Mikä oli peruskoulun kevään 9. luokan päättötodistuksesi keskiarvo?
Jos muistat ja mihin alalle töihin olet päätynyt.
Itsellä oli 5,8 ja logistiikka-alalle päädyin.
Kommentit (95)
8,6 ja koulutukseltani olen YTM (sosiaalityöntekijä).
9,3 ja työskentelen kaupan alalla.
Reilusti alle 8 oli. Ylempi korkeakoulututkinto on.
8,3 oli keskiarvo, mutta lukiossa 8,6 ja laudaturin paperit. Ei näillä tosin ole mitään merkitystä työnsaannin kannalta.
T. Lidl-mies.
Vuonna 1991, 8,4
Kokiksi päädyin ja samalla alalla edelleen.
9.6 oli keskiarvo. Lukiossa väsyin ja sairastin, keskiarvo oli kuitenkin ysin. Kirjoitukset penkin alle. Farmaseutiksi opiskelin ja nyt opiskelen kauppatieteitä.
8,1 ja tällä hetkellä opiskelen yliopistossa.
Jotain tyyliin 7,2. En koskaan ollut hyvä koulussa. Toimistosihteeri musta tuli.
9.2 ja farmaseutti ja sittemmin jatkanut opintoja lääkiksessä
Muistaakseni 9.4 tai sitä luokkaa. Markkinointi.
Muistaakseni 9,25. Kävin kauppakorkeakoulun ja nyt olen business controller.
Jotain 8-9 se oli. Opiskelen sotealan amk-tutkintoa.
Tasan 9 :) Kävin sen jälkeen lukion (ka 8.7) ja amiksen, nyt oon vaatekaupan myyjänä tällä hetkellä.
8,6. Olen tehnyt vaikka mitä hanttihommia, nykyään lääkiksessä ja siinä sivussa töissä mm. kaupan kassalla.
Päälle 9, en muista tarkkaan. Lukion kautta kokeilemaan humanistista alaa yliopistossa, sieltä parin vuoden päästä amkiin ja nyt valmistumassa parin viikon päästä sosionomiksi.
Koulu ei nuorena paljon kiinnostanut, meni kirjoja avaamatta, peruskoulusta joku 8,1 -8,2. Lukion keskiarvo oli 8,5, kirjoitin kuitenkin 6 L. Yliopistossa vasta innostuin opiskelusta, tein tutkinnot väitökseen asti, ja nyt koulutustani vastaavassa virassa. Ehkä joillain nuo aivot kehittyy hitaammin kun kaikki muu kiinnostaa enemmän?