Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani saa neljännen lapsen ja kaikilla eri isä...

Vierailija
31.05.2017 |

Onnellinen perhetapahtuma jälleen tuttavani perheessä; taas raskaana. Nyt on neljäs mies ja neljäs lapsi tulossa. Kaikki lapset siis eri miehelle. En ymmärrä miksi niitä lapsia pitää tehdä aina kaikkien kanssa?! Ja sitten erotaan taas kun lapsi taaperoikäinen. Eikö voisi vain hyväksyä parisuhteen ilman uutta lasta etenkin jos molemmilla jo on sellaisia eikä ne suhteet ole toimineet?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin entisellä tutulla oli kolme lasta eri ukkojen kanssa. Nainen oli ylipainoinen ja pitkä,vyötärönympärykseksi sanoi minulle kerran 120cm ja pituutta yli 170cm kuten miehillä,iso jalka jne... Minun silmissä kuten miehet. Isoääninen, ei kiinnostanut maailmantapahtumat ei mikään. Laihdutus ja alapääasiat kailotti kaupassa. Koko ajan draamaa oli sillä miesten kanssa.

Mä olen taas n 160cm hoikka en polta,sivistyneet käytöstavat ja vaan yksi lapsi ja ollut jo pidempään yksin ja täysin selibaatissa.En taas ole miesten silmissä mitään.

Vierailija
42/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilla on eri isät niin ei siinä ole ajateltu lasten etua.

Miltä lapsesta tuntuu olla yleinen naurun aihe koulussa? Kun koulun päätäjäisiin tulee neljä isää ja yksi äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on 2017 ja monen lapsen yh-äiti herättää edelleen moraalisen paniikin ihmisissä.

Hän rikkoo perinteisiä arvoja ja tekee mitä haluaa - keskustelupalstalla hänet leimataan vähä-älyiseksi, likaiseksi, huolimattomaksi,

moraalittomaksi ja lapsensa onnettomiksi jotka muka häpeävät äitiään.

Kysymyksiä teille, äidin kivittäjät:

1. Häpeätkö sinä itse oma äitiäsi?

Miksi?

Häpeän. Äitini on itsekäs ja äidiksi epäsopiva persoona. Minut ja sisarukseni huostaanotettiin ollessamme lapsia.

2. Milloin äitiään kuuluu hävetä?

Samoista syistä kuin ketä tahansa muutakin. Äitiys ei anna mitään erivapauksia normaaleista käyttäytymissäännöistä.

3. Ovatko avioliitossa syntyneet lapset, joilla on sama isä jotenkin aateloituja avoliitto-lapsiin verrattuna?

Eivät ole.

4. Jos isällä on useita lapsia eri äitien kanssa, kuuluuko isää hävetä? Onko hänkin silloin vajaaälyinen ja moraaliton?

Ei tämä riipu mitenkään sukupuolesta. Jos aikuinen ihminen ei osaa huolehtia ehkäisystä ja määrittää lapsilukuaan todellisten resurssiensa pohjalta, kertoo tämä elämänhallinnan puutteesta sekä miesten että naisten kohdalla.

5. Jos joku ihminen todella on vähä-älyinen,

pitääkö häneltä ottaa ihmisoikeudet pois?

Ei.

6. Saako vähä-älyinen asua omassa kodissa ja kasvattaa omat lapsensa? Pitääkö vähä-älyiselle maksaa työstä palkkaa?

Saavat asua omassa kodissa. Lastenkasvatukseen voi tarjota tukea, mikäli se on tarpeen. Kaikesta työstä tulee maksaa palkkaa.

7. Pitäisikö rotuhygienia palauttaa Suomen terveydenhuoltoon? Onko se koskaan täältä poistunutkaan?

Ei tule palauttaa. On poistunut.

8. Oliko Tove Jansson moraaliton ja vajaaälyinen?

Ei ollut.

Vierailija
44/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea, rohkea nainen.

Ei hedelmällisyys ja rohkeus heittäytyä rakkauteen korreloi tyhmyyttä,

kauheita asenteita täällä.

Hän on varmasti onnellinen lastensa keskellä. Olen kateellinen, itse uskalsin tehdä vain yhden lapsen, senkin porvarillisesti naimisissa.

Samaa mieltä, hän on varmasti onnellinen lapsistaan. Ei saisi tuomita kaikkea omasta elämänpiiristä poikkeavaa. Älkää puhuko pahaa ainakaan lasten kuullen, jokaisella on oikeus olla toivottu ja rakastettu lapsi lähtökohdista huolimatta. Perhe saattaa olla hyvin onnellinen ja sisarukset toisilleen läheisiä, mitäpä muuta ihminen voisi toivoa!

Vierailija
45/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on 2017 ja monen lapsen yh-äiti herättää edelleen moraalisen paniikin ihmisissä.

Hän rikkoo perinteisiä arvoja ja tekee mitä haluaa - keskustelupalstalla hänet leimataan vähä-älyiseksi, likaiseksi, huolimattomaksi,

Miksi?

3. Ovatko avioliitossa syntyneet lapset, joilla on sama isä jotenkin aateloituja avoliitto-lapsiin verrattuna?

4. Jos isällä on useita lapsia eri äitien kanssa, kuuluuko isää hävetä? Onko hänkin silloin vajaaälyinen ja moraaliton?

6. Saako vähä-älyinen asua omassa kodissa ja kasvattaa omat lapsensa? Pitääkö vähä-älyiselle maksaa työstä palkkaa?

7. Pitäisikö rotuhygienia palauttaa Suomen terveydenhuoltoon?

Onko se koskaan täältä poistunutkaan?

Eipä ole näkynyt vastauksia?

Onko lapsen syntymä aina kauhea vahinko ja äiti huono ja likainen, ellei ole tiukasti naimisissa?

Äitien kivittäminen on löyhämoraalista, ei mikään muu.

Et ole saanut vastauksia, koska kysymyksesi eivät liity aiheeseen eivätkä toisiinsa. Lapsen syntymä ei ole aina kauhea vahinko eikä avioton lapsi tee äidistä likaista tai moraalitonta. Moraalin sijaan mietityttää tämän äidin elämänhallinta. Nykyään on kuitenkin ehkäisymahdollisuuksia hyvin tarjolla, joten olisi suotavaa, että lapsiluku mietittäisiin perheen näkökulmasta järkevästi. Selvästi tässä on lähdetty tekemällä tekemään lasta aina uuden kumppanin kanssa verrattain lyhyen seurustelun jälkeen. Aikuinen, vastuuntuntoinen ihminen ei toimi näin vaan miettii, onko uusi vauva ajankohtainen uuden suhteen ja aiemmin syntyneiden lasten näkökulmasta.

Vierailija
46/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti löytyy aina uus mies. Millaisia helmiä he lienee olevat, jotka näitä naisia himoitsevat jotka ovat lisääntyneet ties kuinka monen kanssa.

Vierailija
47/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän järkyttää nämä kommentit. "Ei ole säästellyt itseään", wtf? Säästellyt? Mihin? Naiset ovat seksuaalisia olentoja kuten miehetkin. Uskomatonta että naisen seksuaalisuus on edelleen joillekin tabu,jotakin hirveää ja likaista.

Vierailija
48/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon viimeiseen kommenttiin viitaten: luuletko, että kaikki nämä ikäihmiset jotka makaavat unohdettuina vanhainkodeissa ovat lapsettomia?!? Ei todellakaan, lapsia löytyy ja niitä lapsenlapsia, tietenkin. Valitettavasti nämä "vanhuuden tuet ja turvat" ovat niin kiireisiä ja tärkeitä, etteivät ehdi pitää huolta omista vanhemmistaan tai edes vierailla. Eli siellä ne neljän lapsen äidit ja isit makaavat sänkyyn sidottuina niin kuin kaikki muutkin vanhat ja unohdetut....

Vierailija
49/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, eikö tullut mieleen, että jotkut haluavat lapsia myös ilman aviomiestä?

Paljon mukavampi viettää vanhoja päiviä sinkkunakin, kun ympärillä on 4 lasta ja lastenlapset päälle.

Tuohon viimeiseen kommenttiin viitaten: luuletko, että kaikki nämä ikäihmiset jotka makaavat unohdettuina vanhainkodeissa ovat lapsettomia?!? Ei todellakaan, lapsia löytyy ja niitä lapsenlapsia, tietenkin. Valitettavasti nämä "vanhuuden tuet ja turvat" ovat niin kiireisiä ja tärkeitä, etteivät ehdi pitää huolta omista vanhemmistaan tai edes vierailla. Eli siellä ne neljän lapsen äidit ja isit makaavat sänkyyn sidottuina niin kuin kaikki muutkin vanhat ja unohdetut....

Vierailija
50/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilapsisen perheen äidillä käy joka päivä joku tervehtimässä vanhainkodissa - yleensä tyttölapsi - lapsettomat ovat siellä melkoisia erakoita.

Vierailija
51/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla on kuusi lasta viiden eri naisen kanssa. Juuri erosi nuorimman lapsen äidistä eli eiköhän pian tule se seitsemäskin lapsi.

Niin eiköhän miehet hanki aika paljon enemmän lapsia eri äitien kanssa. Ja lykkäävät kasvatusvastuun niille äideille. Mutta tuomitaan vaan äiti, joka kuitenkin ne lapset hoitaa, oli niillä yksi vai useampi isä.

Vierailija
52/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ala-asteella kaveri, jonka äidillä oli 8 lasta 7 eri miehen kanssa. Monen kanssa oli ehtinyt naimisiinkin ja kaikki hääkuvat olivat sulassa sovussa olkkarin hyllyllä. Itselleni tämä oli vähän vierasta, kun olin ydinperheen lapsi, jonka vanhemmat olivat olleet jo silloin 20v. yhdessä.

Törmäsin tähän kaveriin jossain lastentapahtumassa viime kesänä. Mukana hänellä oli kolme lasta, joiden ulkonäöstä näki, että isät on jokainen eri etnistä taustaa. Maha oli pystyssä ja kainalossa ihan suomalaisen näköinen heebo, joka ei kyllä voinut olla yhdenkään niistä jo olemassa olevista lapsista isä.

Kukin tyylillään.

Vierailija
53/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti löytyy aina uus mies. Millaisia helmiä he lienee olevat, jotka näitä naisia himoitsevat jotka ovat lisääntyneet ties kuinka monen kanssa.

Joku huolii ne miehetkin joilla jo lapsia toisen/toisien naisten kanssa.

Vierailija
54/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tykkää rakastella, eikä ole tarkka tai nuuka tavarastaan.

Joo, todistetusti jopa neljän eri miehen kanssa ollut. Hirveä horo.

Sisko puolustaa :D

Sinkuthan niitä haarojaan levittelevät useammin ja monelle eri miehelle.

Vierailija
55/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea, rohkea nainen.

Hän on varmasti onnellinen lastensa keskellä. Olen kateellinen, itse uskalsin tehdä vain yhden lapsen, senkin porvarillisesti naimisissa.

Äläpä muuta! Ihanaa tuommoinen rohkeus ja halu pykätä lapsia onnellisuuden huumassaan.

Lapsilla ei niin väliä vaikka isät häippää ja uusia tulee vähän väliä tilalle, sehän on rikkaus! Kyllä lapset sopeutuu, pääasia että äiskä saa toteuttaa itseään.

Vierailija
56/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku lähihoitaja.

Varmaan porilainen.

Vierailija
57/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

7. Pitäisikö rotuhygienia palauttaa Suomen terveydenhuoltoon?

Onko se koskaan täältä poistunutkaan?

1 - 8. Nope!

Kysymyksesi ovat johdattelevia. vrt. vieläkö hakkaat vaimoasi.

Mielipiteet jotka on esitetty tuolla aiemmin ovat mielipiteitä, eivät jumalan sanaa. Niihin on jokaisella oikeus, aivan kuin poliittisilla mielipiteillä.

Kyllä. Ikävä kyllä sinullakin on täysi oikeus vihata naisia.

Hyvin paljastava vastaus,

vaikka vastasitkin vähän kiertoteitse.

No mitä pajastin? Kenties vihaan naisia? Kieh, kieh! Ne rivienvälit ovat niinkuin pääkoppa ulos pullouttaa....

Lukee niinkuin kokee. Kuten uskovaiset Raamattua vääntäen omia tarkoitusperiään ajavaksi. Joten tulkinta = totuus.

Vierailija
58/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea, rohkea nainen.

Äläpä muuta! Ihanaa tuommoinen rohkeus ja halu pykätä lapsia onnellisuuden huumassaan.

Lapsilla ei niin väliä vaikka isät häippää ja uusia tulee vähän väliä tilalle, sehän on rikkaus! Kyllä lapset sopeutuu, pääasia että äiskä saa toteuttaa itseään.

Herätessään aamulla lapsi kysyy:"Minkä niminen iskä on tänään?"

Joka aamu erilaiset housut rojottavat tuolinsarjalla...

Vierailija
59/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sirkus , erittäin kiusallista lapsien kannalta voivat joutua jossain vaiheessa kiusaamisen tai pilkkaamisen kohteeksi, vaikka itse ovat täysin syyttömiä .

Noloa ja nöyryyttävää + näyttää huonolta

Tunnen perheen, jossa sisarilla on molemmilla lapsia eri isälle. Toisella neljä lasta neljälle miehelle ja toisella viisi lasta neljälle miehelle. Ketään lapsista ei ole kiusattu tämän vuoksi, eivät edes koe asiaa mitenkään niin erikoisena itse. Eivät myöskään ole kärsineet mistään, vanhimmat ovat teini-ikäisiä jo ja heillä menee hyvin.

Lapset ovat myöskin paljon suvaitsevampia kuin aikuiset. Mistähän siis se kiusaaminen opitaan?

Vierailija
60/120 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi