Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen teini ei hoida huushollia ja ruokahuoltoa kesälomalla jos ei ole saanut kesätöitä?

Vierailija
31.05.2017 |

Kai nyt jokainen opetetaan sen verran vastuuta kantamaan, että tavallisimmat siivoukset, pyykinpesut ja ruoanlaitot tulee hoidettua, kun muut ovat töissä. Onhan se nyt paljon helpompaa kuin kesätöissä oleminen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksat teinille palkkaa?

Saman verran kuin minulle itselleni maksetaan kotitöistä.

Sinulla on huoltajana velvollisuus huolehtia mm. teinisi ruokkimisesta ja vaatetuksesta ja sinulle maksetaan sitä varten lapsilisää (jos teini alle 17).

Jos ulkoistat vaate -ja ruokahuollon teinille niin sitten on kohtuullista maksaa hänelle siitä.

Höpö höpö, minulla on vanhempana velvollisuus mm opettaa hänelle vastuullisuutta ja kodin hoitoa. Minä en maksa hänelle palkkaa, hänhän joutuisi antamaan sen minulle takaisin ruokarahana ja vuokrana. Viikkorahaa maksan tietysti, eikä lapselta mitään puutu. Paitsi oikeus asua kuin hotellissa.

Vierailija
22/22 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksat teinille palkkaa?

Saman verran kuin minulle itselleni maksetaan kotitöistä.

Sinulla on huoltajana velvollisuus huolehtia mm. teinisi ruokkimisesta ja vaatetuksesta ja sinulle maksetaan sitä varten lapsilisää (jos teini alle 17).

Jos ulkoistat vaate -ja ruokahuollon teinille niin sitten on kohtuullista maksaa hänelle siitä.

Tämä on joko teinin tai lapsettoman kynästä. Lapsilisä on 95 euroa kuukaudessa. Se on 3 euroa päivässä, joten jokainen ymmärtää että sillä ei saa kuin vähän pintaraapaisua lapsen vaatteista, ruuasta ja asumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi