Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen eronneet

Vierailija
03.06.2017 |

Ilmeisesti jo vuosi sitten, instagramissa molemmilla julkaisut tästä.

Kommentit (218)

Vierailija
121/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin heteronaisenakin tuo Nina on aika kuuma...

No jaa ,melkoinen päälle päsmärihän tuo näyttäisi olevan joten liian miesmäinen nainen tavismiehelle tasapainoiseen suhteeseen.

Ei jatkoon.

Kiinasta on saanut sen kuvan, että parisuhteen pomo on vaimo. Mies jää toiseksi ja joutuu kynnysmatoksi jos on nyhverö. Vaimo on päsmäri ja määrää kaapin paikan ja käytännössä kaikki mitä tehdään, ostetaan, minne mennään jne. Olen nähnyt sen tyypin naisia ja he murskaa miehen . Mies on joutunut käymään terapiassa jotta pääsis normaalin elämän makuun. Missä hänenkin toive ja tahto kuunnellaan.

Vierailija
122/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niina pääsi julkisuuteen Akun kautta ja loi uran Akun kautta, muuten kukaan ei olisi hänestä kiinnostunut.

Ja niin kuin näissä tilanteissa usein käy, sitten kun hyöty on saatu, se alkaa tuntua ihan omalta ansiolta ja tulee se “siis tää suhde on alkanut sillai niinku jotenkin ahdistaa mua”.

Ja yllättäen tämä siivellä elänyt osapuoli on yleensä nainen. Ja sitten vain kuppaamaan seuraavaa ukkoa.

Varmaan melko korkeat tulot molemmilla osapuolilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin heteronaisenakin tuo Nina on aika kuuma...

No jaa ,melkoinen päälle päsmärihän tuo näyttäisi olevan joten liian miesmäinen nainen tavismiehelle tasapainoiseen suhteeseen.

Ei jatkoon.

Kiinasta on saanut sen kuvan, että parisuhteen pomo on vaimo. Mies jää toiseksi ja joutuu kynnysmatoksi jos on nyhverö. Vaimo on päsmäri ja määrää kaapin paikan ja käytännössä kaikki mitä tehdään, ostetaan, minne mennään jne. Olen nähnyt sen tyypin naisia ja he murskaa miehen . Mies on joutunut käymään terapiassa jotta pääsis normaalin elämän makuun. Missä hänenkin toive ja tahto kuunnellaan.

Korjaan. Niina oli mennyt kiinaksi, sorry. Automaattiohjelma :((( pilaa

Vierailija
124/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miten on, mutta tuossa pariskunnassa oli yksi lahjakas ja hauska koomikko. Se oli Niina. Aku on lähinnä lapsellinen lötkö, alapäävitsien jankkaaja.

Vierailija
125/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin heistä molemmista paljon, harrastan yhtä huonoa huumoria kuin he ja olen surullinen heidän erostaan, lähinnä lasten vuoksi. Muuten on ihan fine erota, kunhan ei lapsia riepotella vaihtuvien tyttisten/poikkisten mukaan.

Vierailija
126/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku julkkispari eroaa, täällä on ketju jossa haukutaan kumpikin osapuoli, arvellaan jompaa kumpaa tai molempia homoksi/lesboksi/bi:ksi, mollataan molempien uraa/tuotantoa ja ulkonäköä ja ilmoitetaan että eivät alunperinkään sopineet toisilleen ja että kumma kun liitto niinkin kauan kesti. Lisäksi ollaan tietävinään mistä ero johtui ja millainen kumppani eroavilla on seuraavana ja milloin tämä tapahtuu.

Niin? Aku Hirviniemi ON bi-seksuaali, eron syytä vaimoonsa en lähde edes arvelemaan. Tämä on keskustelupalsta jossa asioita puidaan. Yllättikö? Kyseessä kuitenkin julkisuuden henkilöt.

Uskon tuon Akun biseksuaalisuuden sitten, kun siitä on joku todiste. Keskustelupalstojen epämääräiset heitot eivät ole sellaisia.

Ilmeisesti sinulla ei ole lainkaan homo/bitutkaa? Omani on aina piipannut Akun kohdalla. Joistain vain näkee, Katajasta vielä selvemmin.

Vierailija
127/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä se Akin Chris Cornell -päivitys oli? En näe ainakaan Instassa enkä Twitterissä.

Vierailija
128/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin heistä molemmista paljon, harrastan yhtä huonoa huumoria kuin he ja olen surullinen heidän erostaan, lähinnä lasten vuoksi. Muuten on ihan fine erota, kunhan ei lapsia riepotella vaihtuvien tyttisten/poikkisten mukaan.

Meinaatko että 17vuotta liitossa elänyt olisi sen luontoinen.

Vierailija
129/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina pääsi julkisuuteen Akun kautta ja loi uran Akun kautta, muuten kukaan ei olisi hänestä kiinnostunut.

Ja niin kuin näissä tilanteissa usein käy, sitten kun hyöty on saatu, se alkaa tuntua ihan omalta ansiolta ja tulee se “siis tää suhde on alkanut sillai niinku jotenkin ahdistaa mua”.

Mä olen Akun ikäinen ja ainakin tuntuu, että Niina on ollut kaikenlaisissa ohjelmissa niin kauan kuin muistan ja Aku vasta paljon myöhemmin. En tosin ole asunut Suomessa vuosiin joten nykyään Aku saattaa olla paljon tunnetumpi Putouksen (?) takia.

Vierailija
130/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yllättäen tämä siivellä elänyt osapuoli on yleensä nainen. Ja sitten vain kuppaamaan seuraavaa ukkoa.

Varmaan melko korkeat tulot molemmilla osapuolilla.

Muutama vuosi sitten molemmilla verotulot yli 90 tonnia.

Vierailija
131/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoja sitten jo sanoivat naimisiinmenosta, että tuntuu liian pysyvästä ratkaisulta. Joten eiköhän molemmat halunneet "pitää takaportin auki". Eivät vaikuttaneet muutenkaan kovin uskollisilta toisilleen... Lapsia kuitenkin tekivät ja olivat noin pitkään yhdessä, joten kai siinä jotain kuitenkin on ollutkin. En tiedä kun ei ole kokemusta siitä, et olisi ollut noin nuoresta jonkun kanssa yhdessä

Vierailija
132/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn nyt vasta keskusteluun mukaan. Onnittelut ap, olit nopeampi kuin esim. ip-lehdet, joten mitä päättelemme tästä..kyllä av tietää!

Vierailija
133/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tiesi Lahtisesta mitään ennen kuin Aku löi läpi? Oisko Niina nyt "villiintynyt", kun on itsekin päässyt pinnalle? Alkuun tykkäsin hänestäkin, mutta nykyään välillä ärsyttää. Akusta olen tykännyt aina ja osaa kyllä näytellä muutakin kuin koomisia rooleja. Niina en ole nähnyt kuin Siskonpedissä ja läpänheitto -ohjelmissa, joten hänen oikeista näyttelijäntaidoistaan ei ole mitään tietoa.

Vierailija
134/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Akun ikäinen ja ainakin tuntuu, että Niina on ollut kaikenlaisissa ohjelmissa niin kauan kuin muistan ja Aku vasta paljon myöhemmin. En tosin ole asunut Suomessa vuosiin joten nykyään Aku saattaa olla paljon tunnetumpi Putouksen (?) takia.

Kyllä se Aku oli tunnetumpi ensin. Niina tuli esille vasta, kun Aku oli tuttu jo Putouksesta.

Vierailija
135/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin missä se Akin Chris Cornell -päivitys oli? En näe ainakaan Instassa enkä Twitterissä.

Ole hyvä

http://www.is.fi/viihde/art-2000005221690.html

Vierailija
136/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin sörkkiä toisten eroja? Avioero on aina surullinen juttu ja tällaisessa mediamylläkässä vielä pahempaa. Tuollaiset "se on varmaan homo"/"ihme kun tollaseen vanhaan naiseen tyytyi"-kommentit ovat todella epäkypsää aikuisilta (?) ihmisiltä. 

Joka tapauksessa toivottavasti Aku ja Niina hoitavat asiat hyvin ja lapsetkaan eivät kärsi tilanteesta liikaa. Antakaa ihmisten olla.

Vierailija
137/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo bi/home vatkaaminen...mitä helvetin väliä sillä on sen kanssa kuinka hyvä/huono joku on jossain asiassa.

Vierailija
138/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauniit lapsennimet kertovat jotain ihmisistä. Ajatelkaa jos heidän tyttärensä olisivat nimeltään Jade ja Jadessa. -D

Vierailija
139/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte kattonut HHU ta, niin sillon kun Aku oli Putouksen takia tosi suosittu niin joka HHU jaksossa Niina mainitsi nimeltä Akun, ja positiivisessa mielessä, useampaankin kertaan ja silloin tajusin, että tää on sen vaimo. No, nyt kun aikaa on kulunut, niin eipä tämä rouva oo Akua nimeltä maininnut enää, nyt monessa jaksossa mainitsee, miten miehet on paskoja ja ryyppää vaan ym negatiivistä. Niin siitä vähän rivienvälistä tulkitsin, että ei taida pariskunnalla kovin hyvin mennä, kun kommentit noin on muuttuneet. Ja Vino showta kun joskus katselin, Niina ja ero istui sylikkäin tai muuten kiinni toisissaan useinkin. Eli ei ero ollut mikään jättiyllätys.

Vierailija
140/218 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina kaunis ja hulvaton, komedienne. Aku no ei paha hänkään.