Robinin Hula Hula liian härski laulu - esitys halutaan poistaa lastentapahtumasta
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että esim. 15-17 vuotias lapsi ei muka ymmärtäisi mistä tuossa lauletaan? Sen ikäisetkin ovat vielä lapsia ja heitä pitäisi suojella tällaisilta asioilta. Joka tuutista työnnetään seksuaalisuutta ja ulkonäköpaineita pienille lapsille. Ei anneta lasten enää kehittyä rauhassa ja viettää turvallista lapsuutta.
15 vuotiaana kokeiltiin salaa tupakkaa koulun metsässä, ja juotiin lokeroa jota vanhemmat tallikaverit haki. Poikien kanssa vähän mentiin jo pidemmälle. 17v asuin jenkeissä vaihtarina, ajoin autoa, join, poltin pilveä ja biletin yliopistopoikien kanssa. Metalli soi ja naamassa rautaa, hiusten väri vaihtui mielen mukaan.
Vanhemmilla ei koskaan ollut tietoa näistä, eli hyvinkin suojattua lapsuutta, ja kotona olinnse hikari ja kotihiiri,toki ulkonäöstäni riideltiin, joka vaan lisäsi intoa provosoida.
Tuskin sitä turvallista lapsuutta yks Robin pilaa, kyllä teinit osaa sen ihan itse.
Koettakaa nyt ymmärtää, että tilaisuudessa laulavat lapset ovat kaikki kolmasluokkalaisia. Siis l a p s i a
areena.yle.fi/1-4140939
Mitäs tykkäätte tästä tanssivideosta Robinin Hula hulasta? Myös muutamia lapsia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Hovimuusikko Ilkka lupasi mennä vetämään oman versionsa biisistä, jos Robin estyy tulemasta paikalle :D
Ja sitä versiota lasten tuskin halutaan kuulevan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että esim. 15-17 vuotias lapsi ei muka ymmärtäisi mistä tuossa lauletaan? Sen ikäisetkin ovat vielä lapsia ja heitä pitäisi suojella tällaisilta asioilta. Joka tuutista työnnetään seksuaalisuutta ja ulkonäköpaineita pienille lapsille. Ei anneta lasten enää kehittyä rauhassa ja viettää turvallista lapsuutta.
15 vuotiaana kokeiltiin salaa tupakkaa koulun metsässä, ja juotiin lokeroa jota vanhemmat tallikaverit haki. Poikien kanssa vähän mentiin jo pidemmälle. 17v asuin jenkeissä vaihtarina, ajoin autoa, join, poltin pilveä ja biletin yliopistopoikien kanssa. Metalli soi ja naamassa rautaa, hiusten väri vaihtui mielen mukaan.
Vanhemmilla ei koskaan ollut tietoa näistä, eli hyvinkin suojattua lapsuutta, ja kotona olinnse hikari ja kotihiiri,toki ulkonäöstäni riideltiin, joka vaan lisäsi intoa provosoida.
Tuskin sitä turvallista lapsuutta yks Robin pilaa, kyllä teinit osaa sen ihan itse.
Koettakaa nyt ymmärtää, että tilaisuudessa laulavat lapset ovat kaikki kolmasluokkalaisia. Siis l a p s i a
Mä oon ymmärtäny, että tätä ei tarvi kenenkään laulaamuun. Sinne on vaan treenattu joku tanssi.
Mitään muutoksia on tuskin luvassa.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1199540703502060&substory_i…
Pakko kyllä huomenna seurata areenasta kuinka härski meno siellä on. Ainakin aiempina vuosina ollut suora lähetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ymmärtäny, että tätä ei tarvi kenenkään laulaamuun. Sinne on vaan treenattu joku tanssi.
Eli "vahinko" on jo tapahtunut, ne on kuulleet sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Mitään muutoksia on tuskin luvassa.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1199540703502060&substory_i…
Ot, kiva kuva Robbarista :)
Ensi kevääksi voitaisiin sitten harjoitella Macarenan kappale, johon liittyy sellainen kiva tanssikin. Varmaan kiva näky kun pienet lapsukaiset siellä hinkkaavat itseään toisiaan vasten,
-ja ei, eihän se ole seksuaalista, jos sitä ei lapselle paljasteta.
Onko ok, että meidän kymmen vuotias katsoo mun kanssa Temptation islandia? Hän ei kuitenkaan ymmärrä mitä siinä sarjassa harrastetaan??
Lähtökohtasesti ton homman ois voinu suunnitella paremmin. Artistiksi ja biiseiksi voisi valita sellaset, joiden teemoissa ei pitäs olla mitään kenenkään lapsille arveluttavaa. Kyse kun ei ole normi-Robinin keikasta, jonne maksavat ja menevät ne, jotka haluavat.
Nyt kun tässä on kuitenkin kaikki yhteistyökuviot ja lasten tanssiesitykset valmiina, niin ei oikein mieltä alkaa peruuttelemaan. Eihän ne oikeasti lapset mene rikki tuosta, vaikka vanhempien mielestä olis sopimatonta. Ne nyt sitten jää pois joiden raja on ylitetty. Ensi vuonna sitten vähän useammalta kantilta tapahtumaa suunnittelemaan.
Olen ihan aikuinen ja luullut että kappaleessa lauletaan sellaisesta tanssimisesta kuin pyörittäisi hulavannetta tai jotain vastaavan kaltaista. Pitää ihan oikein etsimällä etsiä ne kaksimielisyydet. Vähän samalla tavalla kuin lause "syön makkaraa" on kaksimielinen, hyvin vaikeasti löydettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kevääksi voitaisiin sitten harjoitella Macarenan kappale, johon liittyy sellainen kiva tanssikin. Varmaan kiva näky kun pienet lapsukaiset siellä hinkkaavat itseään toisiaan vasten,
-ja ei, eihän se ole seksuaalista, jos sitä ei lapselle paljasteta.
Jep jossain ponileikissäkin vinkataan peppua ja selkää vastakkain. Milloin se kielletään?
On se merkillistä ku Joensuulaisten lasten mielenterveyden pysyminen on kaadettu 18-vuotiaan nuorukaisen laulun sanoihin
Mietin tässä et jos Robin olisi laulanut esimerkiksi toisen suht uuden biisinsä, Jotain aitoo, oiskohan senki biisin sanoista joku keksinyt jotain kaksmielistä.
Kyllähän tuon biisin nimenkin voi jo halutessaan tulkita kaksmieliseksi jos oikein käyttää likaista mielikuvitusta
Yks asia mikä mua on tästä aiheesta käytävässä keskustelussa rassannu on sana seksistinen. Eikö ihmiset tiedä mitä se tarkoittaa vai oikeastiko on puhuttu sukupuolten välisten erojen korostamisesta tämän biisin kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Yks asia mikä mua on tästä aiheesta käytävässä keskustelussa rassannu on sana seksistinen. Eikö ihmiset tiedä mitä se tarkoittaa vai oikeastiko on puhuttu sukupuolten välisten erojen korostamisesta tämän biisin kohdalla?
Osa hakee varmaan ihan sanaa seksuaalinen tai vastaava. Jotkut taas on väittäny tytön olevan objekti tässä. Noh, kyllä se tyttökin tässä kuljettaa poikaa ja pyytää syvemmälle..
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ällöä jos pienet lapsevat laulavat "syvemmälle" ja ahhattlevat.. Pakkoko sitä lutkatyliä on opettamalla opettaa nimenomaan silloin kun eivät itse tajua mihin se johtaa. Ai mihin? Mauttomuuteen, itsensä tyrkyttämiseen ja halpana oloon.
No mutta veteenhän siinä sukelletaan, minnekäs muuallekaan, kun rannalla ollaan. Sanoi ekaluokkalainen.
Jos tän biisin haluaa oikein seksuaalisesti ajatella, niin ei tässä siltikään mun mielestä mitenkään naista alennetta seksiobjektiksi, muutenkaan ei ole mitään naisen esiinneellistämistä.
Ennemminhän tässä kehutaan ja ylistetään sitä naista, vai olenko ymmärtänyt sanat väärin?
Jos näkisit videon, jossa thaimaalaiset lapset laulaisivat laulun hulahulan sanoin (omalla kielellään),
-herättäisikö kappale samanlaista hyväksyntää, tuntien maan kulttuuria?