Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutun 21v pojalla ei koskaan ole ollut tyttöystävää

Vierailija
30.05.2017 |

Onkohan siinä jotain vikaa vai onko jopa homo?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ainakaan Hgissä miehet ehdottomasti haluavat pysyä sinkkuina eli ilmeisesti paneskella vapaasti ympäriinsä jonnekin 30-40-vuotiaiksi asti :(

t. epätoivoinen sinkku n27

Miksi olet epätoivoinen?

No siksi juuri kun ei kukaan halua mitenkään tosissaan seurustella muuta kuin ehkä huomattavasti vanhemmat tai huomattavan rumat yksilöt

Vierailija
22/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 23v nainen ei ole ikinä ollut poikaystävää jos yläasteen parin kuukauden "juttuja" ei lasketa. Ei haittaa yhtään enkä koe asiasta mitään paniikkia. Pitäisikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/42 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva parikymppinen esittelee tyttöystäväänsä edes vanhemmilleen, saati vanhempien tutuille.

Vierailija
24/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, saattaa sitten poika olla se paras catch loppupeleissä. Kaikenmaailman teini-Jonnet poraa halpistytsyjä Toyotan takapenkillä 15-veestä ylöspäin. Kun taas nämä todella fiksut nuoret miehet ja naiset malttavat kypsyä ensin itse aikuisiksi ja valitsevat sitten järkevän ja taudittoman puolison, käyvät koulut ja hankkivat jälkikasvua vasta vakaaseen tilanteeseen. Makuasioita tietty! Ite toivon, että en ole vielä viiskybäsenä mummu Zessikalle ja Marcholle.

Toivottavasti löytää kunnon naisen eikä mitään yh äippää jolla ex miehiä monta

Vierailija
25/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ainakaan Hgissä miehet ehdottomasti haluavat pysyä sinkkuina eli ilmeisesti paneskella vapaasti ympäriinsä jonnekin 30-40-vuotiaiksi asti :(

Miksi olet epätoivoinen?

No siksi juuri kun ei kukaan halua mitenkään tosissaan seurustella muuta kuin ehkä huomattavasti vanhemmat tai huomattavan rumat yksilöt

Voi ei otan osaa.. kyllä sä vielä joskus miehen löydät, keskityt nyt muihin asioihin

Vierailija
26/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 24v nainen ja en ole edes koskaan suudellut ketään saatikka sitten seurustellut kenekään kanssa. Eli ei ole mielestäni outoa, että tuon ikäinen ei ole seurustellut.

Vierailija
27/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 tänä vuonna täyttävä nainen enkä ole koskaan seurustellut. Ei vaan miehiä ole kiinnostanut seurustella mun kanssa.

Vierailija
28/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan pohjustanut uraa ja muuten vaikuttanut monella saralla. Silloin ei ehdi. Tietenkin jos on erityisnuori niin on eri asia. Eikä kaikkien tarvitsekaan seurustella.

Jos on vain lusmuillut ja on norminuori, sitten kannattaakin vähän ihmetellä.

Vierailija
29/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MÄ TEIN SEN MINKÄ AIKAMIES VAIN VOI!". Sanoin 18v rakastajattarelle eilen, kun laukesin hänen kasvoilleen.

m41

Vierailija
30/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, saattaa sitten poika olla se paras catch loppupeleissä. Kaikenmaailman teini-Jonnet poraa halpistytsyjä Toyotan takapenkillä 15-veestä ylöspäin. Kun taas nämä todella fiksut nuoret miehet ja naiset malttavat kypsyä ensin itse aikuisiksi ja valitsevat sitten järkevän ja taudittoman puolison, käyvät koulut ja hankkivat jälkikasvua vasta vakaaseen tilanteeseen. Makuasioita tietty! Ite toivon, että en ole vielä viiskybäsenä mummu Zessikalle ja Marcholle.

15-v ylöspäin, kuvottavaa.

Vierailija
31/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan minuta homoa tehnyt, vaikka olin huomattavasti vanhempi kuin minulla oli ensimmäinen tyttöystävä. Ja mitä sitten vaikka olsikin, ikäänkuin homous ta heterous olisivat vapaasti valiitavissa olevia asioita.  - Jostain syystä oma sinkkuuteni on ollut lähes aina isompi ongelma muille kuin minulle itselleni. Mitä se Ap sinua liikutta, ettei naapuri poika ole vielä esitellyt sinulle miellittyään.  Elätkö toiveissa, että hän kiinnostuisi sinun tyttärestäsi tai pojastasi; vai kenties sinusta itsestäsi.    

Se on outoa ettei tuossa iässä ole tyttöystävää. Useimmilla on eka tyttis jo 15 vuotiaana

Höpsis nyt taas! Harva yläasteikäinen seurustelee ainakaan mitenkään vakavasti, tuossa vaiheessa monet ovat vielä ihan lapsia. Ja miksi ylipäätään kenenkään nuoren tai aikuisenkaan pitäisi seurustella ihan vain seurustelun takia? Ehdottomasti kannattaa odottaa, että vastaan tulee joku, josta aidosti tykkää ja joka tykkää takaisin. Elämä menee hukkaa huonossa seurassa, on aina paljon parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Vierailija
32/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät halua seurustella vain seurustelemisen vuoksi, vaan odottavat että oikeanlainen ihminen osuu kohdalle. Mulla osui vasta 27-vuotiaana.

Sama täällä, paitsi että itse olin aikoinaan "jo" 28-vuotias kun löysin puolisoni :) Nyt takana 9 vuotta yhdessä, avioituminen ja lasten saaminen. Eipä tosiaankaan harmita, etten seurustellut nuorena ihan vain sen takia, että jotkut ihan-ok-mutta-ei-oikeasti-kanssani-yhteensopivat miehet toivoivat minulta parisuhdetta.

Vierailija
33/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosittaisella terveystutkimuksella on havaittu, että puolet 18-vuotiaista pojista ei ole vielä ollut sukupuoliyhteydessä kenenkään kanssa. Tytöistä osuus on paljon pienempi. Näyttää siltä, että jännäpojat panevat suurinta osaa teinitytöistä, mutta kivat pojat jäävät vielä odottamaan vuoroaan nähdäkseen, kuka on suhteen arvoinen.

Vierailija
34/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh mä oon yrittänyt 16-vuotiaasta asti etsiä itselleni vakituista tyttöystävää tuloksetta

- M30, syntyperäinen stadilainen

Vierailija
35/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat kilpailemaan naisista sen verran ankarasti, ettei tavishemmolla tule olemaan siinä kisassa mitään mahdollisuuksia. Ja varmaan tuossa iässä jokaisella perusnätillä naisella on 200 miestä jonossa. 

Miksi alapeukutatte? Tämähän on selkeää naisten ylistystä!

*eri

Vierailija
36/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan halua seurustella vain siksi, kun on pakko jonkun kanssa olla.

Itse aloin seurustella "vasta" 23-vuotiaana, ja mitään en tunne menettäneeni.

Vierailija
37/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tyttöystävässä mitään, mutta miten ap pärjää ilman aivoja?

Sydänkin näyttäs puuttuvan.

Vierailija
38/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ollut siinä iässä ollut vielä poikaystävää ja olin kaunis nuori nainen. En ymmärrä tuollaista painostusta, että kaikkoen pitäisi heti pariutua.

Vierailija
39/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt aikuisten tahdittomuutta nuorten seurusteluasioiden ollessa kyseessä. Miksi jopa nuorelle täysin vieraatkin aikuiset kokevat oikeudekseen udella, ihmetellä ja painostaa? Onko oma rakkauselämä niin pystyyn kuivahtanutta, että piristystä koitetaan hakea elämällä nuorten, joilla vakiintuminen on vielä edessä, kautta? Vai oikeastiko olettavat, että nuorilla ei voi olla mitään muita kiinnostuksen kohteita kuin seurustelu ja seksi (ja nimenomaan siis vastakkaisen sukupuolen kanssa)?

Mitä, jos kokeilisitte tutustua nuoriin ensisijaisesti yksilöinä ja persoonina? Saattaisitte yllättyä, kuinka fiksuja, kekseliäitä, valveutuneita ja hauskoja ihmisiä tuntemanne nuoret ovatkaan. Jos sen sijaan pidätte nuoria vain hormoniensa orjina, joita on kiva naittaa milloin kellekin, niin älkää sitten marisko, kun eivät halua olla kanssanne tekemisissä eivätkä kerro teille mitään omista asioistaan.

t. nuorisotyöntekijä, joka aikoinaan kiusattiin seurustelemattomuuden takia henkihieveriin nimenomaan aikuisten toimesta

Vierailija
40/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan, vaikka olen 25. Pitäisi olla 180cm taikka paljon lihaksia. En myöskään ole ns. renttu niin sekin on vähän ongelmallista