Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutun 21v pojalla ei koskaan ole ollut tyttöystävää

Vierailija
30.05.2017 |

Onkohan siinä jotain vikaa vai onko jopa homo?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävästä on liikaa vaivaa.

Vierailija
2/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysypä siltä pojalta itseltään, missä vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tyttöystävässä mitään, mutta miten ap pärjää ilman aivoja?

Vierailija
4/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahdella parikymppisellä veljelläkään ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Ihan heteroita ovat, keskimääräistä komeampia, fiksuja ja saavat kyllä naista, mutta sopivaa kumppania ei ole eteen tullut.

Myöskään mulla ei ole ikinä ollut poikaystävää, olen siis parikymppinen nainen.

Vierailija
5/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysypä siltä pojalta itseltään, missä vika.

Eikö se olis vähän kiusallista?

Vierailija
6/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia vaan kiinnosta seurustelu

Vierailija
7/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poika menettänyt mitään. Rahaakin on pojalla säästynyt paljon.

Vierailija
8/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuvat kilpailemaan naisista sen verran ankarasti, ettei tavishemmolla tule olemaan siinä kisassa mitään mahdollisuuksia. Ja varmaan tuossa iässä jokaisella perusnätillä naisella on 200 miestä jonossa. 

Vierailija
9/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan minuta homoa tehnyt, vaikka olin huomattavasti vanhempi kuin minulla oli ensimmäinen tyttöystävä. Ja mitä sitten vaikka olsikin, ikäänkuin homous ta heterous olisivat vapaasti valiitavissa olevia asioita.  - Jostain syystä oma sinkkuuteni on ollut lähes aina isompi ongelma muille kuin minulle itselleni. Mitä se Ap sinua liikutta, ettei naapuri poika ole vielä esitellyt sinulle miellittyään.  Elätkö toiveissa, että hän kiinnostuisi sinun tyttärestäsi tai pojastasi; vai kenties sinusta itsestäsi.    

Vierailija
10/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poika menettänyt mitään. Rahaakin on pojalla säästynyt paljon.

Ei ole ei menettänyt yhtään mitään luultavasti edes poikuutta, sekin säästynyt työttömyysrahojen lisäksi kun ei naista niitä tuhlaamassa

Vierailija
11/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan minuta homoa tehnyt, vaikka olin huomattavasti vanhempi kuin minulla oli ensimmäinen tyttöystävä. Ja mitä sitten vaikka olsikin, ikäänkuin homous ta heterous olisivat vapaasti valiitavissa olevia asioita.  - Jostain syystä oma sinkkuuteni on ollut lähes aina isompi ongelma muille kuin minulle itselleni. Mitä se Ap sinua liikutta, ettei naapuri poika ole vielä esitellyt sinulle miellittyään.  Elätkö toiveissa, että hän kiinnostuisi sinun tyttärestäsi tai pojastasi; vai kenties sinusta itsestäsi.    

Se on outoa ettei tuossa iässä ole tyttöystävää. Useimmilla on eka tyttis jo 15 vuotiaana

Vierailija
12/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Eipä ollut minullakaan ollut 21-vuotiaana tyttöystävää. Olin 22, kun itseäni muutaman vuoden nuorempi tyttö tuli hakemaan minut kotoa seurustelemaan. Olimme yhdessä pari vuotta.

Ehtii sitä touhuta naisten kanssa, vaikkei teinisuhteita olisikaan. Toisaalta, olisihan semmoinen kiihkeä ja vähän typerä teinisuhde jonkin arvoinen muisto.

Vierailija
13/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä voit alkaa hänen ekaksi tyttikseksi?

Vierailija
14/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, saattaa sitten poika olla se paras catch loppupeleissä. Kaikenmaailman teini-Jonnet poraa halpistytsyjä Toyotan takapenkillä 15-veestä ylöspäin. Kun taas nämä todella fiksut nuoret miehet ja naiset malttavat kypsyä ensin itse aikuisiksi ja valitsevat sitten järkevän ja taudittoman puolison, käyvät koulut ja hankkivat jälkikasvua vasta vakaaseen tilanteeseen. Makuasioita tietty! Ite toivon, että en ole vielä viiskybäsenä mummu Zessikalle ja Marcholle.

Vierailija
15/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät halua seurustella vain seurustelemisen vuoksi, vaan odottavat että oikeanlainen ihminen osuu kohdalle. Mulla osui vasta 27-vuotiaana.

Vierailija
16/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ainakaan Hgissä miehet ehdottomasti haluavat pysyä sinkkuina eli ilmeisesti paneskella vapaasti ympäriinsä jonnekin 30-40-vuotiaiksi asti :(

t. epätoivoinen sinkku n27

Vierailija
17/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 26 kun tavattiin. Nyt on 34 ja mä olen sen eka tyttöystävä. Se vaan keskittyi nuorempana muihin juttuihin. Ihan on normaali hyväkäytöksinen hetero. 😁

Vierailija
18/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ainakaan Hgissä miehet ehdottomasti haluavat pysyä sinkkuina eli ilmeisesti paneskella vapaasti ympäriinsä jonnekin 30-40-vuotiaiksi asti :(

t. epätoivoinen sinkku n27

Miksi olet epätoivoinen?

Vierailija
19/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin ensimmäisen kerran 24-vuotiaana.

Ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä seurustelun aloittamisesta, pettämisestä jne. 

En ole vieläkään lesbo. :D

N

Vierailija
20/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?