Olen vaikeasti ylipainoinen ja yritän laihduttaa!
Mutta motivaatio meinaa loppua jo viikon jälkeen. Mikä ihme auttaisi minua eteenpäin?
Kommentit (8)
Voisit työstää sun mindsettingia ja motivoitua terveellisyydestä, ei laihuudesta! Perehdy aiheeseen, eri ruoka-aineiden vaikutuksiin ja esim. sokerin haittoihin, jos et oo sitä jo tehnyt.
Huvitti muuten allekkaiset otsikot tämän alotuksen alla:
Matkaa n. 1km. Millä kuljet? Kävellen, autolla, pyörällä?
Olen syönyt jo pari pussillista miltei yksin Pandan suklaisia liköörikonvehteja, ai että ovat hyviä, mutta...
Tekee mieli keksejä
:D
Onnea yritykseen! Pidän peukkuja sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Voisit työstää sun mindsettingia ja motivoitua terveellisyydestä, ei laihuudesta! Perehdy aiheeseen, eri ruoka-aineiden vaikutuksiin ja esim. sokerin haittoihin, jos et oo sitä jo tehnyt.
Huvitti muuten allekkaiset otsikot tämän alotuksen alla:
Matkaa n. 1km. Millä kuljet? Kävellen, autolla, pyörällä?
Olen syönyt jo pari pussillista miltei yksin Pandan suklaisia liköörikonvehteja, ai että ovat hyviä, mutta...
Tekee mieli keksejä
:D
Tuota näkökulmaa en ole ajatellutkaan. Kieltämättä aina tule mietittyä vain omaa koko ja sitä, miltä ulospäin näyttää. Voisin kyllä yrittää alkaa ajatella tuolta kantilta.
Joo itsekin huomasin saman :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritykseen! Pidän peukkuja sinulle.
Kiitos :)
Ap
Joo mulle on myös liikkuminen ja terveellinen syöminen paljon mukavampaa kun tavoite on kova kunto ja hyvä olo, eikä tietty numero vaa'assa. Siinä liikunta ei tunnu rangaistukselta vaan itseisarvoiselta tekemiseltä, ja ruoka ei ole mörkö. Lisäksi menestyksen mittarit on mielekkäämmän ja monipuolisemman tuntuiset kun kuulostelee sisäistä oloa eikä vaan tuijota jotain kasvottomia numeroita.
No paljos sitä painoa on? Itellä 120kg.
Terveys.
Ylipainoisena on suuri riski sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, hajottaa hampaansa ja saada ientulehduksen, sairastua syöpään, kärsiä nivelkivuista jne.
Ei paremmalta näyttäminen todellakaan ole ainoa syy hoikkuuteen.
Syö sellaisia kasviksia, mistä pidät, vaihda ruisleipään ja vähennä niitä ikäviä hiilihydraatteja.
Ihokin näyttää paremmalta, kun syö enemmän kasviksia ja liikkuu useammin.
Uskon, että onnistut ja vointisi paranee. :)
Googlaa vaikka "fat people autopsy".