Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla naisellisen ja sensuelli mutta olen se joka kailottaa,tiputtaa ruokaa syliin ja kompuroi jalkoihinsa

Vierailija
12.09.2024 |

Hermostuneena nauran kuin aasi ja kun tarpeeksi nauran,alan röhkiä.

Hermostuminen saa minut myös aina puhumaan mitä sylki suuhun tuo ufoista äitini vatsaongelmiin.

Syödä en osaa ilman että jotain tippuu päälleni tai hiukset ui ruuassa.

Kompastelen jalkoihini ja törmäilen ovenpieliin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Kuulostat hyvältä tyypiltä. Olisitko nepsy?

Vierailija
2/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat Sailor Moonilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihmiseltä jonka seurassa voi rentoutua ja olla oma itsensä. Varmasti osa miehistä myös tykkää, heillä herää suojeluvaisto.

Vierailija
4/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat naisystävältäni. Maailman upein tuntemani nainen ja hauskin ihminen.

Vierailija
5/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin :D Kiva, etten ole ainoa.

Vierailija
6/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aito ja lämmin ihminen, ja se voittaa sulavan käytöksen.

Tukan voi laittaa ponnarille.

Vierailija
7/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain hyväksyisit sen että olet syntyjään mies?

Vierailija
8/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole siis ihminen, etkä teköälyn luoma naishahmo somekuvissa.

Vierailija
9/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. 

Itse haluan usein olla cool ja rento, mutta hermostuksissani juon liian nopeasti nestettä ( kahvi, tee, alkoholi,  vesi ) ja alan yskimään silmät vedessä. Inhoan kaikkea naisten naurattamista, mutta päädyn usein kertomaan huonoja juttuja, joita epävarmana en edes osaa rennosti kertoa. 

Me-toon jälkeen en osaa enää rennosti halata, tai tarjota tuolia, avata ovea - vaan kohellan nolona ja pyydän liian usein anteeksi. 

Vierailija
10/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika.Ei voi kun todeta että "hups!" ja nauraa päälle kun on teet tai nuudelit taas kerran rinnuksilla.Tai kun taas kerran saavun kolinalla kompastumalla kynnykseen. Tai kun joku huomauttaa paitani olevan nurinperin.

Vierailija
11/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole siis ihminen, etkä teköälyn luoma naishahmo somekuvissa.

Tämä. Ei kannata sisäistää ihan mitä tahansa paskaa mediasta niin elämä on huomattavasti helpompaa.

Vierailija
12/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teennäiseltä ja huomiohakuiselta esittämiseltä. Hoh Hoh kun ootkin niin höpsö 🙄. En jaksaisi seuraasi. 

Vierailija
13/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. 

Itse haluan usein olla cool ja rento, mutta hermostuksissani juon liian nopeasti nestettä ( kahvi, tee, alkoholi,  vesi ) ja alan yskimään silmät vedessä. Inhoan kaikkea naisten naurattamista, mutta päädyn usein kertomaan huonoja juttuja, joita epävarmana en edes osaa rennosti kertoa. 

Me-toon jälkeen en osaa enää rennosti halata, tai tarjota tuolia, avata ovea - vaan kohellan nolona ja pyydän liian usein anteeksi. 

Inhimillisyys on nyt hei muodissa 🙂 Vaikka itseäsi hävettää niin tietämättäsi todella moni pitää sinusta juuri tuon koheltamisen takia. Tässä ajassa kun on nimenomaan se vikana että kaikki yrittävät olla niin pirun täydellisiä ja cooleja. 

Vierailija
14/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu. Minulla on lisäksi runsasta virtsankarkailua. Vaikea olla naisellinen nainen. 

Vierailija
15/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet adhd. Mulla on kaksi vasenta jalkaa, kävelen liian usein päin ovenpieliä, poukkoilen asiasta toiseen myös puheissa, pudottelen tavaroita (arvatkaa sitä kolinaa kokatessa), ja ruokaa on luomistyön jäljiltä vähintään paidalla ellei myös suupielessä. Mutta mulla on kivaa, ja on löytynyt mieskin, joka rakastaa. Tyyli on ultranaisellinen, mutta koheltamisesta en tässä elämässä pääse, ehkä sitten seuraavassa?

Vierailija
16/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan samanlainen. Vasta 40 ikävuoden paikkeilla opin hyväksymään itseni tällaisenani. Sitä ennen aina kauheasti häpesin itseäni ja "möläytyksiäni" tai kömpelyyksiäni, ja yritin muuttua erilaiseksi - onnistumatta. Lopulta tajusin, että ei tällainen höpsöys nyt niin vakavaa ole, voisin olla vaikka rappioalkoholisti tai rikollinen tai jotain, se olisi paha, mutta ei se että olen tahtomattani vähän koheltava höperö. Mieheni mielestä se on söpöä että olen tällainen :D 

Vierailija
17/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ilmeisesti joku therian. Sellaista on liikkeellä.

Vierailija
18/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan hyvältä. Ole rohkeasti mitä olet, ap.

Vierailija
19/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet adhd. Mulla on kaksi vasenta jalkaa, kävelen liian usein päin ovenpieliä, poukkoilen asiasta toiseen myös puheissa, pudottelen tavaroita (arvatkaa sitä kolinaa kokatessa), ja ruokaa on luomistyön jäljiltä vähintään paidalla ellei myös suupielessä. Mutta mulla on kivaa, ja on löytynyt mieskin, joka rakastaa. Tyyli on ultranaisellinen, mutta koheltamisesta en tässä elämässä pääse, ehkä sitten seuraavassa?

Monilla ihan vaan jatkuva stressi ja univelka aiheuttavat tuollaista.

Vierailija
20/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Joskus yritän olla normaali ja tehdä asiat varovasti ja huolellisesti, siis kompastelematta, kolistelematta ja rymistelemättä. Päädyn vain näyttämään hitaalta ja vähäjärkiseltä. Onneksi osaan nauraa itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä