Tuttavani saa neljännen lapsen ja kaikilla eri isä...
Onnellinen perhetapahtuma jälleen tuttavani perheessä; taas raskaana. Nyt on neljäs mies ja neljäs lapsi tulossa. Kaikki lapset siis eri miehelle. En ymmärrä miksi niitä lapsia pitää tehdä aina kaikkien kanssa?! Ja sitten erotaan taas kun lapsi taaperoikäinen. Eikö voisi vain hyväksyä parisuhteen ilman uutta lasta etenkin jos molemmilla jo on sellaisia eikä ne suhteet ole toimineet?
Kommentit (120)
Onnellinen olla saan kun saan lihaa ja perunaa + tuollaisen rotunaisen ..taatusti hyvä :)
Ei oo edes paha, meidän naapurissa asui aikoinaan nainen jolla oli kuusi lasta, jotka olivat syntyneet vuoden välein ja kaikilla oli eri isät :D En tiedä saiko jälkeenpäin vielä lisää lapsia, saivat häädöt aika pian
Minun eräällä tutullani on sama tilanne, useita lapsia eri miesten kanssa. Ei siinä muuten mitään, mutta sitä mukaa kun lapsia (ja ikää) tulee enemmän, on hänen facebookinsa alkanut täyttyä valituksella siitä, miten hyviä deittikumppaneita ei löydy millään. Omien valintojen seuraukset voisi sentään yrittää tiedostaa. Kaikkia miehiä nyt ei vaan kiinnosta useamman lapsen yh-äiti. Ja aika sekavaa se arki tuntuu olevan, kun huoltajuusasioita saa sopia kaikkien exien kanssa erikseen.
Onks nää jutut totta?? Siis oikeasti??
Tuntemani nainen harrasti tätä samaa: raskaaksi ja sitten vihille. Raskaudet aina vahinkoja. Kaksi nyt ehkä voisi vielä olla vahinkoja, mutta neljää on vaikea uskoa. Milloin petti kierukka, milloin pillerit. Kolme vei vihille, mutta yksi tyytyi kihlaamaan. Ja yksi isä ei jaksanut odottaa edes vauvan syntymään ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Muumilaakson Mymmelin äiti, jolla oli 19 lasta monen eri miehen kanssa,
mm. Pikku Myy, Mymmeli ja Nuuskamuikkunen.
Eihän uuden ihmisen syntymä ole ikävä asia, eihän?Täh? Onko pikku-myy nuuskamuikkusen sisko? :o
Kyllä on.
Nuuskamuikkunen, Mymmeli ja Myy ovat sisaruksia.
Lukekaa niitä Muumikirjoja vähän tarkemmin.
Se japanilainen piirrossarja ei ole uskollinen Tove Jansonin alkuperäisille muumitarinoille. Ne käsikirjoittajat eivät ole tutustuneet Muumilaakson henkilögalleriaan tai elämänfilosofiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo edes paha, meidän naapurissa asui aikoinaan nainen jolla oli kuusi lasta, jotka olivat syntyneet vuoden välein ja kaikilla oli eri isät :D En tiedä saiko jälkeenpäin vielä lisää lapsia, saivat häädöt aika pian
Mitkä ihmeen häädöt.tämä lapsiperhe sai?
Ette kai te "paremmat" ihmiset mitenkään vainonneet tätä perhettä?
Lastenhankkiminen on ihan ihmisoikeus, jos hoitaa niitä lapsia niin hyvin kuin osaa.
Kylmää kyytiä saa nämä äidit, täälläkin...
2010-luku ja nainen on huono ja halveksittu, jos uskaltautuu hankkimaan monta lasta,
eroamaan ja menemään uudestaan naimisiin ja muutenkin elämään täyttä elämää.
Mikä oikeus kellään on tuomita hänen valintojaan ja vahtia hänen lapsiaan pahat mielessä?
Oletteko te nyt itse mitään kunnon ihmisiä? Menkää itseenne, arvostelijat.
Mua etoo noin löyhällä moraalilla varustetut ihmiset. Tiedän naisen jolla neljä lasta neljän eri miehen kanssa, kaikki hommat vinksallaan, äiti kun on sellainen "olevinaan boheemi taiteilija".
Avoin international luonteinen nainen ja hedelmäinen eikä säästele itseään.
Kun taas pian ero tulee niin on kiva uudelle kumppanille selittää että pitää saada lapsista vapaa vko:n loppu kunhan isät a,b,c,d ovat hakeneet lapsensa :)
Kyllä sinäkin pääset muljaamaan !
Tinderin 30-45v naisista suurin osa on juuri tämän kaltaisia "vähän käytettyjä" ruusuja
Aika sirkus , erittäin kiusallista lapsien kannalta voivat joutua jossain vaiheessa kiusaamisen tai pilkkaamisen kohteeksi, vaikka itse ovat täysin syyttömiä .
Noloa ja nöyryyttävää + näyttää huonolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tykkää rakastella, eikä ole tarkka tai nuuka tavarastaan.
Joo, todistetusti jopa neljän eri miehen kanssa ollut. Hirveä horo.
Sisko puolustaa :D
Minun siskollani ei ole yhtäkään lasta vielä,huvittaa vaan kun naiset ovat ensimmäisenä huutamassa miten löyhä moraali tällaisella naisella on.. Kukaanhan ei tiedä mitä tuon naisen elämässä on tapahtunut ja miehistä ei toki sanota mitään, sehän on ok että miehellä naiset vaihtuu mutta että naisella.. Go tasa-arvo. Älkää sitten ihmetelkö miksi naisia h#uoritellaan, jatkatte sitä ihan itse.
Minä tiedän tällaisen naisen myös, ei ole ikinä seurustellut pidempään kuin sen vuoden-kaksi saman miehen kanssa (on pettänyt lähes jokaista seurustelukumppaniaan) ja noin 20 -vuotiaasta asti alkoi sitten pyöräyttelemään lapsia aina uuden miehen kanssa.
Hänellä oli pahoja ongelmia lapsuudenkodissaan, kasvoi päihdeongelmaisen äidin ja hänen vaihtuvien miestensä kanssa. Ilmeisesti siis edelleen jotenkin oirehtii tuosta, käytökseltään ainakin on edelleen kuin 15 -vuotias pissis vaikka ikää jo lähes 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun siskollani ei ole yhtäkään lasta vielä,huvittaa vaan kun naiset ovat ensimmäisenä huutamassa miten löyhä moraali tällaisella naisella on.. Kukaanhan ei tiedä mitä tuon naisen elämässä on tapahtunut ja miehistä ei toki sanota mitään, sehän on ok että miehellä naiset vaihtuu mutta että naisella.. Go tasa-arvo. Älkää sitten ihmetelkö miksi naisia h#uoritellaan, jatkatte sitä ihan itse.
Nimenomaan MIEHET ovat täällä kivittämässä tätä äitiä,
tuskin toiset naiset, ainakaan niin innokkaasti ja täynnä pyhää vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille selvisi että naisella on ollut ainakin neljä kumppania. Se on ihan liikaa heidän mielestään. Sallittu luku on yksi tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, naisten kommentteja 90% tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi on 2017 ja monen lapsen yh-äiti herättää edelleen moraalisen paniikin ihmisissä.
Hän rikkoo perinteisiä arvoja ja tekee mitä haluaa - keskustelupalstalla hänet leimataan vähä-älyiseksi, likaiseksi, huolimattomaksi,
moraalittomaksi ja lapsensa onnettomiksi jotka muka häpeävät äitiään.Kysymyksiä teille, äidin kivittäjät:
1. Häpeätkö sinä itse oma äitiäsi?
Miksi?
2. Milloin äitiään kuuluu hävetä?
3. Ovatko avioliitossa syntyneet lapset, joilla on sama isä jotenkin aateloituja avoliitto-lapsiin verrattuna?
4. Jos isällä on useita lapsia eri äitien kanssa, kuuluuko isää hävetä? Onko hänkin silloin vajaaälyinen ja moraaliton?
5. Jos joku ihminen todella on vähä-älyinen,
pitääkö häneltä ottaa ihmisoikeudet pois?
6. Saako vähä-älyinen asua omassa kodissa ja kasvattaa omat lapsensa? Pitääkö vähä-älyiselle maksaa työstä palkkaa?
7. Pitäisikö rotuhygienia palauttaa Suomen terveydenhuoltoon?
Onko se koskaan täältä poistunutkaan?
8. Oliko Tove Jansson moraaliton ja vajaaälyinen?
1 - 8. Nope!
Kysymyksesi ovat johdattelevia. vrt. vieläkö hakkaat vaimoasi.
Mielipiteet jotka on esitetty tuolla aiemmin ovat mielipiteitä, eivät jumalan sanaa. Niihin on jokaisella oikeus, aivan kuin poliittisilla mielipiteillä.
Nainen on varmaan onnellinen, mut entäs ne lapset nyt tai tulevaisuudessa?