Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä voi vastata "moi"-viestiin?

Vierailija
04.06.2017 |

Saatana pää hajoo näiden moi-viestien takia. Siellä joku todella sisäänpäinkääntynyt kundi lähettää kolmen kirjaimen viestiä ja luulee että siitä alkaa nyt mahtava suhde vittu.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. mutta esimerkki:

mies: Moi!

minä: Hei !

mies: mitäs?

minä: juuri tulin duunista tiskikonetta täyttelen mitäs sinne?

mies: kotona

minä: viikoloppu suunnitelmia?

mies: matsi

minä: Kotisohvalta vaikko ihan pelaamaan? Mistä lajista pidät? Entä mikä on sun suosikki joukkue tai urheilija?

Tunteja menee

mies:  Olutta juon. mitäs?

minä: kohta nukkumaan miten meni matsi?

mies: ei mitenkään

mies: oot kaunis

minä : kiitos

mies: minkä väriset pikkuhousut sulla on ?

minä: ei kuulu sinulle en tiedä edes etunimeäsi

mies: tykkäkö ku takaapäin?

mies: haluutko mieluummin olla päällä?

minä puhutaanko vaikka siitä matsista

mies: voi sää nyt pikkusen  avata  jooko

minä: menen nyt nukkumaan aikainen aamu huomenna hyvää yötä

mies: älä mee vielä

mies: *lähettää kuvan vehkeestään*

minä: > estä >poista.

Näin suurinpiirtein menee mun Tinder/ Suomi24 keskustelut miesten kanssa, noin 89% tapauksista.

Mää olisin lopettanut keskustelun jo tuon miehen "matsi" kommentin jälkeen. Enkä kyllä kovin usein ole edes mätsännyt tän tyyppisten miesten kanssa edes, eli olen ilmeisesti suht hyvä filtteröimään, kenestä tykkään. Ihan pari urpoa joskus päässyt seulasta läpi ja ne olen aika pian poistanut.

Suomi24:ssä ja vastaavissa mulla on kyttäilyprofiili, eli kuvaton ja käytännössä tyhjä, ehkä jotain kaikkein olennaisimpia juttuja vain ruksittuna. Niissä otan itse yhteyttä mielenkiintoisen oloisiin tyyppeihin, ja aloitusviestissä sitten kerron itsestäni vähän enemmän.

Vierailija
62/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille keskustelutaito on tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä, joten eihän se hyvää lupaa, jos ulosanti on tuota luokkaa. Vähemmän kilpailua toki meille, jotka osaamme kirjoittaa. Itse asiassa kaikki seurustelusuhteeni ovat tavalla tai toisella seurausta kirjallisista kyvyistäni. -27

Onneksi minulla on komea naama, niin ei ole tarvinnut harjoitella kirjallisia ja sanallisia taitoja suhteeseen päästäkseni. Olen melkein mykkä, mutta naamasta ne naiset näköjään eniten ovat kiinnostuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi.

Vierailija
64/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moi.

No moi! Kukas siellä?

Vierailija
65/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ne "oikeat" aloitusviestit sitten ovat, jos niistä pitää alkaa jo mahtava suhde? :O "Alaks oleen?"

Voi lärpätellä niitä näitä ja tehdä niihin näihin liittyviä kysymyksiä.

Mutta jos sitä ennen tervehtii, niin tämä on mahdotonta?

Ei.... Vaan kirjoitat: Moi! Niitä näitä liiba laabaa lala lalal aaaa kälä kä jne. niin että mites sinun ja mites sinä ja kui???? Niin toisen on silloin helpompi vastata Moi! juu liiba laabaa yms. entäs sinä?

= Keskustelu

No onko se nyt sitten ihan mahdotonta vastata moi ja odottaa sitä liibalaabakäläkälä mites sinä kuita seuraavaan viestiin asti? :O Jos tapaat kaverin, kai annat hänen ensin tervehtiä takaisin, ennen kuin alat muuta höpöttelemään?

Vierailija
66/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itse jätin kerran vastaamatta. Muutaman tunnin päästä tuli uusi viesti "vit** mykkäkö se on sinustakin tullut" 😂

No ehkä tajusit mikä moukka toisessa pääsä on.

Vierailija
67/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tiedä, mikä on oikea vastaus.

Onko "moi" käsky vai kutsu? Eli laitanko vain vastatervehdyksen, jotta eka moikkaaja voi ruveta juttelemaan kanssani oikein kunnolla (eli se hänen moikkauksensa vaan oli sellainen alkutarkistus, että olenko valmis keskusteluun), vai pitääkö minun ruveta heti jo itse keskustelemaan. Onko moi siis sama asia kuin "keksi puhuttavaa kanssani". Jos mulle sanotaan vain moi, niin koen sen ahdistavana vaatimuksena, että mun pitäis keksiä jotain. Yleensä en vastaa tuollaiseen mitään, koska en keksi mitään ja toisaalta pelkkä tervehdys tuntuu jotenkin laiskalta.

Ehkä yritän vastaisuudessa suhtautua rennommin ja lähetän vain moikkauksen takaisin. Ja rukoilen ettei jatko ole "Mitä kuuluu?" Siihen on minusta vaikea vastata. Tiedän että hyvää on se perusvastaus, mutta koen perusasioiden robottimaisen toistelun epämiellyttäväksi.

Keskusteluissa se alku on mulle ylivoimaisesti vaikein. Ahditus syntyy siitä, kun en tiedä mitä seuraa.

Lähetän itse muille viestejä vain jos tiedän mistä aion jutella. En koskaan lähetä pelkkää tervehdystä.

En ole Tinderissä.

Vierailija
68/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi on viesti jolla koitetaan kepillä jäätä. Kertoo paljon ihmisestä miten vastaa tähän. Kannattaa panostaa vastaukseen.

Vierailija
69/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, mitä helvettiä sit muuta pitäisi kirjoittaa alkajaisiksi? Älkää mussuttako että keksi jotain omaperäistä sen profiilin tai kuvien perusteella tms. EI TODELLAKAAN PIDÄ. Menee vaan paljon aikaa hukkaan kun yrittää keksiä jotain, sitten se kuulostaa oudon teennäiseltä laittaa tuollaista henkilölle jota ei vielä tunne, eikä useimmat akoista kuitenkaan mitään vaivaudu vastamaan. Ei kyllä ihme että moni jätkä alkaa sikailemaan lähettämällä kyrvänkuvia ja muuta kivaa.

Varmaan ap on joku sadan kilon keijukainen kouvolatukalla joka ei itse panosta mitään keskusteluun ja on nyt vihainen kun joku komee jätkä on kirjoittanut vaan moi sille eikä se itse keksi miten edetä. Ei ap tähänkään ketjuun ole mitään vaivautunut vastailemaan.

Vierailija
70/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinpä, mitä helvettiä sit muuta pitäisi kirjoittaa alkajaisiksi? Älkää mussuttako että keksi jotain omaperäistä sen profiilin tai kuvien perusteella tms. EI TODELLAKAAN PIDÄ. Menee vaan paljon aikaa hukkaan kun yrittää keksiä jotain, sitten se kuulostaa oudon teennäiseltä laittaa tuollaista henkilölle jota ei vielä tunne, eikä useimmat akoista kuitenkaan mitään vaivaudu vastamaan. Ei kyllä ihme että moni jätkä alkaa sikailemaan lähettämällä kyrvänkuvia ja muuta kivaa.

Varmaan ap on joku sadan kilon keijukainen kouvolatukalla joka ei itse panosta mitään keskusteluun ja on nyt vihainen kun joku komee jätkä on kirjoittanut vaan moi sille eikä se itse keksi miten edetä. Ei ap tähänkään ketjuun ole mitään vaivautunut vastailemaan.

No juuri näin minustakin, vaikka olen nainen. Minusta on vain hirveän vaivaannuttavaa, jos joku kirjoittaa pitkät esitelmät itsestään ja tenttaa vaikka mitä edes tervehtimättä tms ensin.

Vierailija
71/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ja älkää nyt naiset pelleilkö ettei se pelkkä moi riittäisi. Kyllä se ihan hyvin toimii jos jätkä on tarpeeksi namu tai ulkomaalainen.

http://www.quickmeme.com/meme/3pfggc

Vierailija
72/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tiedä, mikä on oikea vastaus.

Onko "moi" käsky vai kutsu? Eli laitanko vain vastatervehdyksen, jotta eka moikkaaja voi ruveta juttelemaan kanssani oikein kunnolla (eli se hänen moikkauksensa vaan oli sellainen alkutarkistus, että olenko valmis keskusteluun), vai pitääkö minun ruveta heti jo itse keskustelemaan. Onko moi siis sama asia kuin "keksi puhuttavaa kanssani". Jos mulle sanotaan vain moi, niin koen sen ahdistavana vaatimuksena, että mun pitäis keksiä jotain. Yleensä en vastaa tuollaiseen mitään, koska en keksi mitään ja toisaalta pelkkä tervehdys tuntuu jotenkin laiskalta.

Ehkä yritän vastaisuudessa suhtautua rennommin ja lähetän vain moikkauksen takaisin. Ja rukoilen ettei jatko ole "Mitä kuuluu?" Siihen on minusta vaikea vastata. Tiedän että hyvää on se perusvastaus, mutta koen perusasioiden robottimaisen toistelun epämiellyttäväksi.

Keskusteluissa se alku on mulle ylivoimaisesti vaikein. Ahditus syntyy siitä, kun en tiedä mitä seuraa.

Lähetän itse muille viestejä vain jos tiedän mistä aion jutella. En koskaan lähetä pelkkää tervehdystä.

En ole Tinderissä.

Siis miten se voisi olla käsky? :O Se on tervehdys!

Vierailija
73/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen varattu nainen sujautti minulle puhelinnumeronsa, kun vieressään istuva känniääliö poikaystävänsä katsoi muualle.

Laitoin vain viestin "moi". Oletko AP tämä tummahiuksinen nainen?

Vierailija
74/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille keskustelutaito on tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä, joten eihän se hyvää lupaa, jos ulosanti on tuota luokkaa. Vähemmän kilpailua toki meille, jotka osaamme kirjoittaa. Itse asiassa kaikki seurustelusuhteeni ovat tavalla tai toisella seurausta kirjallisista kyvyistäni. -27

No tinderissä se keskustelutaito naisilta uupuu kyllä itseltäkin. Vastataan pelkkään kysymykseen sanalla tai parilla, eikä osata edes heittää samaa kysymystä takasin ja keskustelunkestää tasan niin kauan kun itse sitä jaksaa vetää. Sama kun menisit Ask sivulle ja kyselisit joltain randomilta jotakin.

Minulla on sitten ollut laadukkaammat mätsit, koska olen käynyt aivan huikean hyviä keskusteuja Tinderissä. Bionikin osoittaa, että kykenen tuottamaan virkkeitä. Mutta jos nainen vastailee yhdellä sanalla, hän ei ole juuri sillä hetkellä kiinnostunut keskustelemaan kanssasi. Jos olet joskus koettanut jutella baarissa naiselle, olet varmaan törmännyt samaan käyttäytymiseen. Yritä saada numero tai siirry eteenpäin. -27

Eli tämmösen matchin voi siis poistaa eikä sellaiseen kannata käyttää sen enempää aikaa? Koska siltä naiselta ei muuten jatkossakaan tule mitään viestiä oma-aloitteisesti.

No itse pitäisin mätseissä ja laittaisin kuukauden päästä viestin, että lähtisitkö juhlimaan mätsäämisemme kuukausipäivää, ja toistaisin tätä niin monena kuukautena kuin minulla on Tinder käytössä. Mutta ei poistaminenkaan väärin ole. -27

Veikkaan ettei kuukauden päästä ole koko matchiä saati toisen kuukauden jälkeen.

Vierailija
75/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tinderissä se keskustelutaito naisilta uupuu kyllä itseltäkin. Vastataan pelkkään kysymykseen sanalla tai parilla, eikä osata edes heittää samaa kysymystä takasin ja keskustelunkestää tasan niin kauan kun itse sitä jaksaa vetää. Sama kun menisit Ask sivulle ja kyselisit joltain randomilta jotakin.

Minulla on sitten ollut laadukkaammat mätsit, koska olen käynyt aivan huikean hyviä keskusteuja Tinderissä. Bionikin osoittaa, että kykenen tuottamaan virkkeitä. Mutta jos nainen vastailee yhdellä sanalla, hän ei ole juuri sillä hetkellä kiinnostunut keskustelemaan kanssasi. Jos olet joskus koettanut jutella baarissa naiselle, olet varmaan törmännyt samaan käyttäytymiseen. Yritä saada numero tai siirry eteenpäin. -27

Eli tämmösen matchin voi siis poistaa eikä sellaiseen kannata käyttää sen enempää aikaa? Koska siltä naiselta ei muuten jatkossakaan tule mitään viestiä oma-aloitteisesti.

No itse pitäisin mätseissä ja laittaisin kuukauden päästä viestin, että lähtisitkö juhlimaan mätsäämisemme kuukausipäivää, ja toistaisin tätä niin monena kuukautena kuin minulla on Tinder käytössä. Mutta ei poistaminenkaan väärin ole. -27

Veikkaan ettei kuukauden päästä ole koko matchiä saati toisen kuukauden jälkeen.

Kyllä ihmiset ovat sitten lyhytjänteisiä. Ihan oikeastiko te poistelette kuukauden vanhat mätsit? Miksi?

Vierailija
76/82 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset ovat sitten lyhytjänteisiä. Ihan oikeastiko te poistelette kuukauden vanhat mätsit? Miksi?

Itse olen ollut siinä käsityksessä, että Tinderiä käyttävät (varsinkin nuoret) naiset saavat kymmeniä ellei jopa satoja matchejä, ja mitäpä sitä montaakymmentä "moi"n miestä listalla pitämään kuukausitolkulla. t: Tinderiä käyttämätön parikymppinen nainen

Vierailija
77/82 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
78/82 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mitä vastataan emojeihin? Minulle yksi mies lähettelee jatkuvasti niitä eikä ole kyse mistään hymynaamoista, vaan sieltä on tullut esim kauris ja huulipuna.

Vastaisin kysymysmerkillä.

Vierailija
79/82 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mitä kuuluu? Lähdetkö kahville? Käykö huomenna? 

Vierailija
80/82 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsin syntyminen vastaa jo sitä moita, että ollaan "tavattu". Jos silti tuntee tarvetta moikata, sen perään kirjoitetaan jokin keskustelunavaus. Aivan turhaa ajantuhlausta, jos ensin odotetaan päivä sitä moi moi -vastausta ja sitten taas päivän päästä jatketaan ikisuosikilla "miten menee", johon toinen vastaa seuraavana päivänä "mitäs tässä". Helposti kuluu viikko ennen kuin mitään on saatu sanottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä