Vierailija

Ne on kassakaapissa mutta se kassakaappi on lukitsematta aina kun kioski on auki ja usein se unohtuu kun lähdetään kotiin. Ryöstäjä saisi mukaansa aika komean nivaskan passeja jos hän ymmärtäisi pyytää. Pomo vain ei välitä asiasta. Millaista on muualla?

• ylös 12
  • alas 7

Kommentit (15)

Vierailija

Nyt taidat kyllä yleistää. Itse kun hain passini ärrältä jouduin odottamaan pari minuuttia koska kaappi jossa passeja säilytetään on aikaviivelukittu.

• ylös 34
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt taidat kyllä yleistää. Itse kun hain passini ärrältä jouduin odottamaan pari minuuttia koska kaappi jossa passeja säilytetään on aikaviivelukittu.

Noin sen pitäisi olla mutta meillä tuota sääntöä ei noudateta. Edellisessä paikassa taas kaikki passit otettiin aamulla pois kassakaapista että palvelu olisi sujuvampaa.

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noin sen pitäisi olla mutta meillä tuota sääntöä ei noudateta. Edellisessä paikassa taas kaikki passit otettiin aamulla pois kassakaapista että palvelu olisi sujuvampaa.

No voi vitun taliaivo, miksi et puuttunut asiaan? Ilmoita vaikka poliisille niin tietävät ryhtyä toimenpiteisiin jos ei muu tepsi.

No jos ilmoitan jonnekin niin lähtee työpaikka alta ja siihen ei tällä hetkellä ole varaa!

• ylös 2
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ärrällä töissä ja tiedän hyvin miten säännöt menee ja itse niitä noudatan kuten muu kioski. Olen kuitenkin hakenut kaksi kertaa passin eräältä toiselta kioskilta ja sieltä tuli passi laatikosta heti ilman aikaviivettä. Seuraavan kerran kun passia tarvitsen sanon ettei sinne ärrälle toimita.

Vierailija

hyvä kun puutut tilanteeseen. puhu siis ensimmäisenä esimiehesi kanssa ja pohdi eikö häntä ihmetytä noin leväperäinen toiminta passien kanssa

Vierailija

Toivottavasti tästä ketjusta nousisi kohu ja passit otettaisiin pois ärrältä. Ei niitä myyjät eikä asiakkaat sinne halua.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vauva itkee tuntikausia ilman ulkoista syytä -> Kerro AV:lle

Haluat lisää tietoa lääkityksestäsi -> Kysy AV:lta

Näet ryöstön -> Ilmianna AV:lle

Unohdit koiran kuumaan autoon -> Informoi AV:lle

Huomaat rikkomuksen passinluovutuksissa -> Valita AV:lle

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ärrällä töissä ja tiedän hyvin miten säännöt menee ja itse niitä noudatan kuten muu kioski. Olen kuitenkin hakenut kaksi kertaa passin eräältä toiselta kioskilta ja sieltä tuli passi laatikosta heti ilman aikaviivettä. Seuraavan kerran kun passia tarvitsen sanon ettei sinne ärrälle toimita.

Lisään vielä että alueella on useampi ärrällä jotka kauppias vetoisia kuten tämä josta olen passin hakenut. Tämä kioski osuu usein ensimmäisenä matkan varrella mutta en siellä enää asioi koska jos passit hoidetaan jo leväperäisesti niin ei tiedä mikä kaikki muu. Niin toisen passista oli ojentamassa itse tämä kauppias.

Vierailija

Hain passini K-marketista, ja siinä tilanteessa vähän vaivaannutti odottaa se pari minuuttia muiden jonottaessa, mutta on toki hyvä, että turvallisuussääntöjä noudatetaan. Jos olisin tiennyt aikaviivelukituksesta aiemmin, olisin hakenut mahdollisimman ruuhkattomaan aikaan.

Vierailija

No, ilmeisesti tätä ksskustelua ei sitten poisteta.  Työnantaja on varmaankin antanut ohjeen, että firman sisäisistä asioista ei puhuta julkisesti.  Uskoisin myös, että mikään yritys ei kehota toimimaan aloittajan kuvaamalla tavalla. Miksi asiasta ei voisi ottaa yhteyttä vaikkapa nimettömänä johonkin ihmiseen firman sisällä? 

Vierailija

Kai tuosta voisi nimettömänä jotenkin vinkata poliisille. Saisi ne kioskit missä sääntöjä ei noudateta ruotuun tai passit kokonaan pois jonnekin missä ne on varmasti turvassa.

NUHANEN

Tiedän myyjänä, ettei R- kioskit säilytä passeja lukkojen takana. Olen kiertänyt ärriä, yhdessäkään ei noudateta oheita edelleenkään! R- kioskit on läpeensä mätä seurakunta. Ylin taho haluaa vain rahaa ja työntekijät juoksevat hakemaan avaimia omalla ajallaan kun työvuorot sovittu ja iltavuoron jälkeen vievät seuraavana päivänä avaimet takaisin kioskiin. Näin on ollut aina. Paljon ilmaista työtä, eikä kukaan puutu tuohon, VIELÄKÄÄN.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.