Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö jotkut ihmiset olla järjestelmällisiä? Siis niin että järjestää muiden asioita, esim. työssä?

Vierailija
30.05.2017 |

t. luova ja epäjärjestelmällinen ihminen!

Mietin vaikka jotain tiimiä, johon varmaankin sopisin projektien aloittajaksi, ideoijaksi/kehittäjäksi. Mutta käytännön loppuunvieminen, aikataulut ja muu organisointi on minulle työlästä.

Olen luovassa toiminnassa ylipäätään parempi ja pidän siitä paljon. Tuo toinen puoli tuntuu enemmänkin välttämättömältä pakkopullalta.

Kysymys: onko ihmisiä, joilla tämä menee toisinpäin? Vai onko yleistä että ei muutkaan jaksa sietää pelkkää (muiden ihmisten tuottaman materiaalin/ideoiden) organisointia? Eli onko parempi vaan itse panostaa tähän 'pakkopullaan' vai onko joku joka tekee näitä asioita mielellään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Mutta en halua tehdä sitä lisätyönä muun työn päälle. Jos kyseessä on työpaikalla organisointi, teen sen verran mitä työnkuvaan kuuluu (ja kohdallani siihen kuuluu) mutta en tee ylimääräistä työtä ja suunnittele muiden puolesta.

Vierailija
2/6 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up vielä :)

Vierailija
4/6 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita järjestelmällisiä ihmisiä ketään?

Vierailija
5/6 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Olen projektipäällikkönä vientiteollisuudessa. Ennen toimin suunnittelijana projekteissa, mutta mukavampi toimia projektipäällikkönä.

Vierailija
6/6 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Se, sattuuko sellaista henkilöä juuri sinun tiimiisi on sattumankauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän