Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesälomaan enää 8 viikkoa, jippii...

Vierailija
04.06.2017 |

Kiertävät lomat. Viime vuonna aloitin viikko juhannuksen jälkeen, tänä vuonna sitten heinäkuun lopussa. Tosi kiva fiilis, kun katsoin kalenteria ja totesin, että ei oo kuin 8 viikkoa enää ja saa levätä. Eniten ärsyttää, kun lasten kanssa ehtii olla yhteistä lomaa 2 viikkoa ennen koulun alkua. Mites muilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma lusittu. Huomenna töihin :(

Vierailija
2/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatpahan ainakin isommalla todennäköisyydella hyvät lomakelit. Ja olisit tyytyväinen edes niistä kahdesta viikosta lasten kanssa, kaikilla ei ole sitäkään.

Kaikesta sitä ihmiset valittaakin... mulla ei hei ole tänä vuonna ollenkaan kesälomaa, mitäs siihen sanot? Olisin ikionnellinen jos saisin lomailla heinä-/elokuussa mutta teen varmaan sen sijaan tuplasti töitä kun kaikki muut on lomalla silloin :D mutta ei mua niin haittaa, voin kerätä nyt säästöön rahaa ensi kesää varten, silloin mulla on luultavasti seuraavan kerran lomaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan lomani kesäkuun lopussa ja lomailen elokuun puoliväliin. Teinieni kanssa siis n.6vkoa ennenkuin aloittavat taas opiskelunsa.

Vierailija
4/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatpahan ainakin isommalla todennäköisyydella hyvät lomakelit. Ja olisit tyytyväinen edes niistä kahdesta viikosta lasten kanssa, kaikilla ei ole sitäkään.

Kaikesta sitä ihmiset valittaakin... mulla ei hei ole tänä vuonna ollenkaan kesälomaa, mitäs siihen sanot? Olisin ikionnellinen jos saisin lomailla heinä-/elokuussa mutta teen varmaan sen sijaan tuplasti töitä kun kaikki muut on lomalla silloin :D mutta ei mua niin haittaa, voin kerätä nyt säästöön rahaa ensi kesää varten, silloin mulla on luultavasti seuraavan kerran lomaa :)

On minullakin ollut enimmäkseen kesät töitä. Opiskeluaikaan 3 kesänä ei yhtään lomaa ja uuteen työpaikkaan siirtyessä joka kerta lomat palaneet, ainakin 4 vuonna. Ei se yhtään vähennä harmitusta nyt kun perheessä kouluikäiset lapset.

-ap

Vierailija
5/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nyt viikon lomalla. Huomenna töihin. Kuusi viikkoa töitä ja kolmen viikon loma.

Toivottavasti saisin ajoissa pään tyynyyn, enkä kerää samanlaista väsymystä mikä nyt oli 😞

Vierailija
6/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä lomaa sekä lapsilla että mulla.

Vierailija
7/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertävät lomat on kyllä surkea juttu. Voi sitä raukkaa, jolla lomaa 4 viikkoa tänä vuonna syyskuussa ja ensi vuonna toukokuussa! Meillä saa onneksi pitää esim. 3 viikkoa toukokuussa ja viikon keså-heinäkuun vaihteessa. On jätetty yksittäisiä lomaviikkoja pariin kohtaan heitä varten, joilla sattuu loma syys- tai toukokuulle.

Vierailija
8/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan lomani kesäkuun lopussa ja lomailen elokuun puoliväliin. Teinieni kanssa siis n.6vkoa ennenkuin aloittavat taas opiskelunsa.

Oho, millä alalla olet?

Vierailija
9/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2,5 viikkoa lomaan, Juhannuksesta alkaa. Lomapäiviä tosin ehtinyt kertyä vasta 2 viikkoa, mutta pidän vielä viikon kertyneistä liukumista. Eli 3 viikkoa yhteensä kesälomaa. Mies ja lapset lomailevat 5 viikkoa eli juhannuksen tienoilta heinäkuun loppuun. Lapset siis vasta päiväkoti-ikäisiä, eivät koulussa vielä.

Vierailija
10/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaa nyt 10 viikkoa. :)

Vierailija
11/11 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa on paskat kelit. Niinkuin koko kesänä. Muiden mielestä paskat, mutta minä tykkään :)