Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää korsenvatiivisen miehen.

Vierailija
30.05.2017 |

Sellaisen joka antaisi minun tehdä ruuon ja kotityöt. Ja hoitaisi itse miestentyöt ja korjaukset. Ja olisi perheen pää ja turva. Sellaisen joka uskaltaa tehdä päätöksiä ja johtaa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko raksalta katsonut jo?

Vierailija
2/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzonelta kannattaa vilkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellasia ole enää.

Vierailija
4/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vaan. Katso kuitenkin, että mies ei ole hurahtanut ruuanlaittoon. Mutta noin muutoin suurin osa miehistä ilomielin antaa sinun tehdä niin ruuat kuin muutkin kotityöt. Sen kerran vuodessa, kun pitää lamppu vaihtaa tai laittaa naula seinään, tekevät sen ihan mielellään. Kunhan et vaadi tekemään heti, ensi viikollakin riittää ihan hyvin. 

Vierailija
5/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, viime viikolla juuri kyselit

Vierailija
6/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heitä varmaan tälläkin palstalla lurkkaamassa jossain. ovat vain ujoja ... :)

Vierailija
7/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muuttaa omakotitaloon sitten, että mies pääsee leikkaamaan ruohoa, pilkkomaan puita, putsaamaan kattoa, luomaan lunta jne. Kerrostalossa sinä teet kaiken ja konservatiivinen mies pieree kalja kädessä jääkiekkoa katsoen.

Vierailija
8/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsesta valmistettuja vateja on nykyään vaikea löytää. Ehkä iäkkäämmässä sukupolvessa löytyy miehiä, joilla on korsenvati?

Vierailija
9/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös muuttaa omakotitaloon sitten, että mies pääsee leikkaamaan ruohoa, pilkkomaan puita, putsaamaan kattoa, luomaan lunta jne. Kerrostalossa sinä teet kaiken ja konservatiivinen mies pieree kalja kädessä jääkiekkoa katsoen.

Ap haluaa miehen, joka tekee päätökset ja johtaa. Joten jos mies haluaa asua kerrostalossa, silloin ap asuu kerrostalossa. Mies voi oikein hyvin johtaa ap:n ja mahdollisten jälkeläisten toimia olohuoneen sohvaltakin.

Vierailija
10/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta planeetalta jolta löytyy naisia jotka ovat uskollisia, hoikkia, siveitä, eivät kiroile tai ota tatuointeja ja ovat valmiita sitoutumaan miehen kanssa nuorena eikä 28-vuotiaana sen jälkeen kun on biletetty ja toimittu pelimiesten panoalustoina.

Ellet sinä ole vanhan ajan nainen, minä en vaivaudu olemaan vanhan ajan mies joka hoitaa raskaimmat/vaativimmat hommat, tekee päätökset sinun puolestasi, suojaa ja turvaa kun sinä leikit kotia.

Silloin sinä tulet vaihtamaan auton renkaita kanssani, opettelet kuinka katto korjataan ja hoidat sen kiistan naapurin räyhääjän kanssa sillä välin kun on minun vuoroni imuroida.

Vierailija
11/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua sellaista mieheksi, joka on ollut liian monen naisen kanssa. Sori. Tämä on mielipiteeni. Saan valita. Panomiehet ei kiinnosta. Ihan sama mitä muut tekee. Saan itse valita.

Jos joku on pannut viittäkymmentä naista, niin kiitos ei.

Vierailija
12/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap ikkuna auki lempeään kesäyöhön. Gramofonista soimaan haikea marssi "Eerika", joka kutsuu miesvalion vääjäämättä paikalle.

Vierailija
13/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa, mutta se viesti poistettiin. Se on tuolla metsässä nyt.

Vierailija
14/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vaan. Katso kuitenkin, että mies ei ole hurahtanut ruuanlaittoon. Mutta noin muutoin suurin osa miehistä ilomielin antaa sinun tehdä niin ruuat kuin muutkin kotityöt. Sen kerran vuodessa, kun pitää lamppu vaihtaa tai laittaa naula seinään, tekevät sen ihan mielellään. Kunhan et vaadi tekemään heti, ensi viikollakin riittää ihan hyvin. 

Komppaan tätä.

Sinkkumies

Vierailija
15/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kors... konrs... korn... luovutan.

Vierailija
16/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konservatiivinen. En kuitenkaan halua ketään nurkkiini oljamiin. Pidän myös ruoanlaitosta.

Vierailija
17/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, vielä kun olisi järvi lähellä niin kävisin verkoilla ja kasvattelisin ruokaa. Omalla kohdallani potkii vastaan vain tuo ruuanlaitto.

Sinkkumies

Vierailija
18/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa, mutta se viesti poistettiin. Se on tuolla metsässä nyt.

Olet siis mies, vai lupailetko horona muiden puolesta, jotka eivät ole lupautuneet?

Ihan reilusti lupaan vain toisen puolesta. Mitäs parkuu minulle naisettomuuttaa. Minä en jaksa sitä kitinää kuunnella. Kun joku veisi sen pois nurkusta, niin hyvä olisi.

Vierailija
19/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua sellaista mieheksi, joka on ollut liian monen naisen kanssa. Sori. Tämä on mielipiteeni. Saan valita. Panomiehet ei kiinnosta. Ihan sama mitä muut tekee. Saan itse valita.

Jos joku on pannut viittäkymmentä naista, niin kiitos ei.

Loistavaa. Arvostan tuota kovasti.

Mutta samanaikaisesti ne 50 naista ovat sitä mieltä että kokenut, rennosti korvaanhörisevä, itsevarmasti ja määrätietoisesti tilannetta vievä, jännästi korvaan hörisevä panomies vain jotenkin sytyttää kun on sitä kemiaa.

Vierailija
20/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina! Olisin esitellyt sen mun konservatiiviselle sinkkukaverille, joka on 39 v. Todella nätti, hoikka mutta kurvikas blondi. Mutta oli kuulemma aivan liian vanha, naisella saisi olla ikää korkeintaan 29 v, mielellään vähemmän. Työkaveri itse täytti pari viikkoa sitten 54 v.