Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökki ahdistaa!

Vierailija
14.04.2024 |

Mies painu taas sinne korpeen, mä lähes vihaan sitä paikkaa.

Ei tän elämän pitäny näin mennä. Vieläköhän löytäis miehen jolle oisin tärkein? Näin 50v. ja risat.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo kohtalotovereita. Mökkileskiä, yksinäisiä?

Vierailija
2/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ukkosia sinua paljon ajattele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu, parisuhdeterapia, yhteinen tekeminen vuorotellen molempien toiveita kunnioittaen jos ei yhteisiä kiinnostuksen kohteita ole ( enää, onko niitä ollut?)., Siinäpä muutamia keinoja jos on vielä halua pelastaa suhde. 

Vierailija
4/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
5/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä porukat rakensivat mökin juurikin siksi, että tulehtuneet välit paranisivat. Faijahan siellä sitten aikalailla asusteli, kunnes haki eroa. Vissiin aika tuttu kuvio.

Vierailija
6/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökkihän on mitä parhain miesluola. Siinä vaiheessa kun mies ehdottelee kesämökin ostoa, on parisuhde taputeltu.

T. Mökkiukko

Vierailija
7/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma harrastus.

Vierailija
8/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mökki anna tilaa hengittää? Olisi kamalaa, jos olisin sidottu toiseen niin, että meidän pitäisi olla aina yhdessä. 

Vierailija
9/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva olla yksinkin, mut jos toiselle joku mökki merkitsee liian paljon se alkaa mietityttää. Ap.

Vierailija
10/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan mielestäsi tosi tärkeä, kun sinua pitää koko ajan palvoa ja mies ei saa edes mökillä käydä.

Vierailija
11/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät kaupunkiin ja alat elää omaa elämääsi. Ukko homehtukoon mökillään. Kun tulee takaisin, sinua ei enää ole.

Vierailija
12/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäät kaupunkiin ja alat elää omaa elämääsi. Ukko homehtukoon mökillään. Kun tulee takaisin, sinua ei enää ole.

T. Jasmine 17v

Vierailija
13/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on kiva olla yksinkin, mut jos toiselle joku mökki merkitsee liian paljon se alkaa mietityttää. Ap.

No motä se mies näihin mietteisiisi vastaa? 

Vierailija
14/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sota alkaa suomen kaupungeissa on sullakin hinku mökin rauhaan,suomen kaupungeille käy niinkuin mariuoplille ukrainassa

Vierailija
15/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä voi tehdä ihan hyvää viettää vähän aikaa eri paikoissa. Ongelmia se ei kyllä ratkaise, vaan pitää puhua. Mutta kun on saanut vähän aikaa hengähtää, niin ajatukset on ehkä kirkkaammat ja jaksaa paremmin puhua.

Jos teidän parisuhde on vain siitä mökistä kiinni, niin varmaan keksitte yhdessä sellaisen vapaa-ajan asunnon, mistä molemmat tykkäätte. Vai olisiko kuitenkin kyse siitä, että mies on vähän jäykkä, päättää asioista yksin, ei jousta eikä kuuntele sinun tarpeita? Vai oletteko ehkä vain ajan myötä kasvaneet molemmat eri suuntiin?

Miten te tuollaisen mökin aikoinaan päädyitte hankkimaan? Oliko se joskus teidän yhteinen haave, josta olet kasvanut ulos eri suuntaan, vai oletko koskaan tykännyt siitä?

Vierailija
16/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaupungit eivät tule olemaan asumiskelpoisia kun rytinät alkaa

Vierailija
17/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oo kohtalotovereita. Mökkileskiä, yksinäisiä?

Minulla on mies tällä hetkellä toisessa maassa, ihan eri mantereella, töiden vuoksi. Ei ahdista, pidetään yhteyttä Teamsilla yms. Odotan vaan että tulee kotiin. 

Vierailija
18/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiva jos mies lähtisi muutamaksi päiväksi jonnekin. Tykkäisin omasta ajasta ja sekin on jo ihan kiva jos hän on edes muutaman tunnin omilla teillään. Ei mulla miehestä ole valittamista, mutta oma rauha on arvokasta.

Mökki on kuitenkin sellainen paikka jossa viihdyn yhtä hyvin kuin mies, ehkä paremminkin. Luonto eläimineen on tärkeää. Tykkään myös saunoa, uida, käydä kävelyllä ja soutelemassa. Mitään erityisiä mukavuuksia ei mökillämme ole ja se onkin ihan parasta. 

Vierailija
19/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää yksin mökille menoa lupana itselleen juoda itsensä tolkuttomaan humalaan ilmeisesti päivittäin (en tiedä kun en ole yhteydessä tällöin). Nytkin on siellä. Pelottaa koiransa puolesta, että toivottavasti tajuaa huolehtia siitä eikä laske karkaamaan tms.

Sama on mun loma-ajat ja vapaapäivät, se jotenkin oikeuttaa hänet tissutteluun. Ihan sikahumalaan ei silloin juo kun olen paikalla, mutta mua vituttaa katsoa humalaista naamaa joka ilta, hänestä kun erottaa ja kuulee jo yhden kaljan jälkeen että otettu on.  Kun olen töissä ei ota samalla lailla. Pitää sanoa kuin mummoni aikanaan omastaan että hyvä mies muuten mutta viina vie. 

Vierailija
20/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ukkosia sinua paljon ajattele.

Ei aina kaikkea pidä tehdä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän