Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen eronneet
Ilmeisesti jo vuosi sitten, instagramissa molemmilla julkaisut tästä.
Kommentit (218)
Vastahan he lomailivat yhdessä perheenä Thaimaassa.
Muistelisin.
Hienoa, jos pystyvät lasten takia olemaan kuitenkin yhdessä myös perheenä.
Mutta eivät olleet naimisissakaan.
Joillekin tämä maailma on kaikki.
Pitää naida, rakastua, kokea, kokea, edetä, lentää, sukeltaa, kaikkea yhtä aikaa.
Mutta mitäpä asia minulle kuuluu.
Hyvää jatkoa molemmille tahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että Hirviniemi ja Lahtinen oli yhdessä melkein 20 vuotta. Se on todella pitkä aika ottaen huomioon vielä senkin että Hirviniemi on s.1983.
Aku on ollut teini jotain 16-17v kun aloittivat seurustelun. Niina on ollut n 20v.
Not suprised. Akun olen muutaman kerran tavannut yhteisten tuttavien kautta, ymmärtääkseni kova menemään ja ei aina pelkällä Alkolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen pitkään kesti kahden jousimiehen liitto. Mun kokemuksen mukaan tuo merkki ei sovi pysyvään suhteeseen.
Et oo tosissas
Miehen äiti selittää jatkuvasti edelleen, että "kaksoset on kaksnaamasia". Jatkuvasti jauhaa tuota mulle ja sitten saattaa hämmästellä, että on se kumma kun ei sujunu sen edellisen kans kun yleensä neitsyt ja härkä sopii toisilleen. Siis kun puhuu pojastaan ja tämän exästä. Minä olen kaksnaamainen kaksonen ja edellinen muija ois ollu sopivaa horoskooppia pojalleen. :D
Ihmisillä on tapana oikoa näitä juttuja liikaa. Tarkastellaan vain aurinkomerkkiä, vaikka tunne-elämään vaikuttaa kuumerkki enemmän, jos siis halutaan tutkailla astrologian kannalta ihmisten persoonaa ylipäätään. Kuumerkki siis kertoo tunne-elämästä ja jos kuumerkki on kaksonen, niin silloin olisi kyseessä henkilö, joka ei ole uskollisimmasta päästä. Jännä juttu, että pari tuntemaani patologista naistennaurattajaa sattuu olemaan Kuumerkiltään kaksosia. Toinen on aurinkomerkiltään neitsyt ja toinen skorpioni, mutta naisjutuissaan noudattavat samaa kaavaa. Jos jotain kiinnostaa enemmän, niin netistä löytynee taulukoita, joista esim. oman kuumerkkinsä voi tarkistaa. Se vaihtuu siis muutaman päivän välein, kun aurinkomerkki vaihtuu kerran kuukaudessa. Tokihan aurinko- ja kuumerkki voi olla sama, kuten vaikkapa itselläni se jousimies :D
Olipa jännä juttu noista patoloogeista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Niina haluaa Kari Ketosta. Sanoi hyvissä ja huonoissa uutisissa. Mikä sen ihanempaa ku pieni vahva kari kiatoutuisi ympärilleni.
Kuka ei haluaisi Kari Ketosta?
Nolo pätkä. En huolisi.
Ei se mitään haittaa, jos mies on päätä lyhyempi!
Nostan hattua kummallekin.
Elämä jatkuu ja toivottavasti ei tartte lukea miten joku itkee omaa pahaa fiilistä tän kustannuksella.
Aku oli töissä kun itse sain tunnustuksen työstäni.
Respect. Lämmin kaveri)
Jos omaa egoa lämmittää niin antaa mennä.
Typerää.
13 sivua joidenkin tuntemattomien ihmisten erosta??? No, sitä kai se on kun ei ole omaa elämää.
Jos minusta tulee joskus niin elämätön luuseri, että pitää alkaa miettimään tuikituntemattomien nobodyjen edesottamuksia, niin saatte viedä suosiolla kaatopaikalle.
Toivon, että molemmat tulevat onnellisiksi tahoillaan. Toivottavasti uudet kumppanit aikanaan hyväksyvät heidän ystävyytensä ja lämpimät välit. Jos minulle tulee ero, juuri noin haluan sen hoitaa. Joskus rakkaus loppuu. Väkisinkö pitäisi pysyä yhdessä, nuorten ihmisten!? Minusta ei.
Tuli mieleen Chris Martin ja Gwyneth Paltrow. Heilläkin sama ikäero ja kaksi lasta. Jossain välissä parisuhde hiipui, mutta ystävyys jäi. Hekin lomailevat perheenä edelleen, vaikka molemmilla ollut muuta säpinää.
Aikuiset osaavat handlata ja hoitaa asiat rauhallisesti ja mennä elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta tulee joskus niin elämätön luuseri, että pitää alkaa miettimään tuikituntemattomien nobodyjen edesottamuksia, niin saatte viedä suosiolla kaatopaikalle.
Kuljetus tilattu!
Ei hyvää päivää taas. Ihmisiä eroaa joka päivä, oltuaan yhdessä lyhyemmänkin aikaa kun nää kaks, ilmeisesti siis 16 vuotta, kuten täältä luin. Vielä jos ovat nuorena alkaneet seurustelemaan, niin ihan pitkään olivat yhdessä, nykymittapuulla. Kun välillä tuntuu, että kymmenessä vuodessa ihmiset tapaa, muuttaa yhteen, menee naimisiin, saa lapsia ja eroaa ja löytää uuden. (Ei kaikki, mutta monet) Eli tässä ei nyt ole mitään hurjan ihmeellistä että ihmiset eroaa.
Tuttujenkaan ihmisten eron syitä ei aina tiedä, tai tarvitse tietää, mitä ihmiset tekevät tai tuntevat tai kokevat. Miksi haluavat erota. Aika vaikeaa lähteä kahden itselle tutun, saati sitten tuntemattoman, ihmisen eron syitä arvailemaan tai pohtimaan. On itse päättäneet erota, se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että Hirviniemi ja Lahtinen oli yhdessä melkein 20 vuotta. Se on todella pitkä aika ottaen huomioon vielä senkin että Hirviniemi on s.1983.
Joo...ei todellakaan ole 14v ruvenneet seurustelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, siinä oli niin sopiva pari: molemmat helvetin rasittavia.
Tässä on totuuden siemen, koska kahden samalla lailla adhd:n liitto harvoin kestää. se voi olla aikansa match made in heaven. mutta jos molemmilla on samat haasteet ahdistusten ja tunne-elämän kanssa, niin se on tosi raskasta. uskon että heillä on tosi sotkuinen talo :)
Vierailija kirjoitti:
13 sivua joidenkin tuntemattomien ihmisten erosta??? No, sitä kai se on kun ei ole omaa elämää.
Sinun kannattaa hankkia elämä, eikä istua lukemassa tuntemattomien elämästä, eikö vaan!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin heteronaisenakin tuo Nina on aika kuuma...
No jaa ,melkoinen päälle päsmärihän tuo näyttäisi olevan joten liian miesmäinen nainen tavismiehelle tasapainoiseen suhteeseen.
Ei jatkoon.
Kiinasta on saanut sen kuvan, että parisuhteen pomo on vaimo. Mies jää toiseksi ja joutuu kynnysmatoksi jos on nyhverö. Vaimo on päsmäri ja määrää kaapin paikan ja käytännössä kaikki mitä tehdään, ostetaan, minne mennään jne. Olen nähnyt sen tyypin naisia ja he murskaa miehen . Mies on joutunut käymään terapiassa jotta pääsis normaalin elämän makuun. Missä hänenkin toive ja tahto kuunnellaan.
Korjaan. Niina oli mennyt kiinaksi, sorry. Automaattiohjelma :((( pilaa
No eipä se korjaus paljon viestin tasoa parantanut. Mollataan nainen maanrakoon täydellisen tietämättömyyden tuomalla varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina pääsi julkisuuteen Akun kautta ja loi uran Akun kautta, muuten kukaan ei olisi hänestä kiinnostunut.
Ja niin kuin näissä tilanteissa usein käy, sitten kun hyöty on saatu, se alkaa tuntua ihan omalta ansiolta ja tulee se “siis tää suhde on alkanut sillai niinku jotenkin ahdistaa mua”.
Ja yllättäen tämä siivellä elänyt osapuoli on yleensä nainen. Ja sitten vain kuppaamaan seuraavaa ukkoa.
Varmaan melko korkeat tulot molemmilla osapuolilla.
Niinpä. Ei ole Ninalla aihetta kupata Akua, vaikka täällä joku sellaista väitti. Esim. pari vuotta sitten Nina päihitti Akun aika tähtitieteellisillä tuloilla. http://www.is.fi/viihde/art-2000000830167.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkö se Akun "burnout" johtui?
Ilmeisesti vakava masennus kyseessä, voihan se olla kai burnoutkin.
"Burnout" eli työuupumus ei ole lääketieteellinen syy sairaslomalle ainakaan Suomessa yleensä lääkärissä diagnosoidaan masennuksena, itselläni tarkalleennottaen keskivaikeana masennuksena. Ja sen kokeneena voin sanoa, että kuvaa hyvin silloista olotilaani lisäksi yleisen terveyden romahtamista. Onneksi pääsin eroon tuon tilan aiheuttaneesta kahden raskaan työn paineesta ja unettomuudesta.