Vierailija

tapahtui itsellesi?

• ylös 47
  • alas 5

Sivut

Kommentit (298)

Vierailija

1. Löysin vihdoinkin Sen Oikean.
2. Sain töitä yli nelikymppisenä kolmen vuoden työttömyyden jälkeen.

• ylös 665
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sairastuin krooniseen väsymysoireyhtymään ja menetin käytännössä koko elämäni.

• ylös 434
  • alas 3
Vierailija

Sairastuin todella vakavasti ja jouduin läpikäymään kammottavan rankat hoidot. Olen aina pitänyt hyvää huolta terveydestäni ja hygieniasta, liikkunut, syönyt oikeaoppisesti jne., joten oli shokki, että sairaus tuli juuri MINULLE.

• ylös 534
  • alas 14
Vierailija

Tämä on vain yksi asia, mutta minä ihan tosissani olin järkyttynyt kun sain joku aika sitten vihiä minusta liikkuneista juoruista. Silloin mietin todella, että mikä on mennyt niin pahoin vikaan. Oikeastaan kaikki oli mitä ilmeisemmin mennyt vikaan.

• ylös 284
  • alas 1
Vierailija

Sain rintasyövän kolmikymppisenä. En ollut ylipainoinen, en tupakoinut, en juonut alkoholia, suvussa ei juuri ole syöpää, minulla oli erittäin terveet elämäntavat jne.

• ylös 427
  • alas 9
Vierailija

En ymmärrä miksi ihmiset luettelevat huonoja asioita. Pessimisti ei pety ja joku päivä lähtee koko nirri. Tämä ei tule pessimistille yllätyksenä. 

Jos olisin voittanut lotossa, olisin yllättynyt.

Sinkkumies

• ylös 60
  • alas 206
Vierailija

Pitkän suhteen päättyminen siihen, että jalat meni alta toisen henkilön toimesta, ja sillä tiellä olen edelleen. Minä, äärimmäisyyksiin asti uskollinen ja lojaali ihminen. Puolustauduttakoon, että ei se pitkä suhde erikoisen hyvä ollut, mutta silti... En olisi itsestäni uskonut. Tuo kokemus opetti paljon elämästä myös.

• ylös 242
  • alas 18

Varhaisteininä ihmettelin tietyjä lieviä neurologisia oireita (mm. pari senttiä halkaisijaltaan oleva alue, jossa tuntui kihelmöivää pistelyä). Etsin niille selitystä vanhasta lääkärikirjasta kotimme kirjahyllyssä. Kirja kertoi vanhan ajan suorasukaiseen tyyliin oireen olevan merkki MS-taudista. Säikähdin vähän, mutta sitten naurahdin ja ajattelin, ettei minulla nyt sellaista sairautta voi olla. Ajattelin olevani vähän luulosairas ja että oire menee ohi jossain vaiheessa itsestään, niin kuin se menikin...

Melkein parikymmentä vuotta sen jälkeen sain MS-tauti -diagnoosin :)

• ylös 253
  • alas 2
Vierailija

Olin aktiivinen seurakuntanuori, ja seurakuntaympyröissä vielä opiskeluaikanakin tiiviisti. Minä alkoholisoiduin.

• ylös 189
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.