Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen eronneet
Ilmeisesti jo vuosi sitten, instagramissa molemmilla julkaisut tästä.
Kommentit (218)
Kannattaa kuunnella Niina Lahtisen pitkä haastattelu Noin viikon radio -ohjelmassa (Jukka Lindström), löytyy Areenasta. Mun mielipide muuttui parempaan suuntaan eikä Niina enää ärsytä. Itse asiassa aloin tykätä Niinasta :)
Tykkään myös Akusta. Tyylikkäästi hoidettu ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin missä se Akin Chris Cornell -päivitys oli? En näe ainakaan Instassa enkä Twitterissä.
Ole hyvä
Kiitos sulle!
No niin mammat, rauhoittukaa! Aku on ollut 16, kun suhde on alkanut, kuinka moni mammoista on vielä ekassa teinisuhteessaan? Hyvin Aku ja Niina vetivät 16 vuotta ja perustivat perheenkin. Miettikää kuinka paljon ihminen muuttuu siitä 16-vuotiaasta aikuisuuteen tultaessa, tässä tapauksessa vielä valtava suosio ja julkisuus mukana kuvioissa. Sitä paitsi erosta on jo vuosi, hajaantukaa!
Kuinka Vauvalle ovatkin osuneet Suomesta he kaikki 150, jotka tietävät kaiken Niinan ja Akun suhteesta, erosta jne.
Lisääkin varmaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas nyt paljon eroja..
Oliko se joka kolmas pari, kun eroaa?
Onhan se paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä aina ollaan jotenkin vahingoniloisia kun jotkut eroavat pitkästä liitosta? Minusta se on ainoastaan ikävää ja surullista.
Ikävää ja surullista on kituuttaa kuolleessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas nyt paljon eroja..
Onhan se paljon.
Varsinkin kun ennenhän ei ole erottu ihan samaan tahtiin. Julkkiksiakin kuolee joka vuosi mutta aina se on olevinaan enemmän kun ennen.
Eikös Akulla ollut Kristan kanssa jotain juttua?
Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta suomalainen huumori ja ylipäätänsä suomalaisten näyttelijät ovat mielestäni aivan järkyttäviä enkä juurikaan koskaan pysty katsomaan kotimaista tuotantoa. Mutta Aku Hirviniemestä olen tykännyt aina, hänen huumori osuu mulla just oikeaan kohtaan. Putousta joskus katselin hänen takiaan. Vaimonsa ei yllä lähellekään samaa tasoa, esim Siskonpedissä oli ehkä pari hyvää läppää.
Eiks ne just vuosi sitten ostanu sen vihreän talon? Asuukohan ne siellä vielä yhdessä? Aku ainakin näkyy asuvan.
Roinatan kirjoitti:
Niina haluaa Kari Ketosta. Sanoi hyvissä ja huonoissa uutisissa. Mikä sen ihanempaa ku pieni vahva kari kiatoutuisi ympärilleni.
Saakohan Niina nyt Henkka Hyppösen? Silmät säihkyen aina flirttasi sille, nämä Karit ja Mikot on vain hämäystä. Kyllä nainen näkee, kun toisella on metsästys käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Lojaali lähipiiri heillä, kun asia ei vuotanut julkisuuteen.
Ja Janne Katajakin sellanen hölösuu. On varmaan tehnyt piukkaa pitää suu supussa. Mutta kunnioitan.
Yhtään Hirviniemeä vähättelemättä, taitaa kyseessä olla se tavallinen tarina siitä miten nauravan maskin takana on surulliset, yksinäiset ja epävarmat kasvot. Moni peittää surunsa ja masennuksensa nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas nyt paljon eroja..
Onhan se paljon.
Niin ja eikös avioliitoista lähes puolet pääty eroon.
Sanoin tällä palstalla jo muutama vuosi sitten, että Akulla ja Janne Katajalla on sutinaa. Luulen et tässä on jotain perää. Oisko Akun biibahtava puoli sitten kummunnut vahvemmin esiin? Odottelen Akun ja Jannen salasuhteen julkistamista..
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tällä palstalla jo muutama vuosi sitten, että Akulla ja Janne Katajalla on sutinaa. Luulen et tässä on jotain perää. Oisko Akun biibahtava puoli sitten kummunnut vahvemmin esiin? Odottelen Akun ja Jannen salasuhteen julkistamista..
Miksi ihmeessä ne olisi Jannen kanssa odottaneet 20-vuotta. Eiköhän Aku sais jonkun muunkin itselleen kuin ällöttävän Janne Katajan. Ei mikään himo kestä 20-vuotta ja rasvoittuvan pikku-miehen "hulluttelua". Eiköhän niinä vuosina makukin olisi parantunut. Ei tule tätä paljastusta tapahtumaan.
Niina haluaa ketä vaan, miestä, näistä, molempia yhtaikaa... Edestä, takaa, sivulta, sivusta... On sanonut niin useasti.
Roinatan kirjoitti:
Niina haluaa Kari Ketosta. Sanoi hyvissä ja huonoissa uutisissa. Mikä sen ihanempaa ku pieni vahva kari kiatoutuisi ympärilleni.
Kuka ei haluaisi Kari Ketosta?
Vierailija kirjoitti:
Nina alkaa olla vahvan ja aikaansaavan aikuisen naisen iässä, kun taas Aku haikailee nuoruutta ja varmaan sitten etsii jonkun epävarman pimatsun.
Tavallinen tarina jossa molemmat jossain määrin voittaa.
Eli nainen on vahva kun se jättää perheensä ja on yksin?
Aku on surkea naamanvääntelijä ja lapsellisten vitsien kertoja. Niina on paljon parempi komedian puolella. Suomen kansaan nyt paska uppoaa putouksen muodossa.