Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten suoristaminen permanentin jälkeen.

Vierailija
28.03.2006 |

Mulla on ollut reilut 3 kk permis (tosi sähäkkä sellainen) ja nyt pehko alkaa näyttää siltä, että tarttis tehdä jotain. On niin paljon suoria hiuksia juuressa, että ei oikein millään kehtaa pitää enää kiharalla vaan aina pitäis föönata suoraksi. Siihen ei taas meinaa riittää aika eikä kärsivällisyys.

Oon jostain lukenut, että permis voidaan kampaajalla suoristaa. Onko tämä mahdollista? Mahtaako olla kuinka arvokasta (siis rahallisesti) puuhaa? Onko kenelläkään kokemuksia sellaisesta?

Kaikki kokemukset kiinnostavat!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olet ostanut spiraalipermis

Vierailija
2/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raskas prosessi hiukselle. Anna kasvaa permiksen pois,se on paras ratkaisu. Suorista itse hiuksia raudalla+ muotoiluaineilla. Kannattaa käydä jostain kampaamosta pyytää vinkkiä. Yksi vaihtoehto on aina hiusten leikkuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mulla ei oo mitään käsitystä, mitä sellaisessa operaatiossa tehdään.. Eikö tuollainen jatkuva föönauskin tai raudoilla suoristaminen ole ainakin tosi kamalaa hiuksille? Pitäisiköhän mun sitten leikata nää hiukseni lyhyiksi?? Tällaisina en niitä kyllä pidä enää kauaa, eikä aika riitä millään tuohon jatkuvaan suoristamiseenkaan, koska se kestää miljoona minuuttia..

Lisää kommentteja kaipaan!!

ap

Vierailija
4/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemuksia??

Vierailija
5/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyseessä on siis suoristuspermanentti, joka tehdään ihan niillä samoilla aineilla millä kiharatkin. Hius vain kammataan suoraksi aineen levittämisen jälkeen. Tietysti se kuivattaa ja " vahingoittaa" hiusta yhtä paljon kuin kiharoidenkin laitto, rikotaanhan käsittelyssä rikkisillat ja kiinnitetään uuteen asentoon (kihara->suora). Mutta hyvillä kotihoitotuotteilla pärjää :)

Vierailija
6/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturit osaa varmasti antaa oiket hoitotuotteet suoristuksen jälkeen...muttenkin kannataas ehkä mennä suoraan parturilta kysyyn...hintaluokka taitaa olla samaa kuin permis

Vierailija
7/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tosi kiva kampaus, lyhyehkö muttei kuitenkaan ihan lyhyt :). kovasti on kehuttu! " Villin" näköinen kampaus ;)

Vierailija
8/8 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kyllä ainakaan enempää rasita kuin itse permanentti! Ennemminkin vähemmän. Molemmilla kerroilla on kaveri tehnyt sen mulle. Eli Ostin kaupasta permanentti aineen. Kaveri lotrotti sitä mun päähäni ja kampasi sitä koko ajan n.20 min. Koko ajan ainetta lisäten. Mutta kuitenkin niin, että kerkesi viimeisiäkin aineita kampaamaan ainakin 10 min.

Tämän jälkeen huuhtelin aineen pois ja lotrattiin päähän kiinnitysaine. Tätä kaveri kampasi 5 min. Ja huuhtein aineen pois.

Ja todella suoristui! Molemmilla kerroilla oli spiraalipermis kyseessä joten ne oli tosi jämäkät. Latvoista vain oli 10 cm uutta kasvua joten minäkin olin kahden vaiheilla otanko uudet kiharat vai suoristuksen. Nyt ajattelin taas olla vähän aikaa suora hiuksinen.

Niin ja hintaa tuli koko hommalle 7,60¿ ;o))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi