Heteronaiset: katsotteko muita naisia sillä silmällä?
Olen itse naimisissa miehen kanssa enkä ole koskaan ollut naisen kanssa. Katselen kuitenkin useammin naisia sillä silmällä kuin miehiä. Sillä silmällä tarkoitan, että ajattelen naisen olevan kaunis tai hänellä on hyvä kroppa. Tekeekö muutkin tätä vai olenko salaa bi?
Kommentit (13)
En. Pidän monia kauniina mutta en todellakaan katso seksuaalisesti. Hyvin harvat miehetkään herättää minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa. Yleensähän miehet on rumia, lihavia ja suttuisia haisuleita.
En katso ketään sillä silmällä. Seksuaaliset tunteet heräävät vasta kun tutustun ihmiseen, pelkkä ulkonäkö ei sitä tee. Naisiin en koskaan ole tuntenut vetoa, iljettää ajatuskin jonkun letun nuolemisesta 🤮
En, tai esteettisessä mielessä katson. Olen ihastunut naiseen mutta siihen vaikutti tämän ihmisen luonne enemmän vaikka hän onkin kaunis
Heterona naisena en koskaan katsele naisia sillä silmällä. Koska en ole naisista kiinnostunut.
Naiset vain on niin paljon kauniimpia!
Saatan katsoa, että jumankauta kun on kaunis nainen. Ei mitään seksuaalista siinä ole. Naiset on useammin ilo silmälle, vaikka välillä kyllä katson miehiäkin samalla tavalla. Kuitenkin harvemmin. Naiset nyt vaan on kauniita.
Se että katsot että on "hyvä kroppa" ei tarkoita mitään. Olen minäkin heteromies joka harrastaa bodausta, ensimmäinen asia mitä katson muissa miehissä on heidän kroppa. Kunnioitan enemmän miehiä, jotka pitävät huolen myös kehostaan, kuten minäkin. Ajatusmaailma on luultavasti samanlaisempi. Arvioin että olenko heikompi vai vahvempi kuin vastaantulija, oikeastaan koko ajan. Mutta se ei ole seksuaalista, eikä kovin iso prioriteetti, se tapahtuu taustalla.
Jos koet jotain seksuaalista värinää, tai pelkäät kokevasi, niin et varmaan sitten ole hetero. Se pelkokin on yleensä merkki siitä, että jotain siellä on tukahdutettuna.
Ehkä on "turvallisempaa" kaysella toisia naisia, ettei ole tunnetta että haaveilee jostakin oman miehensä pettämisestä tai muista miehistä. En ajattelis tosta paljoa, riippuu ihan missä valossa katsot niitä.
Minusta taas itsestään huolehtiva hoikka mies voi olla nimenomaan todella kaunis. Tummat ripset ja kulmat, kauniit kasvonpiirteet.
Mikähän vika minussa on kun en ikinä katsele muita ihmisiä sillä silmällä, että ovatko kauniita vai ei? Katselen kyllä (joskus) ihmisiä, mutta huomioin muita asioita esim. kuinka hän puhuu toisille tai liikkuu.
Kaveri kysyi kerran, että mitä sanot punaisesta takista, jonka juuri ohitimme. Olin ihan pihalla kun en ollut huomannut koko takkia vaikka kaveri sanoi, että olin kyllä katsonut kyseistä naista, jolla tuo takki oli. Itselläni ei ollut mitään muistikuvaa vaikka vilkaisin taaksenikin muistiani virkistämään. Ja ihan ekaa kertaa näin sen takin silloin! ;D
Yellow pill = women are not into men.
Black pillin uusi muoto.
Naiset rakastavat itseään ja tuovat sen esille sanomalla, että "nainen on kaunis". Nainen voi kehua itseään jäämättä siitä kiinni.
Jumalan pitäisi luoda kolmas sukupuoli ihailemaan miehiä.
Nykyisellään heteronainen ihailee naista ja heteromies naista.
En minä ainakaan katsele, enkä ole koskaan katsellut, naisia sillä silmällä. Miehiä kyllä jatkuvasti.
N43 naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Yellow pill = women are not into men.
Black pillin uusi muoto.
Naiset rakastavat itseään ja tuovat sen esille sanomalla, että "nainen on kaunis". Nainen voi kehua itseään jäämättä siitä kiinni.
Jumalan pitäisi luoda kolmas sukupuoli ihailemaan miehiä.
Nykyisellään heteronainen ihailee naista ja heteromies naista.
Ihailen naisia ja miehiä.
Se on tervettä itsetuntoa, jos pystyy katsomaan oman sukupuolensa edustajia ihaillen. Kauneuskilpailuja seuraavat niin naiset kuin miehetkin.