Omituisin lähtökohta, josta ystävyytesi johonkin on alkanut?
En nyt tiedä miten omituinen tämä oikeasti on, mutta suhde nykyisen mieheni kanssa alkoi hänen ollessaan edelleen naimisissa. Liitto oli kyllä jo huonossa jamassa, mutta lopulta ero oli hyvin riitaisa ja asioita vietiin jopa oikeuteen. Muutaman vuoden päästä päädyimme viettämään iltaa miehen exän kanssa ja huomasimme tulevamme todella hyvin juttuun. Aloimme tavata säännöllisesti ja vanhat kaunat alkoivat pikkuhiljaa unohtua. Nykyään olemme lähes sydänystäviä ja lisäksi olen tämän exän nuorimman lapsen kummi. Jostain syystä klikkasi vain todella hyvin yhteen, vaikka lähtökohdat olivatkin täysin päinvastaiset. Kertokaa lisää tällaisia, omia tai ulkopuolisten!
Kommentit (2)
Olin tulossa työkaverin kanssa Suomeen Finnjetillä v 94 ja olimme riidelleet koko illan. Baarissa tapasimme samanikäisen pariskunnan joiden kanssa vietettiin iltaa. Oli kivaa mutta emme sopineet matkan jälkeen tapaamisista tms.
1,5v myöhemmin nainen laittoi viestiä että on eronnut ko poikaystävästä ja asui nykyisen miehensä kanssa Bangkokissa (molemmat töissä siellä). Vaihdoimme muutaman viestin ja parin päivän kuluttua olin matkalla heidän luokseen:) Loma oli hauska ja viestittely jatkui harvakseltaan tuon tapaamisen jälkeen. Tapasimme pari - kolme kertaa seuraavien 15v aikana, he muuttivat Eurooppaan ja tuli somet yms joten yhteydenpito tuli helpommaksi.
Edelleenkään emme pidä yhteyttä edes kuukausittain mutta kumpikin tuntee toisen olevan kuin sisko! Jollain tasolla olemme tosi rakkaita ja läheisiä toisillemme:D
Noin 10 vuotta sitten rupesin kirjoittelemaan aika randomisti yhdelle kansainväliselle keskustelupalstalle. Siellä oli yksi keskustelija joka minusta tuntui jotenkin todella mukavalta ja erilaiselta kuin kaikki muut, vaikkemme palstalla mitenkään hengailleet erityisesti samoissa langoissa eikä kumpikaan osoittanut sen suurempaa mielenkiintoa toiseen kuin muihinkaan.
En tee tutustumisalotteita ihmisiin netissä, ajattelin vain, että harmi kun en koskaan saa tilaisuutta tuntea häntä.
Tyyppi sitten kuoletti nikkinsä jossain vaiheessa ja hävisi pariksi kolmeksi vuodeksi, mutta palasi takaisin uudella nikillä, enkä ollut varma onko hän sama kirjoittaja (taaskaan en tietysti kysynyt) kunnes hän laittoi minulle yksityisviestin ja kertoi olevansa entinen kirjoittaja x . Siitä alkoi pikku hiljaa viestinvaihto, ja siitä noin vuoden jälkeen meillä oli työkomennuksen vuoksi mahdollisuus tutustua pidemmällä aikavälillä kasvotusten, vaikka asumme melko vastakkaisilla puolilla maapalloa. Tutustuimme toisiimme paremmin ja tosiaan olemme hyvin samanlaisia ihmisinä, vaikka harrastuksemme, musiikkimakumme, elämäntilanteemme ym. ovat hyvin erilaiset. On vaan jokin kaikkea tuota syvempi yhteys jota ei voi selittää. Romantiikkaa meillä ole ollut missään vaiheessa, ja hän onkin ensimmäinen aikuisena tapaamani miespuolinen ihminen joka on pysynyt elämässäni ilman keskinäistä kiinnostusta, parisuhteita meillä on ollut tahoillamme mutta ne eivät ole järkyttäneet ystävyyttämme.