Kaikissa tissiliiveissä kupit liian lähekkäin??
Minulla on pienet rinnat, mutta ilmeisesti jotenkin leveä rintakehä tai jotain, kun kupit ovat aina liian lähekkäin? Siis kuppi itsessään olisi sopiva, mutta se ei kauhaise tarpeeksi kaukaa... Mistä ihmeestä saisin hyvät ja halvat liivit? Sellaiset, jotk on suunniteltu lättänälle mutta leveälle tissille :S
Eikä saa haukkua mun tisuja :( Tykkään niistä.
Kommentit (33)
Mene Changeen, käytät väärän kokoisia liivejä, jos rinnat ei mahdu kuppiin.
Isompi ympärys sitten vaan.. Toki jotain 90A tai 90AA tai isompia ympäryksen liivejä taitaa saada vaan erikoisliikkeistä? Jos ympärys 85 on liian pieni? Itse käyttäisin varmaan vaan urheilurintsikoita, niin pääsisi edullisesti.
Oletko kokeillut rinnakkaiskokoja? Kuulostaa siltä, että sinulla on väärä koko.
Changea en suosittele, huonon hinta-laatusuhteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mene Changeen, käytät väärän kokoisia liivejä, jos rinnat ei mahdu kuppiin.
Ei ole siitä kiinni. Minulla sama ongelma, liivkaupoistakaan ei tahdo löytyä sopia liivejä, koska rinnat ovat niin leveät. Toki ovat kauniin pyöreät. Kuppikoko on D.
Liian pieni kuppi? Jääkö sivulle kainaloläskiä, sen kuuluu olla kupissa?
Minusta taas ne saisivat olla vielä lähekkäimmin. Kokeile yksi koko isompi ympärys ja kokoa pienempi kuppi niin se asettuu leveämmälle.
Aasialaisilla on lähekkäin rinnat, oletko varma ettet ole kokeillut siellä tehtyjä
Ympärys ei voi olla liian pieni, kun nousee joko selästä tai sitten rintojen päälle. Poikkeuksetta joudun jossain välissä itse kiristämään ympärystä :( Kun olin hoikempi, jopa 70 oli liian löysä, nykyään ostan 75 mutta ilmeisesti tuo 70 olisi yhä se oikea!
Mielestäni en ole mitenkään leveä edestäkään, mutta sivusta olen kyllä tosi kapea. Vaikka lähenen ylipainoa! (massa alakropassa..)
En osaa selittää tuota leveyttä, koska kuppi täyttyy kyllä rinnasta, mutta kupit ovat niin lähekkäin + aavistuksen liian löysä ympärys, eli rinnasta osa karkaa sivusta ulos eikä täytä enää kuppia. Sitten pitää jatkuvasti kauhoa niitä takaisin :D Ja voi olla, että kuppi on liian pienikin, koska kun saan tissini aseteltua sinne, se tursuaa vähän yli mutta kun liikun, se asettuu paremmin. isompi kuppi jää sitten taas tyhjäksi :S
Joo ja kainaloläskit huomasin nyt! Nekö siis pitäisi olla kupissa?? Mutta nimenomaan ne ei pääse kuppiin, kun kupit ovat niin lähellä toisiaan :D
Aa, ok. Eli sulla on liian pieni kuppi JA liian iso ympärys. Ympärysnauha ei saa nousta eikä tissit karkailla kainaloista.
Okei.. Pitänee sitten uusia rintsikkavarasto kun on rahaa.. :/
Mä taas tykkään lähekkäin olevista rintakupeista, koska mun rinnatkin on lähekkäin, ja suosin siksi Triumphia. Eli se ei ainakaan sitten ole sun juttusi.
Change on oikeasti taikasana tähän ongelmaan. Ne myy liian isoja kuppeja pienellä ympärysmitalla. Tällöin kupit on sivulla. Mene sinne.
Höh, vaihdetaan kauppoja. Mä löydän vain liivejä, jotka yrittävät vetää rinnat kainaloihin. Tyhmännäköistä.
Mulla on ollut sama ongelma koko ikäni. Nuorena ja hoikkana varsinkin, kun kaikkien liivien kupit tuntui olevan kuin kaksi tötteröä vierekkäin. Sitten kun alkoi tulla näitä t-paitaliivejä ilman saumoja, aloin käyttää pelkästään niitä. Nänni on niissäkin usein "väärässä" kohtaa, mutta se nyt ei näy päälle päin, useimmiten ainakaan. Mihinkään erikoisliikkeisiin en ole rohjennut mennä kyylättäväksi, etsin vain tarpeeksi matalia ja leveitä kuppeja, ilman saumoja ja kevyellä toppauksella. Urheiluliivit on myös olleet hyvät.
Käytät ehkä vääränmallisia liivejä? Sovita vaan isompaa kuppia ja eri malleja, toivottavasti niin löytyy. Kaaritueton voisi toimia myös.
Osta tarpeeksi suuri ja tarpeeksi korkealle nouseva kuppi eli vaihda mallia.
Mulla on päinvastainen ongelma, eli kupit sojottaa itään ja länteen enkä mitenkään saa rintoja kauniisti eteen ja vierekkäin.
Käytä sellaisia urheiluliivien mallisia mutta ei niin tiukkoja, Tokmannista olen löytänyt. Istuvat hyvin ja niissä on irrotettavat pehmusteet joilla saa pyöreän sileän pinnan.
Kuva?