Erottiin narsistimiehen kanssa, hän palasi takaisin exänsä luo
Ja esittää tälle nyt muuttunutta miestä, kuten minullekin. Hän on kuulemma (jälleen) oppinut virheistään ja on saanut ilmeisesti nyt sitten exänsä uskomaan että mies on tätä nykyä jotenkin valaistunut, väkivallaton, ihana unelmien prinssi :D
Ihan perus narsistin uhrihan tuo exänsä on.
Vai voiko narsisti muka yhtäkkiä parantua niin päättäessään?
Kommentit (11)
Provo.
Narsistista ei erota. Narsisti eroaa.
Joko sun ex ei ole narsisti tai et kehtaa myöntää että hän jätti sut.
Ei narsisti parane. "Muuttunut mies" on yksi narsistin tavasta saada kohde koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Miten otsikosta ilmeni kumpi eron alulle laittoi? Erohan sen on molemmille, jätti sitten kumpi tahansa.
Milläköhän psykologisella pätevyydellä tämä narsistin diagnoosi on annettu?
Mä tapailin narsistia puoli vuotta. Asui samalla paikkakunnalla kanssani. Viikonloppuisin teki kuulemma toista työtä eri paikkakunnalla ja näin ollen ei siis nähty koskaan silloin. Lopulta selvisi että ukolla oli vaimo ja lapset toisella paikkakunnalla. Oli hommannut kakkosasunnon ihan vain jotta voi elää kaksoiselämää.
Olkaa tarkkana siskot, näitä äijänkäppyröitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
kyllä narsistista erotaan, helppoa se ei ole ja kalliiksi tulee + kaikki lentävät apinat show eron jälkeen. Muille toki narsisti kertoo, että hän lähti koska toinen oli sekopää. Mutta joo ap, pysy vahvana. Toisaalta harmi narskun exän osalta että meni taas lankaan, toisaalta uusi ero lienee helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit ollut siinä suhteessa, et epäilisi hetkeäkään. Eli vainoharhoissaan, syytti minua kaikesta sellaisesta mitä en ole tehnyt, käytti lyömäaseenaan hänelle kertomiani asioita, raivosi, kävi käsiksi, rikkoi vaatteitani, väänsi raajojani, tukisti, paiskoi seinille, häiritsi nukkumistani kaikin tavoin, repi sängystä ylös neljän aikaan aamuyöstä, välillä suitsutti rakkauttaan, sanoi asioita ja kun myöhemmin otin ne esille, hän väitti ettei ole ikinä niin sanonut, vaan minä olen sairas, muistamaton, psykopaatti, tunnevammainen, manipuloija, patologinen valehtelija, petturi jne.
Jatkanko listaa?
Tarvitseeko kukaan enää tällaisten jälkeen lääketieteellistä tutkimusta todisteeksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit ollut siinä suhteessa, et epäilisi hetkeäkään. Eli vainoharhoissaan, syytti minua kaikesta sellaisesta mitä en ole tehnyt, käytti lyömäaseenaan hänelle kertomiani asioita, raivosi, kävi käsiksi, rikkoi vaatteitani, väänsi raajojani, tukisti, paiskoi seinille, häiritsi nukkumistani kaikin tavoin, repi sängystä ylös neljän aikaan aamuyöstä, välillä suitsutti rakkauttaan, sanoi asioita ja kun myöhemmin otin ne esille, hän väitti ettei ole ikinä niin sanonut, vaan minä olen sairas, muistamaton, psykopaatti, tunnevammainen, manipuloija, patologinen valehtelija, petturi jne.
Jatkanko listaa?
Tarvitseeko kukaan enää tällaisten jälkeen lääketieteellistä tutkimusta todisteeksi?
Ap
Ja tämä kaikki alkoi tapahtua vasta kun aloin laittaa kapuloita rattaisiin. Aluksi oli aivan ihana, puhuttiin unelmistamme, ja ihme ja kumma kerrottuani omista haaveistani miehellä oli samat haaveet. Tämän jälkeen hän maalaili jo pilvilinnoja tulevaisuudestamme. Sitten alkoi rahan pumppaaminen. Niin kauan kuin minä maksoin hänelle lähes kaiken, kaikki oli kohtalaisen hyvin. Kun aloin saada tarpeekseni, univelka kasvoi, olin jatkuvasti stressaantunut ja aivosumussa, helvetti alkoi. Minä olin kaikkeen pahaan syyllinen, minä tuhosin hänen elämänsä. En ollut kykenevä mihinkään järjelliseen ajatteluun.
Muutin pois, mies yritti edelleen hyötyä minusta. En antanut hänelle enää mitään mistä hän hyötyisi, ja mies häipyi. Itki perään kuitenkin ja syytti samalla minua siitä, että Minä olin se joka pilasi kaiken.
Ap
Sinä otat uuden narsisti miehen koska valitset miehen ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Sinä otat uuden narsisti miehen koska valitset miehen ulkonäön perusteella.
Narsistimies ei useinkaan ole se komistus, jota naiset ihastelevat vaan jopa hieman epämiellyttävän näköinen, mutta joka hurmaakin toisen käytöksellään. Aluksi. Lopputulos on perhehelvettiä.
Ei voi. Narsisti ei ymmärrä olevansa sairas. Ap , sinun sijassasi olisin kiitollinen että olet päässyt narsistista eroon. Jatka omaa elämääsi ja unohda mies.