Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tulossa eikä mies halua muuttaa yhteen

Vierailija
01.06.2017 |

Vauva siis vahingossa matkalla eikä poikaystävä halua asua kanssani mutta haluaisi jatkaa seurustelua ? Tuntuu että haluaisi että olen hänen ja hän voi käydä kylässä milloin huvittaa kuitenkaan sitoutumatta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista ei voi pakottaa. Sinun pitää alkaa henkisesti valmistuatua yksinhuoltajuuteen. Onnea vauvasta! Minäkään en olisi pystynyt aborttiin, jos olisi vahinko sattunut: olisin pitänyt vauvan, kuten sinäkin. Naiset on aina tässä maailmassa vastuunsa kantaneet ja lapset kasvattaneet: kyllä sinäkin siihen pystyt. Naiset on vahvoja ja upeita!

Lähde muualle jauhamaan tuota feminististä mielisairauttasi. 

Vierailija
22/23 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun pitää kirjoittaa kokemuksesta. Lähtökohtaisesti jos aiot pitää lapsen,mieti oikeesti oletko kohtuullisen hyvä ja riittävän toimeentuleva ihan itsellisesti? Ketään ei voi pakottaa isäksi, sekin on asia mitä pitää ihan itse haluta. Ehkäisytapaturmia sattuu niin minullekin. Jos toinen haluaa isyyttä, niin sehän on hyvä juttu asuittepa yhdessä tai ette. Ja aborttikin on ihan hyvä teko, jos epäröit jaksamistasi yksin.

Ehkä olin kirjoittajaa vanhempi, mutta elämä tyttäreni kanssa oli hienoa aikaa yksinkin. Myöhemmin avioiduin ja tuli sisaruksiakin. Elämäntilanne ja sun omat voimavarat on tärkeitä, keskity niiden arviointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako mies pitää lapsen vai päätitkö sinä sen?

Päätin pitää. Eikä minun kanssani todellakaan tarvitse asua tai olla, jos ei halua. Mutta aborttia en voi edes ajatella. Mutta en voi jäädä elämään näinkään että mulla vauva ja hän menee menojaan

Kyllä se noin menee koska mies ei halua isäksi  ja joutuu nyt sinun itsekkyytesi takia maksamaan 18+ vuotta ruokkoja.

Eli mies menee, sä olet vauvan kanssa yksin ja that's it. Oisit käyttänyt a) ehkäisyä b) järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän