Minulle on tehty kolme aborttia 90-luvulla
Kommentit (29)
Sinä olet siis tapattanut kolme ihmistä 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet siis tapattanut kolme ihmistä 90-luvulla.
Ei ne mitään ihmisiä ole ollut. Relaa. Onneksi vauvoja ei ole pakko synnyttää jos ei halua.
Eihän se sinusta automaattisesti tee pahaa ihmistä.
Ei abortti tee kenestäkään pahaa ihmistä. Se on laillinen ja useimmissa tapauksissa täysin ymmärrettävä toimenpide. Oliko ne sille väkivaltaiselle rikolliselle ekalle miehellesi vai seksinmyynnin seurausta?
Vierailija kirjoitti:
Ei abortti tee kenestäkään pahaa ihmistä. Se on laillinen ja useimmissa tapauksissa täysin ymmärrettävä toimenpide. Oliko ne sille väkivaltaiselle rikolliselle ekalle miehellesi vai seksinmyynnin seurausta?
En ole kyllä koskaan seksiä myynyt. Eräälle tuomitulle pedofiilien ne oli.
Ai se oli pedofiili. Huh. Abortit olivat varmasti täysin oikea ratkaisu. Sun on turha niitä enää muistella.
Solurykelmä ei ole ihminen ja abortti ei ole murha, ei vaikka hörhöt kuinka muuta rääkyisivät.
Ja meidän on tärkeää tietää tämä miksi?
Kolkuttaako omatunto vai miksi haluat tuoda asian esille nyt kun teoista on jo parikymmentä vuotta aikaa? Onko joku sanonut sinulle että olisit paha ihminen vai mistä kiikastaa?
En tunne enkä tiedä yhtäkään abortinvastustajaa joka pitäisi abortin tehneitä naisia automaattisesti pahoina ihmisinä, päinvastoin moni abortinvastustaja (esim. Abby Johnson) on joskus itse tehnyt abortin ja katuu sitä. Abortin toki tuomitsevat jyrkästi oli syy siihen mikä hyvänsä mutta sen tehneitä eivät tuomitse pahoiksi ihmisiksi pelkän abortin perusteella.
Voit siis olla huoleti ap, vaikka abortti on tuomittava teko niin sinua tuskin tuomitsee kukaan.
Oho, uutta tietoa ammattivalittajasta!
Vierailija kirjoitti:
Silti pidän itseäni hyvänä ihmisenä.
Miten se liittyy ihmisyyteesi?
Niiden syntymättömien vauvojen isiltä voisit kyllä karhuta jälkikäteen sairaalalaskut, sekä korvaukset verenvuodosta ja sikiönlähdetysriskeistä.
5000€/ sikiö voisi olla hyvä lähtötaksa.
Et sitte ehkäisystä ollu kuullu mitään ?
Se soluryhmä, joka ihmisessä on kehittymässä lapseksi on ihminen vaikka hörhöt muuta rääkyisivät. Mites menikään se 5. käsky? Ja sanotaanko siellä jotain elävän olennon iästä tyyliin tämä ei koska x vanhoja?
Millä tavoin keskeytykset tehtiin?
Minä olen joutunut teettämään myös 3 aborttia.
Yksi raskaus keskeytettiin kaavinnalla sairaalassa 1990-luvulla,
toinen, kaksosraskaus keskeytettiin 90-luvulla lääkkeellisellä abortilla eli synnytin alkiot sairaalassa.
2000-luvulla jouduin keskeyttämään raskauden lääkkeellä eli synnyttämään alkion yksinäni kotioloissa.
Se oli fyysisesti rankkaa, etenkin kun menin todella huonoon kuntoon: makasin kylpyhuoneessa tajuttomana tuntikausia omassa verilammikossani. Onneksi sain jostain voimia ryömiä keittiöön syömään sokeria ja juomaan maitoa, luulin kuolevani itsekin.
Abortti tehdään Suomessa nykyään itse kotona tee-se-itse-periaatteella. Ensin otetaan sairaalasta saatuja lääkkeitä, jotka käynnistävät keskenmenon ja hoidellaan sitten itse itsensä kuntoon.
Tämä oli todella hurjaa ja pelottavaa, etenkin kun olin koko ajan vastuussa myös vauvasta... Onneksi hän oli perusterve vauva ja kova nukkumaan.
Tunsin kyllä silloin olevani heitteillä, jopa kuolemanvaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin keskeytykset tehtiin?
Minä olen joutunut teettämään myös 3 aborttia.
Yksi raskaus keskeytettiin kaavinnalla sairaalassa 1990-luvulla,
toinen, kaksosraskaus keskeytettiin 90-luvulla lääkkeellisellä abortilla eli synnytin alkiot sairaalassa.
2000-luvulla jouduin keskeyttämään raskauden lääkkeellä eli synnyttämään alkion yksinäni kotioloissa.Se oli fyysisesti rankkaa, etenkin kun menin todella huonoon kuntoon: makasin kylpyhuoneessa tajuttomana tuntikausia omassa verilammikossani. Onneksi sain jostain voimia ryömiä keittiöön syömään sokeria ja juomaan maitoa, luulin kuolevani itsekin.
Abortti tehdään Suomessa nykyään itse kotona tee-se-itse-periaatteella. Ensin otetaan sairaalasta saatuja lääkkeitä, jotka käynnistävät keskenmenon ja hoidellaan sitten itse itsensä kuntoon.
Tämä oli todella hurjaa ja pelottavaa, etenkin kun olin koko ajan vastuussa myös vauvasta... Onneksi hän oli perusterve vauva ja kova nukkumaan.
Tunsin kyllä silloin olevani heitteillä, jopa kuolemanvaarassa.
Kaavinnalla.
Tällaista naiset joutuvat kestämään, kun miehet eivät viitsi käydä vasektomiassa.
Vierailija kirjoitti:
Et sitte ehkäisystä ollu kuullu mitään ?
Ja sinä et ole kuullut ehkäisykeinojen fuskista mitään?
Mikään ehkäisykeino kun ei ole satasen varma; tajuatko tyhmä?
(En ole ap.)
Kellään ei ole oikeutta tuomita toista lapsenhankintaan liittyen.