Mikä oli peruskoulun kevään 9. luokan päättötodistuksesi keskiarvo?
Jos muistat ja mihin alalle töihin olet päätynyt.
Itsellä oli 5,8 ja logistiikka-alalle päädyin.
Kommentit (95)
Peruskoulun päättötodistus 7,4. Amiksen keskiarvo 2,6 (1-3 asteikolla) ja nyt opiskelen AMK:ssa.
Ap-- kirjoitti:
Ap-->: Kävin minäkin ammattikoulun ja AMK :n, mutta en kysynyt muista koulutuksista. Kiinnostaa vaan tietää onko peruskoulun päättätodistuksen keskiarvolla ollut mitään merkitystä mihin töihin on päätynyt elämänsä aikana.
Kyllä se nyt varmaan korreloi mutta ei se mitään määrää.
Vierailija kirjoitti:
Ap-- kirjoitti:
Ap-->: Kävin minäkin ammattikoulun ja AMK :n, mutta en kysynyt muista koulutuksista. Kiinnostaa vaan tietää onko peruskoulun päättätodistuksen keskiarvolla ollut mitään merkitystä mihin töihin on päätynyt elämänsä aikana.
Kyllä se nyt varmaan korreloi mutta ei se mitään määrää.
Siis jatkan, että tarkoitin varsinkin työn mielekkyyden yksilölle suhteen tai palkan suuruuden kanssa näin. Toki on aloja, joille tuskin päätyy 5,4 keskiarvolla melkein koskaan. Esim. juristi tms.
Muistaakseni 8,8 tai 8,9.
Tällä hetkellä olen projektikoordinaattori. Ei vastaa koulutustani.
Vierailija kirjoitti:
En muista enää niin tarkkaan, joko 8,9 tai 9. Farmaseutti olen.
Alapeukuttajalle tiedoksi, että mikähän itse olisit minun saappaissani, jos olisit ollut keskivaikeasti masentunut ikävuotesi 17-38, kuten minä? Kirjoitin L:n paperitkin, mutta niillä ei vielä yksin kahlata vaativia maisteritason opintoja.
Muistaakseni 8,3.
Valmistun joulun tienoolla amk-insinööriksi. Tätä ennen suoritin merkonomiopinnot kun en heti keksinyt mitä haluan elämälläni tehdä.
N26
Vuonna 1999, 9.1 keskiarvolla.
Olen ulkomailla toimistohenkilönä amerikkalaisessa firmassa.
8.6
Farmaseutti olen. Mulla on myös sairaanhoitajan koulutus, mutta tällä hetkellä teen vain farmaseutin hommia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista enää niin tarkkaan, joko 8,9 tai 9. Farmaseutti olen.
Alapeukuttajalle tiedoksi, että mikähän itse olisit minun saappaissani, jos olisit ollut keskivaikeasti masentunut ikävuotesi 17-38, kuten minä? Kirjoitin L:n paperitkin, mutta niillä ei vielä yksin kahlata vaativia maisteritason opintoja.
Joo en minäkään ymmärrä näitä alapeukuttajia, mitä väliä vaikka olisi jäänyt luokalle. Ei se pahempaa ihmistä tee. Väliä on sillä minkälainen elämä nykyään on ja miten pärjää.
En nyt kyllä puhunut sinusta vaan ihan yleisesti.
6.0 ja johdan isointa mahdollista yksikköä.
9.3, tämän kevään ysi! Aion suunnata Luma-painotettuun lukioon ❤️
sitä kutsuttiin silloin vielä päästötodistukseksi ja keskiarvoni oli 8,9
olen FM ja viestintäalalla esimiehenä
peruskoulusta 9,9
lukiosta 8,7
en ole saanut haluamaani opiskelupaikkaa. Edelleen vain lukiopaperit 5 vuotta valmistumisen jälkeen...
8,7 ja lukiossa sama. Aineenope yläkoulussa.
Vierailija kirjoitti:
sitä kutsuttiin silloin vielä päästötodistukseksi ja keskiarvoni oli 8,9
olen FM ja viestintäalalla esimiehenä
Metaani on päästöä pahimmillaan. :D
5,6. Yksi tutkinto takana ja nyt opiskelen yliopistossa maisteriksi.