Vauva tulossa eikä mies halua muuttaa yhteen
Vauva siis vahingossa matkalla eikä poikaystävä halua asua kanssani mutta haluaisi jatkaa seurustelua ? Tuntuu että haluaisi että olen hänen ja hän voi käydä kylässä milloin huvittaa kuitenkaan sitoutumatta?
Kommentit (23)
Nyt mun pitää kirjoittaa kokemuksesta. Lähtökohtaisesti jos aiot pitää lapsen,mieti oikeesti oletko kohtuullisen hyvä ja riittävän toimeentuleva ihan itsellisesti? Ketään ei voi pakottaa isäksi, sekin on asia mitä pitää ihan itse haluta. Ehkäisytapaturmia sattuu niin minullekin. Jos toinen haluaa isyyttä, niin sehän on hyvä juttu asuittepa yhdessä tai ette. Ja aborttikin on ihan hyvä teko, jos epäröit jaksamistasi yksin.
Ehkä olin kirjoittajaa vanhempi, mutta elämä tyttäreni kanssa oli hienoa aikaa yksinkin. Myöhemmin avioiduin ja tuli sisaruksiakin. Elämäntilanne ja sun omat voimavarat on tärkeitä, keskity niiden arviointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako mies pitää lapsen vai päätitkö sinä sen?
Päätin pitää. Eikä minun kanssani todellakaan tarvitse asua tai olla, jos ei halua. Mutta aborttia en voi edes ajatella. Mutta en voi jäädä elämään näinkään että mulla vauva ja hän menee menojaan
Kyllä se noin menee koska mies ei halua isäksi ja joutuu nyt sinun itsekkyytesi takia maksamaan 18+ vuotta ruokkoja.
Eli mies menee, sä olet vauvan kanssa yksin ja that's it. Oisit käyttänyt a) ehkäisyä b) järkeä.
Lähde muualle jauhamaan tuota feminististä mielisairauttasi.