Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen huonot hampaat

Vierailija
30.05.2017 |

Tapasin mukavanoloisen miehen, joka hyvä keskustelemaan ja kuvissa tyylikäs ja siisti. Livena kuitenkin puuttui valtaosa hampaista ja ne vähätkin olivat karioottiset tai harmaat. Mistä tällainen voisi johtua? Oikeastaan hampaat pilasivat koko vaikutelman miehestä ja ei voisi ajatellakaan mitään lähempää kontaktia. En ole koskaan aiemmin nähnyt tuollaista purukalustoa kuin todella vanhoilla ihmisillä. Miten ihminen voi muuten olla huoliteltu, mutta hampaat irtoilemassa suusta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten voi johtua, jos osa  hampaista on harmaita ja niitä puuttuu? Tai sellaisia ruosteen värisiä pilkkuja hampaissa? Luulisi olevan kipeitä. Ainakin itselläni jo paikan lohkeaminen on niin ikävä tunne, ettei sitä kuuntele monta päivää. Ja luulisi kiinnostavan oma yleisilmekin vaikka uutta kumppania hakiessa eli olisi hampaat siistit ja pystyy nauramaan ja hymyilemään itseään häpeämättä.

Vierailija
22/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden hoitaminen ja kunto kertovat myös yleisterveydestä: urheilijoilla on kaikilla aina hyvin hoidetut hampaat ja ne tarkistetaan säännöllisesti, sillä hampaiden kunto vaikuttaa ihmisen yleisterveyteen paljon. Useat tulehdukset lähtevät helposti hampaista, ja pään alueella saattavat tehdä suurtakin haittaa. Siksi myös raskaana olevia kehotetaan huolehtimaan hampaistaan odotusaikana, sillä hyvä hammasterveys kertoo yleensä myös muusta terveydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaw!!!

Sä olet tavannut teron!

Sillä on alkoholiongelma. Siksi sillä ei ole hampaita suussa! Plus että polttaa tupakkaa todella paljon. Eikä pahemmin harjaa hampaita. 1-2x viikossa jos ei sitäkään. Ei uskoisi 34-vuotiaaksi..

Vierailija
24/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties Varsinais-Suomesta?

Turku/Raisio/Naantali/Masku lähistöltä?

Ettet vaan ole tavannut mun ex miehen?

Vierailija
25/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot elintavat näkyvät aika hyvin hampaissa.

Vierailija
26/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko entinen urheilija ja nuuskan käyttäjä? 

Oma muru pelasi nuorena ssarjatasolla  jääkiekkoa ja nyt on sitten aukkoja koska vanhoja legoja uusitaan. Aktiiviuran aikana niitä ei kannattanut uusia koska kolhuja tuli tasaiseen tahtiin. 

Vierailija
27/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä Jyväskylässä. Kuvissa oikein söötti mies, ikäistään nuoremman näköinen. Mutta hampaat, tai oikeastaan niitten puute/ huono kunto  sai toisiin ajatuksiin. 

Ilmeisesti alko maistunut liikaa ja tupakka myös.

Vierailija
28/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä omen käynyt hammaslääkärillä useammin kuin laki sallii. Maksanut jo omaisuuden.. Kun olin koululainen, niin vanhempani laiminlöivät kaikki hammaspesuni enkä itse 8-vuotiaana ymmärtänyt hampaiden hoidon tärkeyttä. Kunnan hammaslääkäri teki virheitä poratessaan ja oikoessaan. Eli hampaat meni jo lapsena huonoksi. Lisäksi bruksaan ja huolellisesta purentakiskon käytöstä huolimatta hampaat vain lohkeilee. Olen koko aikuisikäni pessyt huolella hampaat ja ravannut hammaslääkärissä jokaisesta vihlaisusta. Silti hampaat on surkeat koska lapsuudessa ne meni jo.

Vierailija
29/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nt miehellä hampaat pitää suussa olla!

Hyi! Kertoo kyllä aika pian jos elämä on alkoholia ja tupakkaa. Ja ettei hygieniasta huolehdita! En kyllä itse tapailisi tälläistä miestä.

Vierailija
30/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nt miehellä hampaat pitää suussa olla!

Hyi! Kertoo kyllä aika pian jos elämä on alkoholia ja tupakkaa. Ja ettei hygieniasta huolehdita! En kyllä itse tapailisi tälläistä miestä.

Hampaattomuus ei tarkoita alkoholia ja tupakkaa.

Toi tuntemani ope mm. ei vain pessyt koskaan hampaitaan. On jopa kasvissyöjä, ei käytä alkoholia eikä tupakoi. Kotihoito vain puuuttui.

Vierailija
31/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareilla menee hampaat ja metadonihoito kans syövyttää.

Vierailija
32/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja tupakka, samoin huonot ruokailutottumukset, huono hygienia.Kaikki nuo yhdessä tekivät tuttavalle suun kunnon järkyttävälle tasolle. Alhaalla hampaat harvassa ja osa niistä limittäin,harmaita, ylhäällä muutama ruskettunut hammas. Kivan näköinen mies muuten, mutta hampaat pilaavat vaikutelman.

Jos lääkkeet tai vaikka joku muu hoito syövyttäisi hampaita, ymmärtäisin kyllä. Mutta päihteet kun alkaa viedä ulkonäön muun ongelman lisäksi, niin ei nappaa. Varmaankin aika kauan pitää alkoa ja röökiä vetää ennen kuin hampaat alkaa irtoilla.

Vierailija
33/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en voisi edes ajatella ap:n kuvaamaa miestä ystäväkseni, saati rakkaakseni. En vaan voisi. En voisi katsoa edes häntä kasvoihin kun hampaat ovat kuitenkin siinä niin lähellä. Hoito maksaa, mutta se on sijoitusta, jota ei viedä pois, joten se kannattaa ehdottomasti. Laittaisin ennemmin hammaskalustoni kuntoon laittamiseen vaikka 10 000 e ja ostaisin halvan auton kuin toisin päin. N43

Vierailija
34/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri *

Vierailija
35/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eka treffeillä paljastuu viinan ja tupakan syövyttämät hampaat, niin herra paratkoon. Loppuu tapaaminen lyhyeen.

Vierailija
36/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä hammaslääkärifobia, elämässään käyttänyt paljon alkoholia ja muita päihteitä, myös isäukollaan huonot hampaat eli johtuu myös geeneistä. 

Tulikin mieleen, että sen piti huomiseen mennessä varata aika tai laitan sen pelikoneet myyntiin :D

Vierailija
37/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä nuuska? Huumeet? Oksentelu? Lääkkeet? Huono hygienia yleensäkin? Köyhyys ja typeryys?

Vierailija
38/51 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä hammaslääkärissä niin pelottaa? Jos hoitaa säännöllisesti eikä anna mennä hampaiden heikkoon kuntoon, niin mitään pelättävää ei pitäisi olla. Ja jos hampaat ovat jo huonossa kunnossa valmiiksi, niin sitä suuremmalla syyllä kannattaisi käydä hoitamassa homma kuntoon.

Vierailija
39/51 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen hymy ja hoidetut hampaat ovat sikäli tärkeitä asioita, etten voisi kuluttaa aikaani epäsiistin oloisen miehen kanssa. Vaikeutuu syöminen ajastaan ja aiheuttaa ties mitä sairautta. Ennen kaikkea mietityttää, mikä on aiheuttanut hammaskadon. 

Vierailija
40/51 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu naisia haittaavan huonot hampaat miehellä. Yhdellä tyypillä aina uusi nainen kierroksessa, vaikka suussa muutama rikkinäinen hammas.