Mies oli lisännyt fb-kaveriksi naisen jonka kanssa petti eksäänsä
Mitä tästä oikein pitäisi ajatella? Miesystäväni on puhunut minulle hyvin avoimesti edellisestä suhteestaan ja sen ongelmista, ja aivan omasta aloitteestaan kertoi myös että oli monta vuotta kestäneessä suhteessa pettänyt eksäänsä pussailemalla toisen naisen kanssa. Myöhemmin on tullut ilmi myös kuka tämä pussailukaveri oli, ja että edellisen suhteen päätyttyä mies oli ollut ihastunut tähän samaiseen naiseen jonka kanssa petti. Hän oli myös sittemmin sinkkuna ollessaan yrittänyt saada kyseistä naista kanssaan treffeille ja olisi ollut kiinnostunut ihan seurustelumielessäkin, mutta nainen ei ollut yhtä kiinnostunut ja yhteydenpito lopahti. Sitten, aikaa kului ja mieheni löysi minut. Rakastuimme ja aloimme seurustelemaan, ja olemme nyt olleet yhdessä noin 6kk. Nyt kuitenkin huomasin, että mies on lisännyt tämän samaisen (!!!) naisen facebookissa kaverikseen jonka kanssa petti eksäänsä. He eivät ole mitään ystäviä, vaan mies on ihan suoraan myöntänyt että oli ihastunut tähän naiseen. Miksi siis haikailla enää hänen peräänsä kun uusi suhde on löytynyt? Ja toisaalta jos häntä ei kiinnostaisi olla sen kummemmin tekemisissä tai aloittaa uudestaan juttelua kyseisen naisen kanssa, miksi sitten edes lisätä häntä facessa? En oikein tiedä, miten minun kuuluisi/kannattaisi tähän suhtautua.
Myönnän että olen hieman mustasukkainen, tai siis ennemminkin huolissani; meillä menee mielestäni ihan loistavasti mutta onko mies sittenkin salaa edelleen ihastunut häneen? Mitä jos hän onkin minun kanssani vain siksi koska ei saanut tätä ensimmäistä kanssaan suhteeseen? Miten voin kysyä tästä mieheltä kuulostamatta mustasukkaiselta sekopäältä!? En halua käskeä tai kontrolloida miehen tekemisiä tai suhteita, haluaisin vain tietää MIKSI tämä nainen kiinnostaa edelleen jos hän kerran on onnellinen minun kanssani. En itse lisäilisi nykyään mitään vanhoja hoitoja tai ihastuksia edes somessa kavereiksi, varsinkaan sellaisia joiden kanssa olisin jo kerran ajautunut pettämään... Mitä te tekisitte? Ylireagoinko vai kuuluisiko hälytyskellojen soida? Ja vaikka mies ei mitään uutta pettämistä suunnittelisikaan (ei ollut ilmeisesti suunnitellut ensimmäiselläkään kerralla vaan he olivat päätyneet pussailemaan kännissä baarissa...) eikö se ole jo vähän outoa että hän haluaa kuitenkin stalkata naista netissä edelleen?
Kommentit (37)
Varmaan jopa lopettaisin suhteen, koska tuo loppuu ennemmin tai myöhemmin. Jos haet jo pysyvää suhdetta. Mies on avoimesti puhunut ihastuksestaan, olette olleet yhdessä vasta puoli vuotta ja vaikuttaisi vieläkin haikailevan toisen naisen luo. Missä teidän alkuhuumanne on? Annan suhteellenne pari, kolme vuotta maksimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jopa lopettaisin suhteen, koska tuo loppuu ennemmin tai myöhemmin. Jos haet jo pysyvää suhdetta. Mies on avoimesti puhunut ihastuksestaan, olette olleet yhdessä vasta puoli vuotta ja vaikuttaisi vieläkin haikailevan toisen naisen luo. Missä teidän alkuhuumanne on? Annan suhteellenne pari, kolme vuotta maksimissaan.
Sehän tässä on arvoituksena, haikaileeko vai eikö. Jos nainen on itse lisännyt miehen fb:ssä on ihan ymmärrettävää että mies on hyväksynyt pyynnön sen kummemmin sitä miettimättä. Mutta jos on itse lisännyt niin juttu voikin olla jo ihan toinen. Miksi olet niin varma että se loppuu ennemmin tai myöhemmin?
Jos et ole normaaleista asioista mustasukkainen ja vaistosi sanoo, että ette ole samoilla linjoilla suhteessanne, niin ehkä asia on niin. Et vaikuta hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisit suhteen yhden FB kaverin vuoksi, jota mies on halunnut panna?? olen nyt kuullut kaiken.
Tekstin sekavuudesta ja kappalejaon puutteesta päättelen ap.n olevan ihan shokissa, joka taas kertoo liiallisesta pelosta.
Voisitkohan rauhoittua ja sanoa suoraan miehelle, että pelkäät ja voisiko näyttää, että kaveripyyntö on tullut naiselta? Sen näkee toimintalokista.
Vai mitä teet? Nyt tää ei auta sua rauhoittumaan, että pyörität myllyä...
Pettäjä on aina pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tekstin sekavuudesta ja kappalejaon puutteesta päättelen ap.n olevan ihan shokissa, joka taas kertoo liiallisesta pelosta.
Voisitkohan rauhoittua ja sanoa suoraan miehelle, että pelkäät ja voisiko näyttää, että kaveripyyntö on tullut naiselta? Sen näkee toimintalokista.
Vai mitä teet? Nyt tää ei auta sua rauhoittumaan, että pyörität myllyä...
Pettäjä on aina pettäjä.
Niinhän sen näkee, mutta jos luottaisin 100% mieheen, eihän minun tarvitsisi mitään toimintalokia nähdä vaan uskoisin mitä hän sanoo. Olen shokissa eniten siitä että en näköjään luotakaan aivan täysin mieheen kun edes mietin tällaista, sen faktan rinnalla on aivan sama kuka on lisännyt ja kenet. Toisaalta myös on aivan luonnollista että tällainen herättää hämmennystä/huolta, ja luulen että miehenikin olisi mustis jos olisin lisännyt jonkun vanhan panoni/ihastuksen vaikka en olisikaan enää ihastunut... Ja pelkoni tosiaan tulee tästä miehen historian kuulemisesta, vaikka mies onkin ollut menneisyydestään omasta aloitteestaan täysin rehellinen mikä on hyvä merkki. Moni pettäjä ei varmasti edes kertoisi menneisyyden mokistaan uudelle naiselle. Mutta silti... Ap
Kyllä se on kiva tuolla facessa flirttailla ja hakea piristystä arkeen kun ukko vaan on töissä tai rakentaa taloa
Oikeasti ap, sun analysoinnit on niin pitkiä, että ei niitä jaksa edes lukea.
Teidän suhde vasta 6kk, jos ahdistaa noin paljon, jatka elämääsi yksin. Vainoharhaiselta vaikutat.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ap, sun analysoinnit on niin pitkiä, että ei niitä jaksa edes lukea.
Teidän suhde vasta 6kk, jos ahdistaa noin paljon, jatka elämääsi yksin. Vainoharhaiselta vaikutat.
Älä lue jos et jaksa lukea. Suhteen alussa on ihan normaalia olla toisinaan vähän epävarma kun luottamusta vasta rakennetaan. Ei se mene niin päin, että alussa luottamus on sataprosenttista ja alkaa vuosien myötä hiipumaan. Paitsi tietysti jos jompi kumpi pettää sen rakennetun luottamuksen.
Hei Ap, olet täysin vainoharhainen. Et voi kytätä sitä, kenet lisätään FB kaveriksi. se on VAIN fb kaveri eikä tarkoita yhtään mitään. Keskityt nyt vain olemaan kiva ihana tyttöystävä niin ei tarvitse katsella sitten ympärille liikoja.
AP.lla sellasta reagointia että kannattaa jatkaa eteenpäin ja pistää uutta matoa koukkuun. Varmaan miehesi on oikeasti kiinnostunut että mitä sille naiselle kuuluu, ei vaan uskalla tollaselle sekopäälle sanoa.
Mikään ei viittaa mihinkään muuhun ja päin vastoin, jos olisi jotain vipinää niin ei sitä sillon faceen kaveriksi oteta..
Sun ja sen miehen suhteella kun nyt ei ole mitään tekemistä eikö korrelaatiota tämän suhteen kanssa, mitä miehellä on tähän naiseen. Asiat eivät vain liity toisiinsa. Anna olla, ovat nyt kuitenkin vain FB kavereita.