Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutun 21v pojalla ei koskaan ole ollut tyttöystävää

Vierailija
30.05.2017 |

Onkohan siinä jotain vikaa vai onko jopa homo?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mullakaan, vaikka olen 25. Pitäisi olla 180cm taikka paljon lihaksia. En myöskään ole ns. renttu niin sekin on vähän ongelmallista

Salille mars siitä ja alat rentuksi niin johan on naiset kimpussa

Vierailija
42/85 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mullakaan, vaikka olen 25. Pitäisi olla 180cm taikka paljon lihaksia. En myöskään ole ns. renttu niin sekin on vähän ongelmallista

Ei auta lihakset. Kun mä rupesin käymään salilla niin miehet rupesivat kiinnostumaan musta, mutta naisille olin ilmaa niin kuin ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
44/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan minuta homoa tehnyt, vaikka olin huomattavasti vanhempi kuin minulla oli ensimmäinen tyttöystävä. Ja mitä sitten vaikka olsikin, ikäänkuin homous ta heterous olisivat vapaasti valiitavissa olevia asioita.  - Jostain syystä oma sinkkuuteni on ollut lähes aina isompi ongelma muille kuin minulle itselleni. Mitä se Ap sinua liikutta, ettei naapuri poika ole vielä esitellyt sinulle miellittyään.  Elätkö toiveissa, että hän kiinnostuisi sinun tyttärestäsi tai pojastasi; vai kenties sinusta itsestäsi.    

Se on outoa ettei tuossa iässä ole tyttöystävää. Useimmilla on eka tyttis jo 15 vuotiaana

No ei kyl oo

Vierailija
45/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat kilpailemaan naisista sen verran ankarasti, ettei tavishemmolla tule olemaan siinä kisassa mitään mahdollisuuksia. Ja varmaan tuossa iässä jokaisella perusnätillä naisella on 200 miestä jonossa. 

Jokainen mies on h*oramarko, joka jonottaa satojen naisten p*llua, vaikkei naiset näitä miehiä ja jonoa edes noteeraa.

Vierailija
46/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sinulle kuuluu, eikä varmaan sinulle edes kerro suhteestaan.

Vierailija
47/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se mukava kuulla tuttujen kuulumisia.

Vierailija
48/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro meille ihan mielenkiinnosta mikä sai sinut tuon kirjoittamaan ja mitä sillä haet ja miksi se sinua hetkauttaa vastaa jos pysyt 

Vierailija
49/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro meille ihan mielenkiinnosta mikä sai sinut tuon kirjoittamaan ja mitä sillä haet ja miksi se sinua hetkauttaa vastaa jos pysyt 

?

Vierailija
50/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus.

Vierailija
51/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla joku kiva tyttö katsottuna hälle vai?

Vierailija
52/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti alanuolia.

Vierailija
53/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MÄ TEIN SEN MINKÄ AIKAMIES VAIN VOI!". Sanoin 18v rakastajattarelle eilen, kun laukesin hänen kasvoilleen.

m41

Tuollainen törkymulkku on lauennut korkeintaan hanskaansa. 

Vierailija
54/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se mukava kuulla tuttujen kuulumisia.

Älä tunge nokkaasi toisten asioihin.

Vierailija
55/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla joku kiva tyttö katsottuna hälle vai?

Poika on nyt 30-vuotias. Ei taida enää ajankohtainen kysymys olla.

Vierailija
56/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 2 akateemista, jotka otti tyttöystävän yli 30-vuotiaina. Molemmat meni ekan kanssa naimisiin ja toinen sai 3 lasta ja toinen 4. 

Vierailija
57/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia.

Miksi nostat jotain 9 vuotta vanhoja avauksia tällaisilla kahden sanan kommenteilla?!

Vierailija
58/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun poika asustelee kotona edelleen. Ikää 25v. Etäopiskelee nimellisesti ja pelailee öisin tietokonepelejä. Kävin kylässä klo 14-15 ja nuori mies oli koko visiitin ajan edelleen nukkumassa. Ei partnereita. Ei käy missään. "Kaverit" löytyvät netistä.

Vierailija
59/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 2 akateemista, jotka otti tyttöystävän yli 30-vuotiaina. Molemmat meni ekan kanssa naimisiin ja toinen sai 3 lasta ja toinen 4. 

Liekö ne tyttöystävät olleet enää neitsyitä jos ne on ollu samanikäsiä

Vierailija
60/85 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt aikuisten tahdittomuutta nuorten seurusteluasioiden ollessa kyseessä. Miksi jopa nuorelle täysin vieraatkin aikuiset kokevat oikeudekseen udella, ihmetellä ja painostaa? Onko oma rakkauselämä niin pystyyn kuivahtanutta, että piristystä koitetaan hakea elämällä nuorten, joilla vakiintuminen on vielä edessä, kautta? Vai oikeastiko olettavat, että nuorilla ei voi olla mitään muita kiinnostuksen kohteita kuin seurustelu ja seksi (ja nimenomaan siis vastakkaisen sukupuolen kanssa)?

Mitä, jos kokeilisitte tutustua nuoriin ensisijaisesti yksilöinä ja persoonina? Saattaisitte yllättyä, kuinka fiksuja, kekseliäitä, valveutuneita ja hauskoja ihmisiä tuntemanne nuoret ovatkaan. Jos sen sijaan pidätte nuoria vain hormoniensa orjina, joita on kiva naittaa milloin kellekin, niin älkää sitten marisko, kun eivät halua olla kanssanne tekemisissä eivätkä kerro teille mitään omista asioistaan.

t. nuorisotyöntekijä, joka aikoinaan kiusattiin seurustelemattomuuden takia henkihieveriin nimenomaan aikuisten toimesta

Taitaa kuulua sodanjälkeisten vuosikymmenien yliseksualisoituneeseen kulttuuriin. Sitä on kestänyt kauan, mutta ehkä ajat ovat hiukan muuttumassa.