Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinki!! Muilla käynyt niitä pelastakaa lapset ryn tyyppejä ovella?

Vierailija
02.06.2017 |

Anteeksi mutta helkkarin huonosti toimivat vaikka hyvällä asialla toivottavasti ovat.
Tänään soi ovikello, en odottanut ketään, lähinnä mietin, että miten on joku turhantoimittaja päässyt rappuun. Avasin oven ja tämä lähettiläs alkaa heti paasaamaan. Ei esitellyt esim itseään tai kysynyt saako häiritä. Tää asettaa mahdollisen lahjoittajan vähän paskaan tilanteeseen. Mullakin oli tilanne päällä lasten kanssa ja en ehtinyt sanoa mitään, että nyt ei käy. En saanut siltä paasaamiselta suun vuoroa kommentoida mitään. Lopulta sanoin vaan "ei kiitos" ja suljin oven... Mulla jäi tosta itselleni kuitenkin vähän paha mieli. Jos ois suinkin ollut aikaa olisin kuunnellut asian loppuun tai jos multa olis kysytty, että saako häiritä pari minuuttia, niin oisin sentään voinut kohteliaasti ilmottaa, että huono hetki, en voi jättää ruokailevia taaperoa ja vauvaa valvomatta. Nyt jouduin vaan törkeästi läväyttämään oven kiinni. Ohan toi noloakin.
Onks näitä käyny muiden ovilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spr: n kerjäläiset kävi eilen. Eikös tommonen ole kielletty.

Sanoin kiitos ei.

Vierailija
2/2 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa oon kyllä kadulla näihin törmänny mutta mun mielestä toi ovelta ovelle kerjääminen on tökeröä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla