Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi lapsi oksentaa, pitääkö mun nyt perua esikoisen yo-juhlat?!?

Vierailija
03.06.2017 |

Vai voisiko lapsi sairastaa omassa huoneessaan eikä tulisi sieltä juhlien aikana muutoin kuin vessan tms. Voi meiltä meni niin paljon rahaa näiden juhlien järjestämiseen että surettaa jos nyt jouduttaisiin perumaan!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Jos kyseessä on Norovirus, se tarttuu aivan varmasti kaikkiin, jotka teille tulevat. Siinä ei auta että pysyy omassa huoneessaan, tai käytää omaa vessaa. Norovirus on elinvoimainen, ja säilyy eteenkin pehmeillä pinnoilla hengissä pitkään. Koko asuntonne on viruksen saastuttama, ja myös te muut perheenjäsenet myös. Sinuna laittaisin lapun luukulle, sillä on edesvastuutonta levittää vatsatautia ihmisille. Jotkut eivät yksinkertaisesti kehtaa kieltäytyä, vaikka asiasta ilmoittaisittekin. Kukaan ei tuossa tilanteessa takuulla harmistu, ja ymmärtää varmasti perumisen syy. Ei ne juhlat teille maksa yhtään sen enempää, vaikka ne peruisittekin! Ajatteles nyt että menisit ravintolaan, ja siellä olisi lappu ovella Norovirusta, tervetuloa syömään omalla vastuullanne! Tuollainen ravintola suljettaisiin välittämästi terveysviranomaisten toimesta!

On tosiaan jopa hengenvaarallinen pikkuvauvoille ja vanhuksille, lisäksi.

Vierailija
82/85 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ikinä ollut noroa, välillä on ollut ripulia ja joskus oksentanut mutta töihin oon mennyt. Enkä oo mainostanut että kummastakin päästä tuli. Eikä oo koskaan ollut seuraavana päivänä moista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei lahjat se pääasia olekaan, niin harmi juhlakalun puolesta jos juhlat peruuntuvat, ylioppilasjuhlista kun saattaa saada lahjaksi satoja euroja.

Vierailija
84/85 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuinka toimit ja miten lapsen vointi vaikutti?

Vierailija
85/85 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sairastuiko vieraat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä