusuhteeni ovat tavalla tai toisella seurausta kirjallisista kyvyistäni. -27
No tinderissä se keskustelutaito naisilta uupuu kyllä itseltäkin. Vastataan pelkkään kysymykseen sanalla tai parilla, eikä osata edes heittää samaa kysymystä takasin ja keskustelunkestää tasan niin kauan kun itse sitä jaksaa vetää. Sama kun menisit Ask sivulle ja kyselisit joltain randomilta jotakin.
Minulla on sitten ollut laadukkaammat mätsit, koska olen käynyt aivan huikean hyviä keskusteuja Tinderissä. Bionikin osoittaa, että kykenen tuottamaan virkkeitä. Mutta jos nainen vastailee yhdellä sanalla, hän ei ole juuri sillä hetkellä kiinnostunut keskustelemaan kanssasi. Jos olet joskus koettanut jutella baarissa naiselle, olet varmaan törmännyt samaan käyttäytymiseen. Yritä saada numero tai siirry eteenpäin. -27
Eli tämmösen matchin voi siis poistaa eikä sellaiseen kannata käyttää sen enempää aikaa? Koska siltä naiselta ei muuten jatkossakaan tule mitään viestiä oma-aloitteisesti.
No itse pitäisin mätseissä ja laittaisin kuukauden päästä viestin, että lähtisitkö juhlimaan mätsäämisemme kuukausipäivää, ja toistaisin tätä niin monena kuukautena kuin minulla on Tinder käytössä. Mutta ei poistaminenkaan väärin ole. -27
Veikkaan ettei kuukauden päästä ole koko matchiä saati toisen kuukauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tinderissä se keskustelutaito naisilta uupuu kyllä itseltäkin. Vastataan pelkkään kysymykseen sanalla tai parilla, eikä osata edes heittää samaa kysymystä takasin ja keskustelunkestää tasan niin kauan kun itse sitä jaksaa vetää. Sama kun menisit Ask sivulle ja kyselisit joltain randomilta jotakin.Minulla on sitten ollut laadukkaammat mätsit, koska olen käynyt aivan huikean hyviä keskusteuja Tinderissä. Bionikin osoittaa, että kykenen tuottamaan virkkeitä. Mutta jos nainen vastailee yhdellä sanalla, hän ei ole juuri sillä hetkellä kiinnostunut keskustelemaan kanssasi. Jos olet joskus koettanut jutella baarissa naiselle, olet varmaan törmännyt samaan käyttäytymiseen. Yritä saada numero tai siirry eteenpäin. -27
Eli tämmösen matchin voi siis poistaa eikä sellaiseen kannata käyttää sen enempää aikaa? Koska siltä naiselta ei muuten jatkossakaan tule mitään viestiä oma-aloitteisesti.No itse pitäisin mätseissä ja laittaisin kuukauden päästä viestin, että lähtisitkö juhlimaan mätsäämisemme kuukausipäivää, ja toistaisin tätä niin monena kuukautena kuin minulla on Tinder käytössä. Mutta ei poistaminenkaan väärin ole. -27
Veikkaan ettei kuukauden päästä ole koko matchiä saati toisen kuukauden jälkeen.
Kyllä ihmiset ovat sitten lyhytjänteisiä. Ihan oikeastiko te poistelette kuukauden vanhat mätsit? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tinderissä se keskustelutaito naisilta uupuu kyllä itseltäkin. Vastataan pelkkään kysymykseen sanalla tai parilla, eikä osata edes heittää samaa kysymystä takasin ja keskustelunkestää tasan niin kauan kun itse sitä jaksaa vetää. Sama kun menisit Ask sivulle ja kyselisit joltain randomilta jotakin.
Minulla on sitten ollut laadukkaammat mätsit, koska olen käynyt aivan huikean hyviä keskusteuja Tinderissä. Bionikin osoittaa, että kykenen tuottamaan virkkeitä. Mutta jos nainen vastailee yhdellä sanalla, hän ei ole juuri sillä hetkellä kiinnostunut keskustelemaan kanssasi. Jos olet joskus koettanut jutella baarissa naiselle, olet varmaan törmännyt samaan käyttäytymiseen. Yritä saada numero tai siirry eteenpäin. -27
Eli tämmösen matchin voi siis poistaa eikä sellaiseen kannata käyttää sen enempää aikaa? Koska siltä naiselta ei muuten jatkossakaan tule mitään viestiä oma-aloitteisesti.
No itse pitäisin mätseissä ja laittaisin kuukauden päästä viestin, että lähtisitkö juhlimaan mätsäämisemme kuukausipäivää, ja toistaisin tätä niin monena kuukautena kuin minulla on Tinder käytössä. Mutta ei poistaminenkaan väärin ole. -27
Kyllä ihmiset ovat sitten lyhytjänteisiä. Ihan oikeastiko te poistelette kuukauden vanhat mätsit? Miksi?
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että Tinderiä käyttävät (varsinkin nuoret) naiset saavat kymmeniä ellei jopa satoja matchejä, ja mitäpä sitä montaakymmentä "moi"n miestä listalla pitämään kuukausitolkulla. t: Tinderiä käyttämätön parikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä vastataan emojeihin? Minulle yksi mies lähettelee jatkuvasti niitä eikä ole kyse mistään hymynaamoista, vaan sieltä on tullut esim kauris ja huulipuna.
Vastaisin kysymysmerkillä.
Moi, mitä kuuluu? Lähdetkö kahville? Käykö huomenna?
Mätsin syntyminen vastaa jo sitä moita, että ollaan "tavattu". Jos silti tuntee tarvetta moikata, sen perään kirjoitetaan jokin keskustelunavaus. Aivan turhaa ajantuhlausta, jos ensin odotetaan päivä sitä moi moi -vastausta ja sitten taas päivän päästä jatketaan ikisuosikilla "miten menee", johon toinen vastaa seuraavana päivänä "mitäs tässä". Helposti kuluu viikko ennen kuin mitään on saatu sanottua.
Mää olisin lopettanut keskustelun jo tuon miehen "matsi" kommentin jälkeen. Enkä kyllä kovin usein ole edes mätsännyt tän tyyppisten miesten kanssa edes, eli olen ilmeisesti suht hyvä filtteröimään, kenestä tykkään. Ihan pari urpoa joskus päässyt seulasta läpi ja ne olen aika pian poistanut.
Suomi24:ssä ja vastaavissa mulla on kyttäilyprofiili, eli kuvaton ja käytännössä tyhjä, ehkä jotain kaikkein olennaisimpia juttuja vain ruksittuna. Niissä otan itse yhteyttä mielenkiintoisen oloisiin tyyppeihin, ja aloitusviestissä sitten kerron itsestäni vähän enemmän.