Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan niin että mitä isompi muna niin sitä narsistisempi mies?

Vierailija
01.06.2017 |

Oman kokemukseni mukaan näin voisi paljolti olla.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "tutkimuksella" ei hirveän laaja otanta, mutta ei tue ap:n väittämää :D

Vierailija
2/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, tai sitten mieheni on poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen joka on narsismin ruumiillistuma ja sillä on melko pieni penis. 

Vierailija
4/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miten mies voi tietää, että hänellä on iso. Itse en ainakaan ole koskaan omaani vertaillut kenekään toisen miehen vehkeeseen, joten ainoastaan naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä (seksuaalisesti) ja joilla on ollut muitakin suhteita, omaavat vertailutuloksia minun vehkeestäni. Heiltä en koskaan ole kysynyt ja vaikka olisinkin,olisko vastaus ollut totuuden mukainen. No, minua lähinnä onkin kiinnostanut seksi kokonaisuudessaan kaikkine mausteineen, enkä ole keskittynyt vehkeeni kokoon, mutta silti vastaan kysymykseen, että narsismilla ja vehkeen koolla on tuskin mitään yhteyttä, ainakaan tieteelisesti todistettua. :-)

Vierailija
5/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kaveripiirissäni on niin isomunainen mies että se on jo vitsi. Mies on leppoisa ja rento, ei lainkaan narsistinen. Eikä edes mikään naistenmies vaikka sillä vehkeellä varmasti olisi kysyntää.

Itse taas olen pienimunaisinen ja täys m*lkku. Jos omaisin samanlaisen vehkeen, panisin kaikkia naisia.

Vierailija
6/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin muna suhteessa ruumiin kokoon on kiivillä, jopa 25% emon painosta on munaa.

Vierailija
7/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten mielestä terve itsetunto vaikuttaa helposti narsismilta ja isomunaisille terve itsetunto kehkeytyy automaattisesti.

Sairas itsetunto taas aiheuttaa käänteistä narsismia ja sen takia pienimunaisetkin vaikuttavat petollisen narsistisilta.

Vierailija
8/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku yleensä just toisinpäin. Narsismi on kompensaatiota pieneen mulkkuun. Tarvitaan jatketta. Klassinen peniksenjatke-esimerkki on urheiluauto tms. pullistelu.

Vierailija
9/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku yleensä just toisinpäin. Narsismi on kompensaatiota pieneen mulkkuun. Tarvitaan jatketta. Klassinen peniksenjatke-esimerkki on urheiluauto tms. pullistelu.

Usein naiset kuitenkin kommentoivat, että pienimunaisilla on enemmän yritystä sängyssä. Ei kai toisen huomioon ottaminen ole narsistinen piirre?

Vierailija
10/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että iso penis on yleensä miehillä, joilla on korkea testosteronitaso. Nämä miehet ovat yleensä myös kohtalaisen jykeviä rakenteeltaan ja heillä on kusipäisiä luonteenpiirteitä. Joten veikkaisin, että on jotain yhteyttä, mutta niin moni muukin asia vaikuttaa. Ylipäänsä jo se vaikuttaa merkittävästi, että millainen suhde sinulla on johonkin ihmiseen. Sama ihminen on toiselle kusipää ja toiselle mitä miellyttävin. 

Vierailija
11/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miten mies voi tietää, että hänellä on iso. Itse en ainakaan ole koskaan omaani vertaillut kenekään toisen miehen vehkeeseen, joten ainoastaan naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä (seksuaalisesti) ja joilla on ollut muitakin suhteita, omaavat vertailutuloksia minun vehkeestäni. Heiltä en koskaan ole kysynyt ja vaikka olisinkin,olisko vastaus ollut totuuden mukainen. No, minua lähinnä onkin kiinnostanut seksi kokonaisuudessaan kaikkine mausteineen, enkä ole keskittynyt vehkeeni kokoon, mutta silti vastaan kysymykseen, että narsismilla ja vehkeen koolla on tuskin mitään yhteyttä, ainakaan tieteelisesti todistettua. :-)

Tämä taitaa olla totta, oma miehenikin oli ilmeisesti autuaan tietämätön koostaan verrattuna toisiin miehiin, luuli että vitsailin kun hämmästyin todella kun ekan kerran pääsin kosketuksiin miehen seisokkiin .

Eikä todellakaan ole lainkaan narsistinen tyyppi. :)

Vierailija
12/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, katso nyt vaikka Roope Salmista. Pienimunainen mies, mutta silti narsistinen m*lkku.

Vierailija
13/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaiset ainakin lukevat paljon munan koosta netistä ja tulevat tulokseen, että heillä on pieni. Isoille ei tule mieleen etsiä tietoa, koska naiset ovat olleet tyytyväisiä ja heillä ei siten ole mitään kompleksia munansa vuoksi. 

Toisaalta ihmettelen kyllä, jos on olemassa mies, joka ei ole koskaan mitannut kulliaan ja yrittänyt löytää tietoa, että onko tämä nyt iso, keskikokoinen vai pieni.

Vierailija
14/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaiset ainakin lukevat paljon munan koosta netistä ja tulevat tulokseen, että heillä on pieni. Isoille ei tule mieleen etsiä tietoa, koska naiset ovat olleet tyytyväisiä ja heillä ei siten ole mitään kompleksia munansa vuoksi. 

Toisaalta ihmettelen kyllä, jos on olemassa mies, joka ei ole koskaan mitannut kulliaan ja yrittänyt löytää tietoa, että onko tämä nyt iso, keskikokoinen vai pieni.

En ole mitannut, en halua tietää miten pieni se on.

Vierailija
15/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain isomunaiset mittailevat munaansa, miksi pienimunainen haluaisi todistaa olevasa pienimunainen?

Vierailija
16/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mittaaminen kerro vehkeen kokoa suhteessa muiden vehkeisiin ja sillä kuten sanoin, en ole omaani vertaillut.

Vierailija
17/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen testosteronimäärillä on vaikutusta kehitykseen, viriiliyteen, jaksamiseen jne..mutta peniksen kokoa määrittää eniten poikalasta odottavan äidin odotusaikaiset testosteroni määrät. Narsismi taas rakentuu pääosin lapsuuden kasvuympäristön vaikutuksista.

Vierailija
18/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen kyllä huomannut, että anaaliseksistä kieltäytyvät naiset ovat muita narsistisempia. Uskon tämän johtuvan siitä, että median luoma mielikuva alistumisesta ja pohjalle joutumisesta ei ole "arvon prinsessan" mieleen.

T:keskikokois munan omaava mies.

Vierailija
19/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi iso niin ottaisin kyllä siitä kaiken irti. Nauttisin suosiosta, kehuista, tuottamastani nautinnosta ja isolle penikselleni järjestettävistä vuosittaisista paraateista. Tekeekö tuo minusta narsistin?

Ei väliä. Minulla olisi iso muna.

Vierailija
20/38 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne Jari Sillanpää narsistinen? Minusta on hieman sellaisia piirteitä ainakin kameran läpi katsottuna. Jartsalla on myös iso muna, ainakin yli 20 cm ja paksu, olen nähnyt kuvia joita Siltsu lähetti yhdelle nuorelle homokaverilleni.