Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen eronneet
Ilmeisesti jo vuosi sitten, instagramissa molemmilla julkaisut tästä.
Kommentit (218)
Naiskoomikoita, jotka hölöttää pelkkää kaksimielisyyttä, on onneksi vähän, mutta ovat sitäkin ällöttävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiskoomikoita, jotka hölöttää pelkkää kaksimielisyyttä, on onneksi vähän, mutta ovat sitäkin ällöttävämpiä.
Siitä puhe mistä puute. Ilmankos, jos ei ole kotoa irronnut.
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Niina haluaa Kari Ketosta. Sanoi hyvissä ja huonoissa uutisissa. Mikä sen ihanempaa ku pieni vahva kari kiatoutuisi ympärilleni.
Kuka ei haluaisi Kari Ketosta?
Kari Ketosen? Mies oli hot vuosia sitten, mutta nykyään hän näyttää meikatulta vahanukelta. Selvästi ottanut botoxia tai jotain. Naama paljon sileämpi kuin kaula.
Komea ja varakas Aku kyllästyi vihdoin raskaspersoonaiseen ja takertuvaan Niinaan. Aku on upean näköinen Iltalehden kuvissa - hoikistunut, saanut paljon lihasta, nuorentunut vuosia. Tehnyt ero hyvää.
Vielä kun tietäisi missä baareissa tuo Hirviniemi pyörii niin kävisin kyllä itselleni hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne vielä viime jouluna olleet yhdessä Thaimaassa sen kolmannen lihavan koomikon kanssa?
Olivat kyllä. Mikä sun pointti oli? Ystäväperheetkö ei saa lomailla keskenään? Akun ja Niinan lapset ja Janne Katajan lapset on parhaita ystäviä keskenään. Jos on eronnut sovussa, miksei voisi osallistua samalle matkalle lasten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Niina haluaa Kari Ketosta. Sanoi hyvissä ja huonoissa uutisissa. Mikä sen ihanempaa ku pieni vahva kari kiatoutuisi ympärilleni.
Kari Ketosen? Mies oli hot vuosia sitten, mutta nykyään hän näyttää meikatulta vahanukelta. Selvästi ottanut botoxia tai jotain. Naama paljon sileämpi kuin kaula.
Asia ei nyt liity tähän ketjuun mitenkään, mutta olen pistänyt saman merkille. Karin naama on muuttunut oudon sileäksi ja minusta hänellä on liikaa kajalia. Ei ole vissiin sitä tyyppiä, joka komistuu vanhetessaan.
Mikä ero se sellainen on, että asutaan vielä vuosi saman katon alla? Ero tulee sitten, kun konkreettisesti muutetaan erilleen toisistaan. Siinä punnitaan toteutuuko ero, vai onko sittenkin turvallisempaa jäädä paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Asia ei nyt liity tähän ketjuun mitenkään, mutta olen pistänyt saman merkille. Karin naama on muuttunut oudon sileäksi ja minusta hänellä on liikaa kajalia. Ei ole vissiin sitä tyyppiä, joka komistuu vanhetessaan.
Tuo kaulan ja naaman ero ei välttämättä johdu mistään botoxeista. En tunne Ketosta mutta itse huomaan nyt vanhempana että kaula on paljon ryppyisempi kuin kasvot ja laitan sen sen piikkiin että naamaa olen rasvannut aina nuoresta pitäen mutta kaulaa aloin tajuta rasvata vasta kun huomasin että on jo ryppyjä, ei enää auta rasvat nyyh, se on ennakoivaa hoitoa mihin rasvat vaan auttaa että ryppyjen tulo hidastuu.
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Nolo pätkä. En huolisi.
Ihmeen pitkään kesti kahden jousimiehen liitto. Mun kokemuksen mukaan tuo merkki ei sovi pysyvään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen pitkään kesti kahden jousimiehen liitto. Mun kokemuksen mukaan tuo merkki ei sovi pysyvään suhteeseen.
Et oo tosissas
En tiedä mutta tekee mieli läimästä lahtista joka kerta kun ne perkeleen apetitin kasvispihvimömmö -mainokset tulee tv:stä, vittu sitä sössötystä ja silmien pyörittelyä. Ja se rääkäisy " mä söisin mutta mun kasvisjauhispullat ON JÄÄSSÄ"
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta tekee mieli läimästä lahtista joka kerta kun ne perkeleen apetitin kasvispihvimömmö -mainokset tulee tv:stä, vittu sitä sössötystä ja silmien pyörittelyä. Ja se rääkäisy " mä söisin mutta mun kasvisjauhispullat ON JÄÄSSÄ"
Hirveä mainos, vaikuttaa improvisoidulta. Äiti ja tytär ei muistuta toisiaan lainkaan. Viesti ei tule perille, en halua ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas
Miehen äiti selittää jatkuvasti edelleen, että "kaksoset on kaksnaamasia". Jatkuvasti jauhaa tuota mulle ja sitten saattaa hämmästellä, että on se kumma kun ei sujunu sen edellisen kans kun yleensä neitsyt ja härkä sopii toisilleen. Siis kun puhuu pojastaan ja tämän exästä. Minä olen kaksnaamainen kaksonen ja edellinen muija ois ollu sopivaa horoskooppia pojalleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas
Miehen äiti selittää jatkuvasti edelleen, että "kaksoset on kaksnaamasia". Jatkuvasti jauhaa tuota mulle ja sitten saattaa hämmästellä, että on se kumma kun ei sujunu sen edellisen kans kun yleensä neitsyt ja härkä sopii toisilleen. Siis kun puhuu pojastaan ja tämän exästä. Minä olen kaksnaamainen kaksonen ja edellinen muija ois ollu sopivaa horoskooppia pojalleen. :D
:D Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas
Ihmisillä on tapana oikoa näitä juttuja liikaa. Tarkastellaan vain aurinkomerkkiä, vaikka tunne-elämään vaikuttaa kuumerkki enemmän, jos siis halutaan tutkailla astrologian kannalta ihmisten persoonaa ylipäätään. Kuumerkki siis kertoo tunne-elämästä ja jos kuumerkki on kaksonen, niin silloin olisi kyseessä henkilö, joka ei ole uskollisimmasta päästä. Jännä juttu, että pari tuntemaani patologista naistennaurattajaa sattuu olemaan Kuumerkiltään kaksosia. Toinen on aurinkomerkiltään neitsyt ja toinen skorpioni, mutta naisjutuissaan noudattavat samaa kaavaa. Jos jotain kiinnostaa enemmän, niin netistä löytynee taulukoita, joista esim. oman kuumerkkinsä voi tarkistaa. Se vaihtuu siis muutaman päivän välein, kun aurinkomerkki vaihtuu kerran kuukaudessa. Tokihan aurinko- ja kuumerkki voi olla sama, kuten vaikkapa itselläni se jousimies :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta muutenhan jousimies on jousimiehelle oikein sopiva pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuihan sekin kulissiliitto.
T. Ex-Riihimäen Seurahuoneen työntekijä. Aku on joko bi tai puhtaasti homo, kaikki sen tietää.Onko Riihimäen seurahuone lopetettu vai oletko Riihimäen seurahuoneen ex-työntekijä?
Eikös tuon kirjoituksen perusteella potentiaalisin vaihtoehto ole se, että Riihimäki on lopetettu ;)
Ei, sillä siinä viitataan sanoihin Riihimäen Seurahuone, ei sanaan Riihimäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuihan sekin kulissiliitto.
T. Ex-Riihimäen Seurahuoneen työntekijä. Aku on joko bi tai puhtaasti homo, kaikki sen tietää.Onko Riihimäen seurahuone lopetettu vai oletko Riihimäen seurahuoneen ex-työntekijä?
Eikös tuon kirjoituksen perusteella potentiaalisin vaihtoehto ole se, että Riihimäki on lopetettu ;)
Ei, sillä siinä viitataan sanoihin Riihimäen Seurahuone, ei sanaan Riihimäki.
Really?!? :O
Eikö ne vielä viime jouluna olleet yhdessä Thaimaassa sen kolmannen lihavan koomikon kanssa?
Ja Akuhan kuvasi varmaan reilu vuosi sitten sitä matkaohjelmaansa, pitiköhän vapautuneena miehenä "hauskaa" Pattayalla? Varmaan koko tuotantotiimi purki paineita. Miksi kukaan tuotannon johdossa ylipäätään hyväksytti Thaimaa -jakson. Jokainen suomalainen tuntee jo koko maan. Olisivat menneet edes Vietnamiin tai Malesiaan.