Mikä oli peruskoulun kevään 9. luokan päättötodistuksesi keskiarvo?
Jos muistat ja mihin alalle töihin olet päätynyt.
Itsellä oli 5,8 ja logistiikka-alalle päädyin.
Kommentit (95)
Jotain 7-8 väliltä. Työtön insinööri (AMK), joka aikoo kouluttautua uudelleen tai täydentää aiempaa tutkinto.
M46 7.6 yo ainoa loppuunkäyty koulu. Nörttiduuni 80k€ vuosiansiot lähenee. Hyvällä tuurilla menty.
Muistaakseni 8,5. Terveydenhuoltoalalle päädyin.
9,8 ja aineenopettaja yläkoulussa.
9,8 ja nyt opiskelen yliopistossa matematiikkaa
Jotain 7,4, lukio 9,4, matemaattinen ala.
9,5. Minusta tuli ikiteekkari ja tradenomi. Pitkäaikaistyötön, miehen ja yhteiskunnan elätti.
Tais olla joku 8,1.
Olin aikeissa mennä amikseen, mutta en keksinytkään alaa, joten viime hetken paniikissa menin sitten vaan lukioon, niin ei tarvinnut tehdä "valintaa".
Vieläkään en ole alaa itselleni keksinyt. Olen nyt 26-vuotias.
Peruskoulun oli 7.55, amiksen 3.9 (arvostelu 1-5) ja myöhemmin iltalukion tasan 9. Olen tehnyt töitä usealla eri alalla ja opiskellut 3 ammattiin. Tällä hetkellä toimistorottana.
6,8 ja olen tuotannon esimies.
N 42v
Ps. En käynyt muita kouluja peruskoulun jälkeen.
8,2. Kävin lukion, mutten opiskellut sen jälkeen enää mitään, ja nykyisin olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Ap-->: Kävin minäkin ammattikoulun ja AMK :n, mutta en kysynyt muista koulutuksista. Kiinnostaa vaan tietää onko peruskoulun päättätodistuksen keskiarvolla ollut mitään merkitystä mihin töihin on päätynyt elämänsä aikana.
Ap-- kirjoitti:
Ap-->: Kävin minäkin ammattikoulun ja AMK :n, mutta en kysynyt muista koulutuksista. Kiinnostaa vaan tietää onko peruskoulun päättätodistuksen keskiarvolla ollut mitään merkitystä mihin töihin on päätynyt elämänsä aikana.
Entä jos on tehnyt monia eri töitä, mikä siinä loppujen lopuksi on se työ mihin on päätynyt? Viimeisin? Ensimmäinen?
9,6 ja FK-tutkinnon jälkeen päädyin pph:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap-- kirjoitti:
Entä jos on tehnyt monia eri töitä, mikä siinä loppujen lopuksi on se työ mihin on päätynyt? Viimeisin? Ensimmäinen?
Eli minkä alan töissä nykyään on.
9.6 Tietotekniikan DI. Hyvät tulot pari vuotta kunnes sairastuin ja olen nyt syrjäytynyt työkyvytön yhteiskunnan loinen.
Samaa ikää ollaan. 9,3, samoin lukiosta päästessä. Minusta tuli laitoshuoltaja vuosikausiksi, nyt on gradu tekeillä.