Joku vieraani on varastanut vessan lääkekaapista rahoittavia lääkkeitäni enkä tiedä kuka. Voinko tehdä mitään?!
Voi helkkari! Ahdistukseni on ajoittain todella pahaa, mutta nyt on ollut terapian puremisen myötä pitkään vähän parempi kausi. Siispä en ole tarvinnut rauhoittaviani kuukauteen. Nyt tänä iltana tarvitsisin niitä, koska ahdistaa niin hirveästi, etten meinaa henkeä saada, mutta joku vieraani on vienyt JOKA IKISEN! Luonani käy lukuisia kavereita ja sukulaisiakin enkä uskoisi tätä kenestäkään! Mitä voin tehdä? Uskooko poliisi? Saanko uudet lääkkeet tilalle? Apua. :'(
En säilytä enää ikinä mitään lääkkeitä lukottomassa kaapissa, se on varmaa! Jos tästä selviän..
Kommentit (23)
Lääkkeitä nyt ei kannata muutenkaan säilyttää vessassa. Laita lääkkeesi varmaan talteen mistä katala varaskaveri ei niitä löydä.Ja lappu vessan lääkekaappin: Ähäkutti !
(Ja nyt huvitun siitä, että koska ahdistuslääkkeet on varastettu, niin siitä aiheutuu ahdistusta... Onhan se melko hassu tilanne)
((Mutta toivon tietenkin olon parantumista))
Quuhyty2 kirjoitti:
Jatko-ohje:
Nyt kun sinulla on tyhjä purkki, niin täytät sen tehokkailla ulostuslääkkeillä ja laitat takaisin samaan paikkaan.
Olin tulossa kirjoittamaan aivan samaa!
Toinen vaihtoehto on nukahtamislääkkeet.
Tämä nyt on sitä tavallisinta materiaalia, joka lääkeriippuvainen auhoittavia lääkkeitä uusiessaan sanoo: joku varasti lääkkeet, tarvitsen uuden reseptin. Kas kun ei pudonneet vessanpönttöön, sinne tahtoo aina pudota ne rauhoittavat ja unilääkkeet, mutta jostain syystä ei koskaan verenpaine- ja sokerilääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Quuhyty2 kirjoitti:
Jatko-ohje:
Nyt kun sinulla on tyhjä purkki, niin täytät sen tehokkailla ulostuslääkkeillä ja laitat takaisin samaan paikkaan.
Olin tulossa kirjoittamaan aivan samaa!
Toinen vaihtoehto on nukahtamislääkkeet.
Noitahan voisi pakata samaan kapseliin.
Vai onko jo liian ilkeä temppu.
No, jos ei ole autoileva tyyppi, niin nukahtamislääkkestä ei ole suurempaa vaaraa, mutta autoileville niitä ei uskalla ujuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeitä nyt ei kannata muutenkaan säilyttää vessassa. Laita lääkkeesi varmaan talteen mistä katala varaskaveri ei niitä löydä.Ja lappu vessan lääkekaappin: Ähäkutti !
Järjestä ansa. Jätä vessankaappiin rauhoittavien tilalle laksatiivejä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutkii jokaisen ilmoitetun rikoksen, rikosilmoituksen voit tehdä maanantaina asenalla tai ehkä jo tänään netissä, mutta asia ei tänään etene mihinkään. Sillä ei ole rikosilmoitusta tehdessä mitään väliä uskotaanko sinua. Poliisit eivät annan sinulle lääkkeitä.
Päivystyksestä voisit varmaan saada reseptin ja sitten päivystävään apteekkiin ostoksille.
Tein pyörän varkaudesta rikosilmoituksen ja poliisi "tutki" eli lähetti pikimmiten kirjeenjossa luki, että asian tutkinta on lopetettu. En usko että tämänkään luokan rikos poliisia kiinnostaa. Ennemmin varmaan epäilevät ap:ta, että yrittää uusia "huumelääkkeitään" liian aikaisin
Hetkinen muuten...
Huumeporukoillehan olisi yleisemminkin hauska jekku laittaa noita ulostuslääkepurkkeja sopiville kokoontumispaikoille.
Jos löytyy ruiskuja maastosta, niin sitten vain "unohtaa" ansapurkin lähistölle.
Siitä riittää sille porukalle ikimuistoista riemua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on sitä tavallisinta materiaalia, joka lääkeriippuvainen auhoittavia lääkkeitä uusiessaan sanoo: joku varasti lääkkeet, tarvitsen uuden reseptin. Kas kun ei pudonneet vessanpönttöön, sinne tahtoo aina pudota ne rauhoittavat ja unilääkkeet, mutta jostain syystä ei koskaan verenpaine- ja sokerilääkkeet.
No tätä juuri pelkään, etenkin kun en tiedä varasta! En tahtoisi lähteä päivystykseen naurunalaiseksi ja pahimmassa tapauksessa syytettynä väärinkäyttäjäksi. Miten voi joku läheinen tehdä minulle näin ilkeän tempun, kun varmasti tietävät, miten kovasti tarvitsen lääkkeitäni?!
Eikä minua kiinnosta nyt mitkään kostotoimet, koska ne eivät tuo lääkkeitäni takaisin. Sen sijaan tahtoisin tietää onko joku vastaavaan kokenut saanut uudet lääkkeet ilman väärinkäyttäjäksi syyttelyä vaan on uskottu varkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutkii jokaisen ilmoitetun rikoksen, rikosilmoituksen voit tehdä maanantaina asenalla tai ehkä jo tänään netissä, mutta asia ei tänään etene mihinkään. Sillä ei ole rikosilmoitusta tehdessä mitään väliä uskotaanko sinua. Poliisit eivät annan sinulle lääkkeitä.
Päivystyksestä voisit varmaan saada reseptin ja sitten päivystävään apteekkiin ostoksille.
Tein pyörän varkaudesta rikosilmoituksen ja poliisi "tutki" eli lähetti pikimmiten kirjeenjossa luki, että asian tutkinta on lopetettu. En usko että tämänkään luokan rikos poliisia kiinnostaa. Ennemmin varmaan epäilevät ap:ta, että yrittää uusia "huumelääkkeitään" liian aikaisin
Lähinnä tarkoitus oli vain vakuutella ap:lle että kaikki ilmoitukset otetaan vastaan. Ei tietenkään kympin lääkkeiden tai parin satasen fillarin takia mitään oikeaa tutkimusta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä minua kiinnosta nyt mitkään kostotoimet, koska ne eivät tuo lääkkeitäni takaisin. Sen sijaan tahtoisin tietää onko joku vastaavaan kokenut saanut uudet lääkkeet ilman väärinkäyttäjäksi syyttelyä vaan on uskottu varkaus?
Voithan kokeilla. Itselleni aikoinaan lääkäri totesi, ettei kirjoita enää jatkossakaan bentsoja, koska hänen kirjoittamansa lääkkeet olivat kauttani päätyneet pimeille markkinoille. Taisi kyllä epäillä koko varkaustarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kosto, vaan rikoksen selvittämiseen käytettävä tekniikka.
Syyllisen löytäminen on helppoa, jos hänelle tulee yllättäen äkillinen ripuli.
Quuhyty2 kirjoitti:
Hetkinen muuten...
Huumeporukoillehan olisi yleisemminkin hauska jekku laittaa noita ulostuslääkepurkkeja sopiville kokoontumispaikoille.
Jos löytyy ruiskuja maastosta, niin sitten vain "unohtaa" ansapurkin lähistölle.
Siitä riittää sille porukalle ikimuistoista riemua.
Kyllä huumeveikot tietävät tasantarkkaan miltä heidän himoitsemansa lääkkeet näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Mä sain pitää 'pyjamasynttärit' kun täytin 13 vuotta 80-luvun alussa. Eli mulla oli 8 samanikäistä tyttöä yökylässä. Isä huomasi jo aamulla että kaikki hänen sydän-ja verenpainelääkkeet oli kadonnut kylpyhuoneen kaapista. Kylpyhuoneessa oli vain avonaiset paketit. Osa vieraistakin oli vielä silloin meillä.
Äiti säikähti enemmän että joku oikeasti syö ne ja voi käydä huonosti. Äiti soitti kaikkien vanhemmat läpi varoittaakseen huolestuttavasta tilanteesta. Yhtä lukuunottamatta kaikki suhtautuivat asiallisesti. Tämä yksi perhe sai hepulin että miten lapsiperheen kotona voidaan säilyttää lääkkeitä ilman kassakaappia. Mä olin itse kuudennen luokan keväällä niin lapsellinen etten ollut edes olutta maistanut, sekakäytöstä nyt puhumattakaan. Tuntui ja tuntuu jotenkin uskomattomalta että joku mun kavereista on voinut varastaa meiltä kotoa. Koskaan ei selvinnyt kuka lääkkeet vei, mutta ei tullut myöskään viestiä että jollekin olisi käynyt huonosti.
En tiedä miten isän lääkäri suhtautui, mua haukuttiin vähän aikaa koulussa kantelupukiksi. Vaikka isä kyllä huomasi kadonneet lääkkeet ihan itse. Silloin mua nolotti että isä oli niin vanha että hänellä oli sydänlääkkeet, myöhemmin vasta tajunnut että ei 27-vuotiaana isäksi tullut niin hirveän vanha ollut. Myöhemmin isälle tehtiin rytminsiirtoja sairaalassa ja hän sai tahdistiminen. Isäni kuoli 61-vuotiaana sydänongelmiin.
RAHOITTAVIA lääkkeitä voisi monikin haluta...
Pelkää puppuahan tämä tietysti on, niin kuin moni muukin aloitus tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu potilas-lääkärisuhteesta. Jos kerran tapahtuu, niin jos olet muuten uskottavasti tarpeessa, etkä anna väärinkäyttäjäviboja niin ehkä ei ongelmaa.