Vauva tulossa eikä mies halua muuttaa yhteen
Vauva siis vahingossa matkalla eikä poikaystävä halua asua kanssani mutta haluaisi jatkaa seurustelua ? Tuntuu että haluaisi että olen hänen ja hän voi käydä kylässä milloin huvittaa kuitenkaan sitoutumatta?
Kommentit (23)
Ei kiinnosta poikaa kotileikit...jos pidät lapsen, älä päästä luistamaan vastuutaan. Vapaaehtoisesti tuollainen tyyppi ei sitä kanna.
Haluaako mies pitää lapsen vai päätitkö sinä sen?
Vierailija kirjoitti:
Ei isyys edellytä asumista saman katon alla lapsen äidin kanssa.
Eipä niin mutta jos muka tosissaan rakastaa ja kutsuu itseään poikaystäväksi ja haluaisi olla sitä vielä tulevaisuudessakin niin pystyykö tollasta ottaa tosissaan? En usko et toimii
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kantaa vastuuta, jos toinen esim jättänyt pillerit syömättä.Elarit riittää epärehellisyydestä.
Toki. Nekin ovat vastuun kantamista.
Vierailija kirjoitti:
Päätin pitää. Eikä minun kanssani todellakaan tarvitse asua tai olla, jos ei halua. Mutta aborttia en voi edes ajatella. Mutta en voi jäädä elämään näinkään että mulla vauva ja hän menee menojaan
Ei teidän tarvitse yhteen muuttaa. Vauva voi asua myös isänsä luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätin pitää. Eikä minun kanssani todellakaan tarvitse asua tai olla, jos ei halua. Mutta aborttia en voi edes ajatella. Mutta en voi jäädä elämään näinkään että mulla vauva ja hän menee menojaan
Eli pakotat siis hänet isäksi?
Yhdessä asuminen ei kiinnosta, pimppi kyllä kiinnostaa, mutta se oleellisin; kiinnostaako olla isä tulevalle lapselle? Jos edes isänä oleminen ei kiinnosta, kannattaako tuollaista mulkeroa roikuttaa perässä, edes lapsen takia?
Mielestäni päätöksesi on huono kannaltasi sekä lapsen kannalta. Sinä jäät nuorena nalkkiin yksin lapsen kanssa ja herra menee menojaan. Ei se ala edes vierailla sun luona sitten kun asuntosi on täynnä vauvanhuutoa ja kakkavaippaa. Eikä tuosta hemmosta ole isäksi lapselle, ellei tokene. Veikkaan ettei saa edes elareita kokoon, saati että olisi läsnä lapsen elämässä.
Puhu häneen kanssaan yhteishuoltajuudesta ja katso miten suu pannaan. Voit vielä päätyä abortiin, jos aikaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin mutta jos muka tosissaan rakastaa ja kutsuu itseään poikaystäväksi ja haluaisi olla sitä vielä tulevaisuudessakin niin pystyykö tollasta ottaa tosissaan? En usko et toimii
Ap käyttää termiä "poikaystävä", joten kyse lienee alle 30-vuotiaista. Mitä nuoremmasta on kyse, sitä todennäköisempää on, että sitoutuminen ja avoliitto ei ole ollut vielä lähivuosien suunnitelmissa. Ap ei myöskään kertonut, kuinka pitkään he ovat seurustelleet.
Minusta vahinkoraskaus on yksi huonoimmista syistä muuttaa yhteen, jos muuta syytä yhteenmuutolle ei tuolla hetkellä ole. Lapselle on paljon surullisempaa, kun toinen vanhempi joidenkin vuosien päästä muuttaa pois lapsen luuota kuin jos tämä vanhempi ei ole koskaan asunutkaan lapsen kanssa. Jos ap ja lapsen isä asuvat edelleen erillään, lapsen elämä ei siis kovin merkittävästi muuttuisi, vaikka ap ja mies jossain vaiheessa eroaisivatkin.
No mies haluaa kaikki tilanteen hyvät puolet eikä huonoja. Käy sun luona kun haluaa seksiä, leikkii hetken vauvan kanssa ja sittten sinä hoidat kaikki yövalvomiset ja otat muutenkin vastuun lapsesta. Älä suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ihminen ei mene asumaan toisen kanssa yhteen.
99% varmuudella tuokin suhde tulee loppumaan jossain vaiheessa joten on aivan älytöntä muuttaa yhteen.
ellieloveena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pakotat siis hänet isäksi?
AP on itsekäs ihminen
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kantaa vastuuta, jos toinen esim jättänyt pillerit syömättä.Elarit riittää epärehellisyydestä.
Miksi ei pitäisi kantaa vastuuta, jos on kerran jättänyt kortsun pois? Jättikö kenties tahallaan? Tai jos oli kortsu ja se petti, niin mistä tietää, että repes vahingossa?
Vahinkoraskaus on aika varma tapa saada nainen nalkkiin, varsinkin jos tietää, ettei toinen kykene tekemään aborttia.
Kuulostaa, ettei oikeasti halua lasta eikä isäksi, muussa tapauksessa haluaa tuon "rusinat pullasta" "Minkkis-isyyden", jossa saa edelleen keskittyä rauhassa omiin menoihinsa ja nukkua yönsä hyvin, mutta halutessaan kerätä ihailua osallistuvasta vanhemmuudesta vauvan kanssa ulkoillessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Terve Sami!
Toista ei voi pakottaa. Sinun pitää alkaa henkisesti valmistuatua yksinhuoltajuuteen. Onnea vauvasta! Minäkään en olisi pystynyt aborttiin, jos olisi vahinko sattunut: olisin pitänyt vauvan, kuten sinäkin. Naiset on aina tässä maailmassa vastuunsa kantaneet ja lapset kasvattaneet: kyllä sinäkin siihen pystyt. Naiset on vahvoja ja upeita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve Sami!
Sorry, mutta en ole Sami enkä kenenkään isäkään. Olen lasteni äiti.
Eikö se Tero vieläkään osaa käyttää kondomia!!