Tuttavani saa neljännen lapsen ja kaikilla eri isä...
Onnellinen perhetapahtuma jälleen tuttavani perheessä; taas raskaana. Nyt on neljäs mies ja neljäs lapsi tulossa. Kaikki lapset siis eri miehelle. En ymmärrä miksi niitä lapsia pitää tehdä aina kaikkien kanssa?! Ja sitten erotaan taas kun lapsi taaperoikäinen. Eikö voisi vain hyväksyä parisuhteen ilman uutta lasta etenkin jos molemmilla jo on sellaisia eikä ne suhteet ole toimineet?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku lähihoitaja.
Ammattikorkeakoulun käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää miehet, jotka tuollaisiin sutturoihin sekaantuvat, nainen selvästikin vähä-älyinen, kun ei ole kuullut ehkäisystä tai abortista.
Käsittääkseni nainen on halunnut nämä lapset rakkaudenhuumassaan. Kyllä nykyään kaikki ehkäisystä tietävät.
Mun kaverilla on kuusi lasta viiden eri naisen kanssa. Juuri erosi nuorimman lapsen äidistä eli eiköhän pian tule se seitsemäskin lapsi.
Kyllähän moni sijoitusgurukin suosittelee hajauttamaan, niin miksei sopisi lisääntymiseenkin. Jos yhdellä miehellä on joku negatiivinen ominaisuus perimässään, niin eivät sentään periydy jokaiselle.
Huoh, eikö tullut mieleen, että jotkut haluavat lapsia myös ilman aviomiestä?
Paljon mukavampi viettää vanhoja päiviä sinkkunakin, kun ympärillä on 4 lasta ja lastenlapset päälle.
No en nyt tiedä miten tämä sinun päiviteltävä asia on. Keskity omiin juttuihisi mieluummin, olisit onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt tiedä miten tämä sinun päiviteltävä asia on. Keskity omiin juttuihisi mieluummin, olisit onnellisempi.
Olen täysin onnellinen ihminen. En vain tajua tälläisen ajatusmaailmaa, olisi kiva kuulla mielipiteitä ja kysyä, miksi itse olet päätynyt tälläiseen tilanteeseen jos olet?
Upea, rohkea nainen.
Ei hedelmällisyys ja rohkeus heittäytyä rakkauteen korreloi tyhmyyttä,
kauheita asenteita täällä.
Hän on varmasti onnellinen lastensa keskellä. Olen kateellinen, itse uskalsin tehdä vain yhden lapsen, senkin porvarillisesti naimisissa.
sellainen järjestely olisi kiva,että kaikilla lapsilla on eri sukunimi, mutta sama etunimi. kun on kaikille lapsille asiaa, niin karjaisee etunimen ja kun on asiaa vain yhdelle, niin huutaa sukunimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin onnellinen ihminen. En vain tajua tälläisen ajatusmaailmaa, olisi kiva kuulla mielipiteitä ja kysyä, miksi itse olet päätynyt tälläiseen tilanteeseen jos olet?
Tuo alkuperäinen tuomitseva asenteesi kyllä kertoo paljon enemmän sinusta kuin tämä lievennysyritys.
Tulee mieleen Muumilaakson Mymmelin äiti, jolla oli 19 lasta monen eri miehen kanssa,
mm. Pikku Myy, Mymmeli ja Nuuskamuikkunen.
Eihän uuden ihmisen syntymä ole ikävä asia, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Huoh, eikö tullut mieleen, että jotkut haluavat lapsia myös ilman aviomiestä?
Paljon mukavampi viettää vanhoja päiviä sinkkunakin, kun ympärillä on 4 lasta ja lastenlapset päälle.
Alapeukuista päätellen
- kukaan ei halua lapsia ilman aviomiestä
- lapsistä ei ole muuta iloa kuin lapsia haluavan miehen miellyttäminen
- jos parisuhde ei kestä, lapset ovat kirous ja äiti katuu kamalasti, ettei abortoinut heitä
- ikisinkut haluavat mieluiten vanhentua ja kuolla yksinäisinä
Nainen tykkää rakastella, eikä ole tarkka tai nuuka tavarastaan.
On selvästi tavoittelemisen arvoinen helmi & Tinder Matchejä tulee runsaasti :D
Olen arvoiltani aika liberaali, mutta neljä lasta neljän eri isän kanssa kuulostaa kyllä arvostelukyvyn puutteelta. Perheen elämän täytyy olla hyvin monimutkaista: kolme erillistä elatus- ja tapaamissopimusta ja eksää mukana kuvioissa nykyisen lisäksi, lapset tulevat ja menevät. Äiti voi olla hyväkin äiti siinä mielessä, että nauttii äitiydestä, raskaana olemisesta ja vauvan hoitamisesta, mutta hän voisi ajatella myös jo syntyneiden lasten parasta. Arki on varmasti hyvin kaoottista lasten näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Muumilaakson Mymmelin äiti, jolla oli 19 lasta monen eri miehen kanssa,
Eihän uuden ihmisen syntymä ole ikävä asia, eihän?
Täh? Onko pikku-myy nuuskamuikkusen sisko? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän uuden ihmisen syntymä ole ikävä asia, eihän?Täh? Onko pikku-myy nuuskamuikkusen sisko? :o
Samaa jäin ihmettelemään... eihän se nyt voi olla??
Mun tuttavalla sama tilanne, tosin se neljäs lapsi on jo syntynyt. Isoja ongelmia kolmen vanhimman lapsen kanssa joten järetöntä touhua.
Repesin tälle! :D :D